ursus3600

Pompa hydrauliczna Claas

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ursus3600    0

Witam. Jakie powinno być ciśnienie na pompie hydraulicznej w Claas Arion 430. Czy jeśli jest zbyt małe ciśnienie to nie będzie działać wspomaganie wałem wom i tylny podnośnik ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    13

Wydaje mi się, że 195 200 bar na gniazdach powinno być. Ciągnik ma chęci jazdy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3600    0
2 godziny temu, artur04c napisał:

Wydaje mi się, że 195 200 bar na gniazdach powinno być. Ciągnik ma chęci jazdy ?

Właśnie jazda działa i biegi też przerzuca. Jest możliwość że jakis zawór się zaciął czy coś po drodze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

artur04c    13

nie ma żadnego komunikatu o słabym lub zapchanym filtrze ? olej\filtry kiedy zmieniane ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3600    0
Napisano (edytowany)
Dnia 26.01.2023 o 13:30, artur04c napisał:

nie ma żadnego komunikatu o słabym lub zapchanym filtrze ? olej\filtry kiedy zmieniane ?

Brak właśnie komunikatów. Filtry i oleje wymieniony. Powiedzmy że podnośnik na sterowaniu awaryjnym działa, wałek też działał tylko czujnik chyba bo wyświetlił się błąd. Tylko wspomaganie trzeba podnieść obroty żeby zadziałało. I Jeszcze na jakich obrotach mierzyć ciśnienie z tyłu na gniazdach hydraulicznych. A jakie powinno być ciśnienie na wspomaganiu kierownicy .

Edytowano przez ursus3600

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    13

Ciśnienie na gniazdach możesz sprawdzić na dwa razy. Zimny olej obroty biegu jałowego powinno być koło 200, nawet na zimnym pewnie będzie trochę więcej bar i jak na zimnym na biegu jałowym będzie miał 200 to potem na rozgrzanym oleju, żeby te 45-50 stopni miał (najlepiej 60 stopni) i wtedy pomiar na biegu jałowym i na 1800-1900 obr bo pewnie tyle go max kręcisz i powinno być 200 bar. Co do dawania gazu to on jest na LS? Weź bez dawania gazu włącz jakieś wyjście hydrauliczne (nic nie musi być podłączone pod gniazdo) i trzymaj je w pracy i wtedy zobacz czy kierownica zacznie pracować jak powinna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3600    0
1 godzinę temu, artur04c napisał:

Ciśnienie na gniazdach możesz sprawdzić na dwa razy. Zimny olej obroty biegu jałowego powinno być koło 200, nawet na zimnym pewnie będzie trochę więcej bar i jak na zimnym na biegu jałowym będzie miał 200 to potem na rozgrzanym oleju, żeby te 45-50 stopni miał (najlepiej 60 stopni) i wtedy pomiar na biegu jałowym i na 1800-1900 obr bo pewnie tyle go max kręcisz i powinno być 200 bar. Co do dawania gazu to on jest na LS? Weź bez dawania gazu włącz jakieś wyjście hydrauliczne (nic nie musi być podłączone pod gniazdo) i trzymaj je w pracy i wtedy zobacz czy kierownica zacznie pracować jak powinna.

Była próba z wyjściem hydraulicznym i kierownica dalej ciężko chodzi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    13

wersja LS ? Może orbitrol się kończy. Podczepiony pod maszynę zawieszaną normalnie reagował jak EHR działał ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3600    0
7 godzin temu, artur04c napisał:

wersja LS ? Może orbitrol się kończy. Podczepiony pod maszynę zawieszaną normalnie reagował jak EHR działał ?

Jest to Claas Arion 430 cis. A to LS to co? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    13

Bo tam były dwa rodzaje pomp słabsza i mocniejsza i na mocniejsza pewnie jest na ls więc jak masz mocniejszą to ls nie jest wzbudzany prawidłowo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3600    0
Napisano (edytowany)
4 godziny temu, artur04c napisał:

Bo tam były dwa rodzaje pomp słabsza i mocniejsza i na mocniejsza pewnie jest na ls więc jak masz mocniejszą to ls nie jest wzbudzany prawidłowo. 

Są dwie pompy jedna po prawej ciągnie olej i podaje na drugą na lewą stronę. Jak by można napisać jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na gniazdach hydrauliki, na pompie zaraz koło filtra i na wspomaganiu.

Edytowano przez ursus3600

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzycho2607
      witam panowie posiadam classa celtis 456 mam pewien problem z tym ciagnikiem gdy ciagnik sie dobrze rozgrzeje przestaje jechac poprostu nie chce jechać ciagnik nawet jak sie go zapali ponownie ciagnik nie jedzie i na desce rozdzielczej zapala sie kontrolka taki (piorun) jakby jakies niebezpieczenstwo.Prosze moze ktos mial z takm czyms do czynienia.Jak ciągnik jest rozgrzany do skrzyni biegów nie mozna sie dotknąc,tak jest rozgrzana.Moze to wina oleju w skrzyni,ze nie ma odpowiednich parametrów... no niewiem juz sam co to moze byc ruszanie dzwignia od zmiany biegów nic  nie daje rewersem nic nie daje juz sam niewiem co sie dzieje.A moze to te sprzegło cos nie rozłacza które jest w dzwigni zmiany biegów lub cos w tym stylu no niewiem juz sam pomózcie pozdrawiam
    • Przez damianjarosz11
      Witam,
      mam taki problem z ciągnikiem  Claas axion 830 cmatic z 2016r, otóż po przekręceniu kluczyka zapalają się kontrolki i gasną lecz przy temp poniżej 5 st(znalazłem w instrukcji ze od tego stopnia powinien się załączyć) czy nawet na minusowych nie włącza sie układ podgrzewania wstępnego, nie zapala się ta ikonka grzania, oraz na wtyczce od cewki przekaźnika od podgrzewania wstępnego pojawia się napięcie 8.7V a przekaźnik potrzebuje 12V więc problem chyba z zasilaniem tylko jak to dalej sprawdzić? I czy mimo to ta kontrolka nie powinna się świecić? w tym przekaźniku nad silnikiem nie ma dodatkowych styków informacyjnych/potwierdzających załączenie przekaźnika. Czujniki temperatur paliwa i płynu są sprawne, 
      Jest to trochę uciążliwe ponieważ przy temp blisko 0 i poniżej ciągnik trzeba dłużej trzymać na rozruszniku, czasem na 2x próbować odpalić
    • Przez macko94
      Witam
      Mam problem ze swoim claasem aresem. 
      Gdy mam załączony WOM i zmieniam w nim połówki to z tyłu słychać taki pojedynczy stuk (przy każdorazowej zmianie połówki). Przy wyłączonym womie skrzynia (24x24) zmienia biegi bez żadnych stuknięć, zgrzytów, biegi zmienia płynnie. Zdejmowany był plecak, nie ma żadnych luzów na wałku pośrednim, pęknięć, itp. Skrzynia a dokładnie tarcze w bardzo dobrym stanie. Filtry oleju czyste, żadnych opiłków. Ciśnienie oleju mierzone i jest takie jak być powinno. Ciśnienie systemowe mierzone podczas zmieniania biegów idealnie mieści się w przedziale 17-19 bar.
      Zgrzyt jest jeszcze podczas przełączania prędkości wałka WOM na Eco/540/1000
      Ma ktoś jakieś pomysły co to może być? Może ktoś zna kogoś kto miał taki sam problem?
    • Przez tomek9111
      Witam, mam problem z układem pneumatycznym wabco, mianowicie nie do końca działaja hamulce dwuobwodowe slabe cisnienie na żółtym złączu, natomiast reczny" postojowy " działa wzorowo. Układ na płynie lhm oraz na elektromagnesie.
    • Przez Morela15
      Witam Poszukuję opini na temat obu kombajnow. Wady i zalety. Który byście wybrali i z jakiego powodu? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj