Skocz do zawartości

Renault 90 34 ciężko pali przy niższych temp.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj robiłem kolejna próbę palenia ze świecą. W nocy przymrozek więc temperatura odpowiednią na sprawdzenie. Ze świecą pali dobrze także muszę naprawić świece i na czasie zabrać się za ustawienie pompy na fasolkach jak dobrze rozumiem z tego co mi tu podpowiadaliscie No i sprawdzić czy na znakach jest wszystko ok 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 12.04.2022 o 20:05, witejus napisał:

r ,wg katalogu są dwa rodzaje głowic ,z uszczelniaczami i bez.Jak trzy lata temu zdejmowałem głowicę,nie zauważyłem uszczelniaczy,

Kurła faktycznie uszczelki  w 4-ce robilem 10 lat temu, ale oprócz planowania, zaworów nie rozpinałem bez potrzeby, w 6-stce nie ruszałem wcale głowic 

Patrzyłem w katalogu i nic nie widać do 226, heh jedynie wiem że w starych ruskich nie było uszczelniaczy wtedy olej brały jak paliwo  ale że w szwabie ??  moje na olej to wogole nie sa chętne więc musieli pomyśleć i dobrze nie ma co sie wycierać 

A autor tematu regulował coś ?? Zaraz sie ciepło zrobi i z testów nici.

Edytowane przez V12
Opublikowano
Dnia 17.04.2022 o 21:01, V12 napisał:

Kurła faktycznie uszczelki  w 4-ce robilem 10 lat temu, ale oprócz planowania, zaworów nie rozpinałem bez potrzeby, w 6-stce nie ruszałem wcale głowic 

Patrzyłem w katalogu i nic nie widać do 226, heh jedynie wiem że w starych ruskich nie było uszczelniaczy wtedy olej brały jak paliwo  ale że w szwabie ??  moje na olej to wogole nie sa chętne więc musieli pomyśleć i dobrze nie ma co sie wycierać 

A autor tematu regulował coś ?? Zaraz sie ciepło zrobi i z testów nici.

Autor nic nie próbował z braku czasu hehe 😑

Muszę się zabrać za to ale to spuszczanie oleju i wyciąganie pomp hydraulicznych mnie zniechęca 😁

Jak tylko spróbuję napewno się efektami pochwalę 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v