Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dziś wracając z pola mój masey 6180 przestał jechać wszystko na desce działa normalnie brak żadnej kontrolki nie chce ruszyć ani do tyłu ani do przodu po włączeniu napędu czy blokady tak samo brak reakcji dodam tylko ze podnośnik wom działa i słychać jakieś chrobotanie w skrzyni bliżej przodu podczas puszczasz puszczania sprzegla i po kilku sekundach ustaje i tu pytanie czy ktoś tak miał 

Bo gdyby się sprzeglo rozleciało to chyba by podnośnik noe działał 

Opublikowano

spróbuj wrzucić bieg bez sprzęgła. jak sprzęgło siadło albo coś z napędem to biegi będą wchodzić bez sprzęgła. wom jest na oddzielnym wałku. a pompa? nie pamiętam już. dawnoo nie zaglądałem, ale też. 

Opublikowano

Tak biegi wchodzą beż sprzegla tylko teraz pytanie bo w normalnym ciagniku to wiadomo jak obecnie tarcze to przestaję jechać ale pompa czy wom działają a tutaj nie jest przypadkiem wszystko na jednym sprzęgle 

Opublikowano
16 godzin temu, tommmek napisał:

Kolega miał przypadek jak przestał jechać to dwu masa się oberwała, skończyła

A nie wiesz może czy np. Podnośnik mu dzialał  u mnie widać że ktoś do sprzegla zaglądał bo widać że odkręcane ale nie wiadomo co tam robił 

Opublikowano

Ja tak miałem już dwa razy tylko po zgaszeniu i odpaleniu wróciło ciśnienie na sprzęgle (mam manometr na stałe podpięty) gdy brak na sprzęgle ciśnienia 17bar to mimo puszczenia pedału ciągnik nie będzie jechać

Opublikowano
Dnia 10.11.2022 o 21:55, andrews napisał:

Ja tak miałem już dwa razy tylko po zgaszeniu i odpaleniu wróciło ciśnienie na sprzęgle (mam manometr na stałe podpięty) gdy brak na sprzęgle ciśnienia 17bar to mimo puszczenia pedału ciągnik nie będzie jechać

Mierzyłem ciśnienie no i jest ok natomiast nie wiem od czego są te dwa elektrozawory w całym tym wysprzegliku 

Opublikowano

Udało się mi ustalic awarię w tylnym moście nad przystawką przedniego napędu jest tulejka łącząca dwa walki ścięło tak kolka i tuleja przesunęła się do przodu przez co napęd nie był przekazywany dalej

Screenshot_20221118-183137_Gallery.jpg

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v