Skocz do zawartości

Pompa hydrauliczna Claas


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jakie powinno być ciśnienie na pompie hydraulicznej w Claas Arion 430. Czy jeśli jest zbyt małe ciśnienie to nie będzie działać wspomaganie wałem wom i tylny podnośnik ? 

Opublikowano
2 godziny temu, artur04c napisał:

Wydaje mi się, że 195 200 bar na gniazdach powinno być. Ciągnik ma chęci jazdy ?

Właśnie jazda działa i biegi też przerzuca. Jest możliwość że jakis zawór się zaciął czy coś po drodze 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 26.01.2023 o 13:30, artur04c napisał:

nie ma żadnego komunikatu o słabym lub zapchanym filtrze ? olej\filtry kiedy zmieniane ?

Brak właśnie komunikatów. Filtry i oleje wymieniony. Powiedzmy że podnośnik na sterowaniu awaryjnym działa, wałek też działał tylko czujnik chyba bo wyświetlił się błąd. Tylko wspomaganie trzeba podnieść obroty żeby zadziałało. I Jeszcze na jakich obrotach mierzyć ciśnienie z tyłu na gniazdach hydraulicznych. A jakie powinno być ciśnienie na wspomaganiu kierownicy .

Edytowane przez ursus3600
Opublikowano

Ciśnienie na gniazdach możesz sprawdzić na dwa razy. Zimny olej obroty biegu jałowego powinno być koło 200, nawet na zimnym pewnie będzie trochę więcej bar i jak na zimnym na biegu jałowym będzie miał 200 to potem na rozgrzanym oleju, żeby te 45-50 stopni miał (najlepiej 60 stopni) i wtedy pomiar na biegu jałowym i na 1800-1900 obr bo pewnie tyle go max kręcisz i powinno być 200 bar. Co do dawania gazu to on jest na LS? Weź bez dawania gazu włącz jakieś wyjście hydrauliczne (nic nie musi być podłączone pod gniazdo) i trzymaj je w pracy i wtedy zobacz czy kierownica zacznie pracować jak powinna.

Opublikowano
1 godzinę temu, artur04c napisał:

Ciśnienie na gniazdach możesz sprawdzić na dwa razy. Zimny olej obroty biegu jałowego powinno być koło 200, nawet na zimnym pewnie będzie trochę więcej bar i jak na zimnym na biegu jałowym będzie miał 200 to potem na rozgrzanym oleju, żeby te 45-50 stopni miał (najlepiej 60 stopni) i wtedy pomiar na biegu jałowym i na 1800-1900 obr bo pewnie tyle go max kręcisz i powinno być 200 bar. Co do dawania gazu to on jest na LS? Weź bez dawania gazu włącz jakieś wyjście hydrauliczne (nic nie musi być podłączone pod gniazdo) i trzymaj je w pracy i wtedy zobacz czy kierownica zacznie pracować jak powinna.

Była próba z wyjściem hydraulicznym i kierownica dalej ciężko chodzi 

Opublikowano
7 godzin temu, artur04c napisał:

wersja LS ? Może orbitrol się kończy. Podczepiony pod maszynę zawieszaną normalnie reagował jak EHR działał ?

Jest to Claas Arion 430 cis. A to LS to co? 

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, artur04c napisał:

Bo tam były dwa rodzaje pomp słabsza i mocniejsza i na mocniejsza pewnie jest na ls więc jak masz mocniejszą to ls nie jest wzbudzany prawidłowo. 

Są dwie pompy jedna po prawej ciągnie olej i podaje na drugą na lewą stronę. Jak by można napisać jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na gniazdach hydrauliki, na pompie zaraz koło filtra i na wspomaganiu.

Edytowane przez ursus3600

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Fiu2
      Cześć
      Mam problem z celtisem 426. Na jesień nagle przestał reagować na przycisk załączania przedniego napędu (kręci cały czas) i w tym samym czasie zaczął na opak wyświetlać działanie WOM - jeżeli dźwignia sprzęgła WOM jest w pozycji załączonej (na N) żółta lampka miga a nie powinna się świecić. Jeżeli zaciągam sprzęgło lampka zaczyna się palić a dodatkowo jak wybiorę prędkość na wyświetlaczu przerzuca mi na wyświetlanie prędkości obrotów WOM. Wszystko jest na opak. Jest podobny temat na AF "claas celtis 446 rx 2006 czujnik" ktoś wymienił niby czujnik ciśnienia oleju i niby wróciło do normy. Ja u siebie nie mogę znaleźć tego czujnika.
    • Przez Czaro_1990
      Witam wie ktoś może od czego jest czujnik zaznaczony na zdjęciu? 

    • Przez dzikidaniel
      Po dniu pracy i zgaszeniu go po pracy i próbie odpalenia na drugi dzień pojawiają się błędy:
      76FB  76FC  76FA  76FD  7554  76FE  76F1  76F9
      Tak jak na zdjęciu poniżej:

      Szukałem czy jakiś bezpiecznik nie wywalił, jak na złość wszystko jest ok, na dzień kolejny rozebrałem tylny panel by dojść do sterownika i posprawdzać wtyczki i o dziwo odpalił kilka razy, błędy zginęły, ale szczęście krótko trwało i problem wrócił po chwili. Gdzie szukać problemu? Będzie to problem z komunikacją z CAN?
    • Przez artur04c
      Witam, gdzie dobrej jakości kupić osłonę eroklopilota do Ariona ? Bo mój już skończył żywot, a szkoda żeby kurz dam dochodził. Dokładnie chodzi mi o tej Joystick.
       

    • Przez Michaln360
      Witam problem Claas Celtis 456 nie działa EHR po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka książki 1 długi i 4 krótkie  tak jak na filmie Co może być przyczyną spotkał się ktoś z takim czymś. Z góry dziękuję za odpowiedź 😊
      VID_20251213162524.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v