Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry. 

Czy przerabiał ktoś temat z niedziałającym podmośnikiem w TL z '99. EHR nie reaguje ani z przełącznika, ani z błotników. Wyświetliło mi takie błędy:

24. Arms upper limit setting potentiometer

23.Working depth adjustment potentiometer

16. Supply voltage18. Lift arms raise and lower control lever

18. Lift arms raise and lower control lever

Jakieś pomysły od czego zacząć szukanie? Przerabiał ktoś podobny temat? Problem zaczął się z dnia na dzień, po postoju. 

 

Z góry dzięki za pomoc. 

Opublikowano

Sprawdź wiązke. Najprawdopodobniej coś jest nie tak na linii zasilania czujników. Sprawdź po kolei odłączając czujniki, czy przynajmniej z błotników zacznie działać. Jest duże prawdopodobieństwo usterki w sterowniku, aczkolwiek na początek należy sprawdzic osprzęt.

Opublikowano

Witam mam problem w 5.120 EC mianowicie wymieniłem olej w przekładni i filtr i teraz ładowacz wolno działa i ciągle słychać jakby syczenie z pompy ciśnienie sprawdzałem to jest normalne może macie jakieś pomysły?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v