Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Mam problem w zetorze 7011. Mianowicie miał słabe ładowanie więc postanowiłem zrobić alternator. Dzisiaj go założyłem na akumulatorze na wolnych obrotach jest 12.9 na obrotach 13.2v, a na alternatorze na wolnych 14. Co to może być? Obstawiam na regulator ale mogę to sprawdzić dopiero w poniedziałek. Może ktoś miał podobny problem.

 

 

 

Opublikowano

Cześć!

Możliwe, że problem leży w regulatorze napięcia. Jeśli alternator na wolnych obrotach daje 14V, ale po podłączeniu do akumulatora na wolnych obrotach wynik jest tylko 12,9V, to regulator może nie działać poprawnie i ograniczać napięcie.

Jeśli masz możliwość, możesz spróbować podłączyć inny regulator napięcia, aby sprawdzić, czy to faktycznie jest problemem. Możesz również sprawdzić, czy po podłączeniu do akumulatora i zwiększeniu obrotów silnika napięcie wzrasta powyżej 14V.

Warto również sprawdzić połączenia i kable, aby upewnić się, że są one w dobrym stanie i dobrze podłączone.

Jeśli problem nadal się pojawia, warto skonsultować się z mechanikiem lub specjalistą od elektryki samochodowej, aby pomógł Ci zdiagnozować problem i naprawić usterkę.

Opublikowano
Dnia 2.03.2023 o 15:24, Tikuś napisał:

Cześć!

Możliwe, że problem leży w regulatorze napięcia. Jeśli alternator na wolnych obrotach daje 14V, ale po podłączeniu do akumulatora na wolnych obrotach wynik jest tylko 12,9V, to regulator może nie działać poprawnie i ograniczać napięcie.

Jeśli masz możliwość, możesz spróbować podłączyć inny regulator napięcia, aby sprawdzić, czy to faktycznie jest problemem. Możesz również sprawdzić, czy po podłączeniu do akumulatora i zwiększeniu obrotów silnika napięcie wzrasta powyżej 14V.

Warto również sprawdzić połączenia i kable, aby upewnić się, że są one w dobrym stanie i dobrze podłączone.

Jeśli problem nadal się pojawia, warto skonsultować się z mechanikiem lub specjalistą od elektryki samochodowej, aby pomógł Ci zdiagnozować problem i naprawić usterkę.

Czekam aż przyjdzie mi nowy regulator i zobaczę co to będzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majjdann
      Witam mam taki problem z nadmuchem w zetorze 5211 włącze go i po jakis 5 minutach sie wyłącza bezpiecznik sie topi już po paru sekundach kiedy włącze nadmuch bezpiecznik zaczyna sie grzać. Dodam że jeden wiatrak kręci sie wolniej a drugi szybciej. Będe wdzięczny za pomoc Pozdrawiam.
    • Przez PiotrNaw
      WITAM. ZAKUPIŁEM CIĄGNIK ZETOR 5211. MAM PROBLEM Z NAGRZEWNICĄ. BRAK CIŚNIENIA - PŁYN NIE PODNOSI SIĘ DO NAGRZEWNICY. SPRAWDZAŁEM PRZEWODY - WSZYSTKIE DROŻNE. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ? PIOTR
    • Przez tomn95
      Według Was w zetorze 5211 można podpiąć lampy led przód tył pod istniejące przewody?
    • Przez rolnicyzmazowszateam
      Witam Mam następujący problem z lewą pozycją w zetorze 5211 z przodu i z tyłu. Ostatnio jechałem i zobaczyłem że świeci się tylko jedna strona zobaczyłem do bezpieczników wszystko OK masa jest, aż kupiłem bezpieczniki i wymieniłem nic to nie dało, żarówki nie spalone nie wiem co może być. Może ktoś podpowie co to może być
    • Przez emtecc
      witam nagle przestały mi działać zegary i kontrolki w 7745. Po odpaleniu obrotościomierz i paliwo działa o świeci się kontrolka ładowania. Po zgaszeniu silnika paliwo nie działa. Prąd do stacyjki dochodzi bo można odpalić z przycisku. Zegary mają jakieś zasilanie, przekaźnik? Bezpieczniki sprawdzone - są ok. Jak to ugryźć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v