Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z moim 4011 dostał się płyn do oleju. Niedawno regenerowane były głowice czyli cała góra zrobiona. Zwalilem miskę zalałem gorąca woda i okazało się że druga tuleja od baku cieknie co może być przyczyną? Gumki czy pęknięta tuleja raczej? Jak gumki to zmienic tylko na tej tulei czy odrazu wszystkie?
Opublikowano (edytowane)

Woda wydostaje się od strony gumek czy tłoka i masz odp. jak od strony tłoka a głowice jeszcze nie zdjęte, to wcale nie powiedziane że to wina pękniętej tulei. Jeżeli wina gumek, to tylko na tej tulei wymiana, po co ruszać inne.

Edytowane przez Desperado
Opublikowano
29 minut temu, Sqowron napisał:

Tak oś strony gumek, a co jeśli jedna zrobię i za jakiś czas inna puści?

 

Może tak być czy raczej będą trzymać

 

 

?

A co jak poruszasz wszystkie i faktycznie będą tam wżery na płaszczyźnie styku, bo to są już stare bloki, do tego większość swego żywoty na wodzie, nie ma gwarancji kiedy uszczelniacze puszczą i czy jak założysz nowe to będą trzymać, zresztą przy samym zakładaniu już można sknocić.

Opublikowano

Jak masz wżery w bloku to jest specjalna pasta do montowania tulei i zamontuj na niej, bo są i partyzanci co na czerwony silikon montują ale on nie nadaje się do kontraktu z olejem... Najlepiej to dać wtedy do tulejowania ale wiadomo jak jest...

Opublikowano
5 godzin temu, Sqowron napisał:

Witam, mam problem z moim 4011 dostał się płyn do oleju. Niedawno regenerowane były głowice czyli cała góra zrobiona. Zwalilem miskę zalałem gorąca woda i okazało się że druga tuleja od baku cieknie co może być przyczyną? Gumki czy pęknięta tuleja raczej? Jak gumki to zmienic tylko na tej tulei czy odrazu wszystkie?

Po co spekulować... Przecież i tak i tak musisz zdemontować tuleje, więc do roboty! :)

Opublikowano

U mnie takie objawy miała dziura w tulei wyżarta przez wodę, zmieniłem tuleje i jeździ dalej

Opublikowano

Tuleje wyjęte wyczyszczone nie mają wżerów, tak samo blok wszystko oczyszczone i jest okej gumki były jak by sprasowane tak samo podkładki miedziane jak by ich nie było wcale

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie od jak mają być założone stopki korbowodów? Zamkami do walka rozrządu? Co jeśli mam na odwrót założone mogę teraz obrócić tłokiem bez wyciągania go z tulei?

Opublikowano

Podkładka miedziana służy do ustalania wysokości tuleji a nie do uszczelniania, korbowod i stopka powinna mieć zamek od strony rozrządu, a czy bym ruszał na twoim miejscu? raczej nie, gdyż się ułożyło. Zerknij na oznaczenia nabite na stopce i korbowodzie czy są po jednej stronie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v