Polecane posty

Galuss01    0

Witam, panowie mam problem .Podczas wymiany tylnych opon , ciągnik wiadomo uniesiony musiałem się bardzo napocić żeby obrócić tylnym kołem, prawym jaki lewym,  masakra jakaś. Gdzie szukać przyczyny ???

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    608

Jeżeli skrzynia była wyluzowana , hamulec też,  to może trzymać sprzężony napęd przedni ( zależnie od konstrukcji).

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Galuss01    0
1 godzinę temu, Leniwiec1 napisał:

A jakiej przyczyny szukasz?

Ciężko obracających się kół, prawie na dębowo stoją 

Napęd przedni był wyłączony 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    608

Wyłączanie napędu przedniego odbywa się mechanicznie - dzwignią ,czy elektrozaworem - włącznikiem ?

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leniwiec1    26

Ale to by widział że przednie koła ciągną a może masz za powietrzony układ hamulcowy 

A zmieniłeś w nim płyn hamulcowy kiedy kolwiek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    608

Aby tyle nie gdybać, trzeba podnieść cały tył , wówczas za sprawą mechanizmu różnicowego , obrót jednym kołem spowoduje obrót drugiego koła w przeciwnym kierunku. Powinno dać się kręcić bez dużego oporu , a jeżeli będzie nadmierny opór to za sprawą hamulców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KaMel    32

Jeśli skrzynia była na wyluzowana tylko na rewersie, a biegi wrzucone, szczególnie jakieś żółwie to mogły koła się ciężko kręcić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leniwiec1    26

A gdzie spuszczałeś płyn hamulcowy przez zaworki czy specjalne śruby spustowe w skrzyni 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zibo123123    9

Witam Panowie pytanie z innej beczki potrzebuje kupić alternator Magneto Marelli nr katalogowy 63307805      A 125 E 14V proszę o jakiś namiar lub ktoś by miał dzięki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skawa455
      Witam szanowne grono, mam problem muszę zdemontować zegary w Deutz Agrostar 6.71. Proszę podpowiedzieć mi jak to zrobić czy je się jakoś sprytnie wyjmuję, czy trzeba całą kolumne kierownicy i obudowę demontować.
      Pozdrawiam i dzięki za pomoc 
    • Przez Mario8610
      Witam ma ktoś Seme Exproler na sprzedanie, szukam takiego od 70 do 90 km
    • Przez PawcioN
      witam mam taki problem ze nie rozłacza przedniego napędu elektrozawór sprawny tylko niema prądu na w jednym kablu czy ma ktoś może schemat instalacji od załączania przedniego napędu?
    • Przez domel27
      Witam. Dziś nabiałem klime i zakuwalem jeden wąż. Klima się załącza ale słabo dmucha niskie ciśnienie pokazywalo na maszynie od klimy. Przewody od klimy oba ciepłe a jeden powinien być zimny. Co może być za przyczyna. 
    • Przez suchy5872
      Witam. 
      Czy ktoś z was może mi powiedzieć gdzie leży problem? Mianowicie w Deutz-Fahr Agrotron 135mk3 jak się na grzeje to ślizga mi się na 6 biegu połówka H. "Ślizga się" hm jest takie dziwne bujanie.. I teraz brzmi pytanie czy to jest wina pompy hydraulicznej, czy po prostu już jest koniec sprzęgła. Dodam że na innych biegach i połówkach jest wszystko ok. A jak jest zimny to i na tym wymienionym też chodzi dobrze. Pedał sprzęgła bierze dość wysoko...
      Gdzie szukać problemu.?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj