Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Nie raz już tutaj dostałem odpowiedź z którą sam sobie poradziłem z problemem, bez mechanika i może teraz mi się uda sprostać problemowi. Pytanie dotyczy którzy Coś tam się znają na elektryce pojazdowej. Mam problem ze światłami, tzn że światła z przodu są ale za to z tyłu do około kabiny nie ma, nie ma tam w przewodach prądu. Bezpieczniki ok, klakson jest. Kierunków nie mam. Podejrzewam że to jest wina stacyjki, bo co jeszcze po drodze może być przyczyną skoro z przodu jest od klakson jest ok wskaźniki działają tzn że prąd z rozrusznikami dochodzi, według mnie. Zetor5211. 

Opublikowano

miernik albo probnik w dlon i jedziesz po kolei sprawdzasz wszystko mysle ze jak z przodu swiatla sa to nie stacyjna tylko trzeba sprawdzic od bezpiecznikow kabke tam sa takie kost i przeczyscic styki przy bezpieczikach

Opublikowano (edytowane)

Też bym zaczął od sprawdzenia i przeczyszczenia styków przy bezpiecznikach, u nie często z ich powodu nie było świateł. Bezpieczniki w 7211 w skrzynce na 8 szt po kolei od dołu:

1. Hamulce, sygnał akustyczny i świetlny,Wyłacznik sprzegła WOM

2. Kierunkowskazy

3. Gniazdo lampy pomocniczej, zasilanie przyrządów i lampek kontrolnych

4. Prawe przednie i tylne światła pozycyjne, oświetlenie przyrządów i tylny reflektor roboczy

5. Lewe przednie i tylne światło pozycyjne 

6. Światło mijania prawe, na masce lub dach kabiny 

7. Światło mijania lewe, na masce lub dach kabiny 

8. Światła drogowe i lampka kontrolna świateł drogowych 

Przy okazji obejrzał bym instalację pod zegarami aby się kiedyś nie ździwić jak się zrobi zwarcie. 

 

Edytowane przez agrofix224
Opublikowano

Powalczyłem i są efekty już coś zaczyna świecić i przyczyny też znalazłem. Ale z tymi bezpiecznikami jest coś nie tak, tam wszystkie bezpieczniki są po 25A. To bezpiecznik ma się upalić a nie instalacja. Mi to nie pasuje, jakie tam powinny być bezpieczniki, bo według mnie to stanowczo za duże.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendt614
      Witam ,szukam pomocy z racji tego że założyłem rozdzielacz nieco do tura stoll robusty F35 podłączyłem go bezpośrednio z pompy  T1 jako szeregowo do podnośnika jako drugiego rozdzielacza a T2 wolny spływ w skrzynia,.Pierwsze podpięci i kombinacje podpięcia tura pod 4 gniazda powinno być złącze Faster, moje pytanie jest takie czy przez źle wpięcie od tura moglem rozerwać pompę A1,A2,B1, B2 , czy po prostu ktoś podkręcił zawór ciśnieniowy na maksa że pompa nie wytrzymała? Jak logiczne i tanio sprawdzić rozdzielacz bez uszkodzenia kolejnej pompy, założyć kolejny zawór ciśnieniowy zabezpieczający odrazu za pompą?


    • Przez grzechu17
      Witam,sprawa wygląda następująco sprężarka chodzi ale nie bije powietrza. Co może być przyczyną?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam do czego służą te pokrętła
    • Przez rolnikus21
      Witam, wczoraj zaczęły mi wariować wskaźniki na desce rozdzielczej. Temperatura spadała i podnosiła się, paliwo oraz powietrze spadało do zera.
      A teraz mam jeszcze problem że piszczy pod wskaźnikami na desce rozdzielczej.
      Sprawdzałem alternator, naciągałem pasek, sprawdzałem przewody pod deską i wszystkie wydają się w porządku.
      Czy ktoś wie jak to naprawić?
       
    • Przez Radek221
      Hej. Zetor proxima 7441 zgasł w trakcie jazdy, podczas rozebrania silnika były połamane 2 laski popychaczy reszta wygięta, po wymianie popychaczy i kreceniu kluczem wału zawór blokuje o tłok, rozrząd ustawiony prawidłowo. Wałek rozrzadu jak nowy głowica dwa lata po naprawie co może być przyczyną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v