Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, jarecki7745 napisał:

tak ja mam wersje ful opcja w 7745 wałek 540 1000 tarczowe heble i palony z kluczyka a i jeszcze wzmacniacz momentu i baniak na dizla duży

Baniak duży na dizla to tylko dlatego Twój ma, że tyle wpier*oli na dzień, żadna nowość, mniejszy ma wedle swojego zapotrzebowania.

Te nowsze wersje różnią się głównie sprawami kosmetycznymi, w starszych wersjach były hamulce tarczowe, wzmacniacze, elektropneumatyczne załączanie WOM, 4-5 bieg synchronizowany i inne pierdoły, zwłaszcza w tych co szły na zachód, w nowszych wersjach robili to w standardzie i tyle, różnica głównie w cenie.

Edytowane przez Desperado
Opublikowano

Między 60, 70 a 62, 72 różniły się pompami wtryskowymi jak i hydraulicznymi (20l do 32 albo 36l w 62,72), 62-72 są szybsze powiedzmy o 1 bieg na roboczych przełożeniach, tak w ogóle był już taki temat i pewnie nawet nie jeden 

Opublikowano

Główna różnica między tymi modelami to rok produkcji. Te z xx40 ( nie wiem czy wszystkie) mają mosty carraro i dodatkową zewnętrzna pompę hydrauliczna. A wom540/1000, tarczaczowe hamulce, orbitrol , rewers mechaniczny ,niektóre miały jakiś wzmacniacz momentu obrotowego to jest opcjonalne wyposażenie które miały już xx11/45. W eksportowych wersjach jest to często spotykane, w tych na Polskę tego raczej nie było.  "Zachodnie " miały też większe koła nawet 34/16,9.

Podsumowując różnią się przede wszystkim kabina i lampami w masce , no i rokiem produkcji.🤷

 

  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, ZetorMisio napisał:

Główna różnica między tymi modelami to rok produkcji. Te z xx40 ( nie wiem czy wszystkie) mają mosty carraro i dodatkową zewnętrzna pompę hydrauliczna. A wom540/1000, tarczaczowe hamulce, orbitrol , rewers mechaniczny ,niektóre miały jakiś wzmacniacz momentu obrotowego to jest opcjonalne wyposażenie które miały już xx11/45. W eksportowych wersjach jest to często spotykane, w tych na Polskę tego raczej nie było.  "Zachodnie " miały też większe koła nawet 34/16,9.

Podsumowując różnią się przede wszystkim kabina i lampami w masce , no i rokiem produkcji.🤷

 

Nie maja rewersu

Opublikowano

Mają. Znajomy, mieszka odemnie że 2 km ma rewers w 6245. Ten Zetor ma w nazwie PLUS. nawet był tu kiedyś na forum ale jakoś teraz nie mogę znaleźć tych zdjęć, i sąsiad ma 5340 w kwadratowej masce i też ma rewers.

Opublikowano
Przed chwilą, ZetorMisio napisał:

O o tym że mają skrzynie z szybkim wstecznym słyszałeś? Wtedy 2 bieg z 3 są zamienione miejscami. 

to też tylko opcja. robili różnie. to ne szejsiątka...

Opublikowano

Taka sama opcja jak z tym rewersem. Ten 6245 Plus ma tura, ( raczej od nowości) podłączonego odrazu pod dekiel pompy, tak jak teraz w siatkach robią. 

Różnica między 60-7045 a 62-72 to też to że te z 2 mają wzmacniany podnośnik jednym siłownikiem, ale zdążają się też z 2 siłownikami.

Opublikowano
4 minuty temu, ZetorMisio napisał:

Taka sama opcja jak z tym rewersem.

Panie. ja mam nawet sprzęgło pneumatyczne. robili różności.

Opublikowano

nie używam, bo sprężarka by musiała cały czas. no ale pomaga. duuuużo lżej sprzęgło. jedno i drugie. no i hamulce wtedy. sprzęgło 2 stopień to wtedy mozna na przycisk zrobić. no fajny bajer.

Opublikowano

Różnice w łożyskach w załączeniu.

Carraro było montowane od 1995 roku a do tego momentu były montowane osie Zetor we współpracy z Vlkanovské strojárne - VS Nápravy (obecnie STETEX). Co ciekawe firma ta nadal produkuje te osie. https://www.stetex.sk/hnacie-napravy-1

Przed M92 również można spotkać ciągniki z eksportu wyposażone w orbitrol.

Pompa hydrauliczna przy silniku pojawiła się wraz z modernizacją M92 jako wyposażenie opcjonalne. Była montowana zamiast tej w przekładni głównej tylnego mostu.

prehled_valivych_lozisek_na_traktory_UR_I_str.1.jpg

prehled_valivych_lozisek_na_traktory_UR_I_str.2.jpg

prehled_valivych_lozisek_na_traktory_UR_I_str.3.jpg

prehled_valivych_lozisek_na_traktory_UR_I_str.4.jpg

prehled_valivych_lozisek_na_traktory_UR_I_str.5.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez JakMag
      czy zrobił kiedyś ktoś taką modyfikacje silnik zetor 10145 do 7245 odrazu mówię tylko sie zastanawiam czy takie cos by dalo radę zrobić 
    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest


    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest

    • Przez grzegorzw1971
      Witam! Chyba jestem zmuszony do zakupu opon do Zetora 7245, oczywiście radialne cena duża, a diagonalne? Ma Ktoś? Są ok? Pracuję trójkami obrotowymi i agregatem uprawowo siewnym,mam tylko 10 h ,diagonalne mogą być ok? Z tyłu mam 16,9/30 radialne i już są boki słabe,pęknięcia i kapcie często,i bieżnika też prawie nie ma,a z przodu diagonalne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v