Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam nagle przestały mi działać zegary i kontrolki w 7745. Po odpaleniu obrotościomierz i paliwo działa o świeci się kontrolka ładowania. Po zgaszeniu silnika paliwo nie działa. Prąd do stacyjki dochodzi bo można odpalić z przycisku. Zegary mają jakieś zasilanie, przekaźnik? Bezpieczniki sprawdzone - są ok. Jak to ugryźć?
Opublikowano

mozna sobie zeby polamac 🤣.

najpierw powachaj czy cos nie smierdzi, potem popatrz czy cos nie jest spalone a potem wgryz sie  w kable i zlaczki- powinno byc widac gdzie sie spalilo.

albo schemat i patrzec po kablach, ewentualnie dokladnie obejrzec stacyjke czy  ktorys kabelek sie nie wypial-zpalic mozn i bez oswietlenia tablicy..

Opublikowano
3 minuty temu, jacus napisał:

najpierw powachaj czy cos nie smierdzi, potem popatrz czy cos nie jest spalone a potem wgryz sie  w kable i zlaczki- powinno byc widac gdzie sie spalilo.

kużwa. Ty to jednak.../ a śmierdzi tak jak by w gówno żeś wiechał, czy jak???

po wój podowiadasz, jak wisz gówno KRAKUSIE ze wschodu.

Opublikowano

najwyraźniej jest to masa na zegarach. Wnioskuję to z tego, że po włożeniu kluczyka na pinie od startera nie ma napięcia, tak samo jak na pinie 15 na zegary. Po włożeniu kluczyka te dwa piny mają przejście ale napięcia tam nie ma. Jest jakaś masa na zegary? Nic nie śmierdzi i nic nie jest upalone 😁😜

Opublikowano

zetorki-dawno nie miales urlopu ??? grzeje slono u was mocno,zaloz czapeczke..

spalone kable,plastiki nie smierdza ???? 

emtecc- chyba nie bierz sie za naprawe-jesli nie wiesz ze w zetorze wszystko musie miec mase-to nie 60 tu sa plastyki........

szare kable to masowe- jesli nic nikt nie kombinowal..

Opublikowano

@jacus dzięki za radę ale zrobiłem. Winny był bezpiecznik. Przejście na nim było...miernik piszczał ale napięcie około 1.3V. Dziwna sprawa. Gniazdo również było czyste. Napięcie mierzone na tym dziwnym bezpieczniku lub na jego gnieździe dawało pomiar 1.3V Na stacyjce wgl nie pokazywało napięcia na styku od zegarów i od startera...a jednak starter działał...

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, Piotruniu25 napisał(a):

@12PafnucyMoże wiesz jak wyjąć żarówkę z kontroli od sprzęgła wałka?

No od spodu.

Da się tedy co ta blachą pod kierownicą,

łatwiej, ale trochę więcej śrubek kokpit do góry..

Cztery płaskie na wkrętak i czyha osiem obwódką krzyżak przy kierownicy opaska...

Żarówka 12 v 2 W.

Edytowane przez 12Pafnucy
Opublikowano
23 minuty temu, Piotruniu25 napisał(a):

O kurcze myślałem że mniej z tym roboty.😅A do góry nie da rady pensetą albo czymś podobnym?

No nie.

Jaka robota...?

Pół traktora dziś rozebrałem żeby hamulca zrobić, a ten 4 śrubki narzeka😉 ... 

Ech ta dzisiejsza młodzież...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomn95
      Według Was w zetorze 5211 można podpiąć lampy led przód tył pod istniejące przewody?
    • Przez Majjdann
      Witam mam taki problem z nadmuchem w zetorze 5211 włącze go i po jakis 5 minutach sie wyłącza bezpiecznik sie topi już po paru sekundach kiedy włącze nadmuch bezpiecznik zaczyna sie grzać. Dodam że jeden wiatrak kręci sie wolniej a drugi szybciej. Będe wdzięczny za pomoc Pozdrawiam.
    • Przez PiotrNaw
      WITAM. ZAKUPIŁEM CIĄGNIK ZETOR 5211. MAM PROBLEM Z NAGRZEWNICĄ. BRAK CIŚNIENIA - PŁYN NIE PODNOSI SIĘ DO NAGRZEWNICY. SPRAWDZAŁEM PRZEWODY - WSZYSTKIE DROŻNE. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ? PIOTR
    • Przez rolnicyzmazowszateam
      Witam Mam następujący problem z lewą pozycją w zetorze 5211 z przodu i z tyłu. Ostatnio jechałem i zobaczyłem że świeci się tylko jedna strona zobaczyłem do bezpieczników wszystko OK masa jest, aż kupiłem bezpieczniki i wymieniłem nic to nie dało, żarówki nie spalone nie wiem co może być. Może ktoś podpowie co to może być
    • Przez damian7331
      Witam, zima za pasem więc trzeba doposażyć zetora 6340 w miarę dobre oświetlenie. Na wstępie jakaś fachura doradziła by czy schematy/wizualizacje które zrobiłem prowizorycznie mają sens. Będą dwie instalacje - jedna do świateł przednich w dachu a druga do świateł tylnych w dachu. Jakie wstawić bezpieczniki? Jakie wstawić przekaźniki po obliczeniach? Przewody z których będę robił instalację to żyły 2.5 na lince.
      1. Na przód wybrałem lampy które pasują w miejsce oryginalnych tak jak na załączonym zdjęciu nr 1. Podobno dają mega efekt, przesłały mi dwie osoby zdjęcia i zachęciło mnie na pierwszy rzut oka. Są to lampa robocza LED 36W 9900Lm 12V 24V Fendt Case Claas w dach (LINK ALLEGRO). Będzie jedna po lewej oraz jedna po prawej. Lampy firmy granit. Producent deklaruje że mają one 36W czyli razem będzie 72w. Jaki bezpiecznik oraz przekaźnik? 

      2. Instalacja z tyłu będzie oparta na 4 lampach tak jak na zdjęciu nr 2, dwie będą świeciły w tył a dwie będą skierowane na boki. Podobno w tej cenie nie ma nic lepszego (28 zł) Lampy jakie wybrałem to Lampa robocza halogen LED 12V 24V 126W (  LINK ALLEGRO  ). Lampy wedle sprzedawcy mają rzekome 126w ale to buca prawda i rzeczywiście jedna lampa ma moc 26W (ktoś mierzył miernikiem po kupnie) czyli razem z tyłu mamy 104W. I tutaj jaki zastosować bezpiecznik oraz przekaźnik? 

      3. Dodatkowo w lato mając chwilę wolną dołożyłem gniazdo zapalniczki ale na krótko bez żadnego bezpiecznika, jaki dać tam bezpiecznik? Używane głównie do transmitera który przesyłą muzykę do radia.

      Za wszelkie rady i pomoc serdecznie dziękuję 😁




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v