Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeżeli ten jak to nazywacie "kwadracik" jest dobry to możliwe jest, że linka za mało wystaje z pancerza, albo ten czarny plastik, który wymieniłeś ma za długi gwint i linka nie wchodzi w napęd na takiej długości jak powinna. Spróbuj skrócić ten plastik (gwint na który wkręcasz linkę) na początek o 2 mm i zobacz czy da to jakiś efekt. Jeżeli nie to skróć bardziej. Powinno pomóc. Robiłem tak nieraz i zawsze działało.

Możecie podać poprawną nazwe teko "kwadaracika " i i gdzie on sie znajduje

Opublikowano

Żeby się do niego dostać to trzeba ciągnik rozpołowić, tam jest taka rurka i w nią wkładasz ten drut z linki ta rurka jest zgnieciona i w przekroju jest kwadrat i najczęściej to się wybija i nie trzyma.

Opublikowano

Czesc ja mialem ten sam problem.Musisz zrobic tak przykrecic linke do skrzyni a odkrecic od licznika mth pozniej odpal silnik i zobacz czy sie kreci:) jesi tak to masz cos z licznikiem a jezeli sie cie kreci to cos z mechanizmem napedowym licznika. Jezeli sie nie kreci to naped licznika sie wyrobil (lub linka) na tym kwadracie> jak linka to kupujesz nowa i chodzi:) a jak naped to spusc olej ze skrzyni odkrec ta srube co przykreca sie do niej linke i ktora sie wkrenca do skrzyni pozniej wyciag ten element napedu ktory bedzie widac wloz jakas stara linke w ten kwadratowy otwor linki i zaklep to na tej lince tylko tak zeby dalo sie ja wyciagnac:) no i pozniej poskladaj w kolejnosci odwrotnej:) pozdrawiam w razie jakis watpliwosci pisz na priv

Opublikowano

Konieczne jest spuszczanie oleju poniewaz slimak jest zalany olejem ze skrzyni. Odkrecasz ta plastikowa srube wyciagasz taka rurkę na koncu niej jest gumka uszczelniajaca slimak (u dolu ) pozniej wyciagasz ten pret z kwadratem w srodku co linke do niego wkladasz na koncu (u dolu) ma zebatke i robisz tak jak pisalem wczesniej . jesli dalej nie czaisz o co chodzi to zeskanuje ci fotke z instrukcji napraw i opisze dokladniej co i jak na zdjeciu pozdro

Opublikowano

Panowie pomalutku, ten "ślimak" co według was jest w skrzyni tak naprawdę jest tak gdzie koło zamachowe i tam nie ma oleju więc nie trzeba go spuszczać ze skrzyni :) Bez rozpoławiania możesz tylko wymienić ten plastik i linkę z gumką ewentualnie obrotomierz i nic więcej. Także jak chcesz próbować to zrobić bez rozpoławiania to nie musisz żadnego oleju spuszczać.

Opublikowano

Jeżeli w altku jest wyjcie podpisane W to tam podpinasz obrotomierz i tyle jeżeli nie ma to też idzie zrobić ale trzeba rozebrać alternator i się w mostek wpinać.

Opublikowano

Jeżeli w altku jest wyjcie podpisane W to tam podpinasz obrotomierz i tyle jeżeli nie ma to też idzie zrobić ale trzeba rozebrać alternator i się w mostek wpinać.

 

jak bede przy ciągniku to zrobie fotke altka

Opublikowano

Co prawda nie widziałem jeszcze żeby jakaś skrzynia nie miała wyjścia ale skoro mówisz że nie masz to tylko podłączany do alternatora do wyjścia "W" na alegro kiedyś widziałem takie w cenach od 40 do 100 pln chyba. Teoretycznie można by też jakiegoś samochodu może coś dopasować jednak problemem może być zakres obrotów i dość głupio by wyglądał obrotomierz do 7k :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

sprawdz dobrze czy nie ma wyjścia. To jest c330 czy c328/325?

Opublikowano

każde wyjście ma opis. Jednak nie każdy alternator ma to akurat to wyjście niektóre mają tylko B i D. Jeżeli nie ma to tez da się podłączyć tyle że to już wiąże się ze rozbieraniem regulatora i wpięciem w mostek o ile mnie pamięć nie myli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v