Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wymieniłem kosz sprzegla A tarczki były dobre nie wymianialem uszczelniaczy na koszu i nowy tlumnik drgań teraz przy rozgrzanym oleju szarpie mi przy jezdzie do przodu jaka moze byc przyczyna

Opublikowano
7 minut temu, Patryk1222 napisał:

Czemu rozbierałes?

U mnie wyrobiło frezy wałek łączący sprzęgło z skrzynia biegów przy 4300h a tarczki wszystkie jak nowe.

 

u mnie scielo frezy na wałku i w koszu ciagnik stanoł 5400godzin

Opublikowano
3 godziny temu, Ziel napisał:

Używaliście rewers ze sprzęgłem czy bez?

Ciągnik z ładowaczem także przód tył bez przerwy i ogólnie staram się unikać sprzęgła bo niby przez to się to rozlatuje niby....

Mam końcówki drążków do wymiany bo luzy są już takie że ciężko na drodze się zmieścić wymieniał ktoś?

Oryginały kupic czy są zamienniki?

Opublikowano

No ze sprzęgłem szybciej tarczki siadają, jak ty stale przód tył to nic dziwnego, można jedynie skalibrować żeby łagodniej zmieniał kierunek jazdy a wtedy bardziej tarczki dostają a mniej frez. Tarczki wychodzą tańsze w naprawie.

 

 

 

Opublikowano
5 godzin temu, robertrolnik27 napisał:

W moim t5.95 5130 h i narazie wszystko dobrze ale zauważyłem że jakby na końcu sprzęgła ruszał, też tak mieliście?

Tam jest mokre sprzęgło sterowanie elektro hydraulicznie, sprawdź ciśnienie na koszu.

Opublikowano

u mnie glówną przyczyną wyrobienia frezów w koszu i wałków byl zużyty tłumnik drgań tak mi sie wydaje czy t5 .95 reguluje sie zawory w silniku bo słyszalem że ma hydrauliczne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v