Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skrzynia 24x24 nie wyje? A czy skrzynia w Steyr 40x40 z pełzakami to ta sama co w Nh 24x24?



domanpower napisał:

Skrzynia 24x24 nie wyje? A czy skrzynia w Steyr 40x40 z pełzakami to ta sama co w Nh 24x24?


nie zauważyłam że poprzedni post się dodał dlatego 2x to samo

Opublikowano

Witam posiadam New holanda T5 utility 

I denerwuje mnie gdy wychodzę z ciągnika a ciągnik zmniejsza obroty do 600obr moim zdaniem nie jest to zdrowe powinniem chodzić cały czas na tych 800 obr 

Druga sprawa czujnik wom gdy wysiadam trzeba wcisnąć przycisk żeby nie wyłączyć wałka wiadome można się przyzwyczaić ale też jest to zbędne i denerwujące

Czy wystarczy wypiąć kostki pod siedzeniem żeby wywalić te ustrojstwa?

Opublikowano

Co do ogółu każda taka ingerencja może skończyć się utratą gwarancji. A co do twojego pytania zależy od tego jaki rodzaj czujnika masz w fotelu bo albo musisz go rozpiąć lub co bardziej prawdopodobne zmostkowac. Według mnie jeśli chodzi o obroty to sprawdź jakie masz ciśnienie oleju przy tych 600 obrotach jeśli będzie w normie to czy jest sens kombinować. A co do walka to osobiście nic bym z tym nie robił i zostawil oryginalne zabezpieczenie.

Opublikowano
9 godzin temu, rabit500 napisał:

Co do ogółu każda taka ingerencja może skończyć się utratą gwarancji. A co do twojego pytania zależy od tego jaki rodzaj czujnika masz w fotelu bo albo musisz go rozpiąć lub co bardziej prawdopodobne zmostkowac. Według mnie jeśli chodzi o obroty to sprawdź jakie masz ciśnienie oleju przy tych 600 obrotach jeśli będzie w normie to czy jest sens kombinować. A co do walka to osobiście nic bym z tym nie robił i zostawil oryginalne zabezpieczenie.

Już dawno po gwarancji

Dziś właśnie spróbowałem i wyjąłem wtyczkę i wyskoczyły błędy że nie zaciągnięty ręczny i włączyłem wałek to się wyłączył czyli wyjęcie wtyczki odbiera tak jakby nie było kierowcy na fotelu także ciekawe jak by to zmostkował tak jak mówisz 

Opublikowano

Kiedyś jak miałem walnięty czujnik w siedzeniu to miałem zmostkowane i działało na zasadzie że tak jakby operator był cały czas ale po jakimś czasie trzeba było rozłączyć i zresetować bo przestał działać 

Opublikowano

Jeśli po gwarancji to można spokojnie kombinować. Jeśli wypięcie wywala błędy to zmostkowac przewody i będzie działać. Jeśli masz 2 przewody do fotela to niema problemu jeśli więcej to trzeba już posprawdzać przejścia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v