Skocz do zawartości

Renault 90 34 ciężko pali przy niższych temp.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
20 godzin temu, radek997 napisał:

Kompresja była mierzona i jest ok. Przed remontem nie było kompresji bo było tam chyba 15 na jednym bo pierścieni nie było 😁 ale mimo to palił elegancko i chodził też ok

 

Czyli najszybszy sposób na sprawdzenie i ewentualne wyeliminowanie wszystkiego to przestawić mu rozrząd o zabek do przodu 

U mnie po wymienie pierścieni i zrobieniu głowicy musiałem zmienić akumulator na nowy, bo stary nie miał siły zakręcić:)

Opublikowano

Paliłem go dzisiaj i było zimno i miał ciężko ale odpalił. Po odpaleniu jakieś 15/20sec chodził tak nie równo i po chwili zaczął normalnie gadać tak jakby mu brakowało paliwa na któryś gar

16 minut temu, sylwek23111 napisał:

U mnie po wymienie pierścieni i zrobieniu głowicy musiałem zmienić akumulator na nowy, bo stary nie miał siły zakręcić:)

Akumulator założony nowy 

Opublikowano

W kombajnach jasia jelenia, na ciepłym nie chciał palić to sie pompe polewało . niby pompa tak samo wyglada jak w reno albo perkins a paroma pierdolami sie rózni w jd i tylko w nich ten problem ale na cieplym wystepowal 

Opublikowano

Sruba 8 jest w przestawiaczu kąta wtrysku ale co ona zmienia to nie wiem 

Opublikowano

 kolega autor sugeruje ze tam było krecone, to moglo wpłynać na przestawiacz

Opublikowano
1 godzinę temu, hubertb napisał:

Mogło, jednak bardziej prawdopodobne jest to że nie zdemontowali pompy poprawnie i potem przy montażu powtórzyli błąd. 

scan0001-jpg.6247 (458×626) (4btswaps.com)

scan0002-jpg.6248 (800×493) (4btswaps.com)

Drugie zdjęcie przestawia jak zmienia się dawkę w tej pompie. 

Czyli co teraz radzisz zrobić. To że łapie powietrze też mi się tak wydaje tylko skąd to nie wiem 

Zawór byl wykręcany i niby nic tam niema jest wszystko ok(numer 4 ze zdj) 

A tym co pisałem wcześniej było coś przekręcone z tego co pamiętam bo było tam jakby mokre i przez to było dokręcane co się później okazało nie potrzebnie 

Opublikowano (edytowane)

Wedle mnie to nei powietrze reno sa odporne za zapowietrzane mam dwie to wiem, jak by nie dostawał paliwa to by biały dym nie leciał 

Biały dym to oznaka niecałkowitego spalnia, niby sie spala ale nie wytwarza cisnienia na tłoku, im zimniej tym ma cieżej na samozaplon 

Jak miałem zetora i tam był odwieczny problem ze schodzeniem paliwa to nawet w przy plus 30 krecił a nie odpalał do tego zero dymu 

Jesli koła zebate wałka rozrądu i pompy usawione dobrze, kompresja tez oki a rozrusznik dobrze rozpedza silnik 

to pozostaje  układ paliwowy, regeneracje juz takie są znam to z zycia 

Jak masz sprawna swiece płomieniowa to ją odpal i próbuj  wtedy jak odpali ładnie to masz odpowiedz, ja tam uzywam swiec bo wtedy pali od obrotu w mrozy, układu paliwowego u mnie traktory sa 10 lat nie ruszałem a jakie ma przebieg ??

Nic nie ruszam dopóki ma moc i nie ma lokomotywy z komina, brakorobom szkoda oddawac pompy i wtrysków bo moze byc gorzej jak na starych do tego jakośc czesci...

Edytowane przez V12
Opublikowano

U mnie właśnie dymił i osłabł więc zrobiłem i okazało się że w pompie była głowica padnięta więc dostała nowa głowice 

Na zegarze jest 7500 ale który raz to nie wiem 😂 w moim posiadaniu 3rok

No na kołach był ustawiony a znaki i pompa zaznaczona i tak samo złożony choć jak pisali poprzednicy może i coś się przestawiło (choć nie wiem jakby do tego mogło dojść) 

Spróbuję jutro rano jeszcze włączyć świece a jak nie to będę musiał się dostać jeszcze raz do znaków czy aby na pewno wszystko jest ok

Niby idzie do ciepła więc teraz będzie palił ale za chwilę zima też będzie to znowu będą problemy 😑

Opublikowano (edytowane)

Mogli tak zregenerować pompę, że trzeba ustawiać na słuch. Najlepiej to ogarnąć, właśnie poniżej 0, latem na słuch chyba nie wykonalne. Ustawić i 1 rozruch na zimnym. rano. Fasolkami, doregulowałem bo tak jak wspomniałeś nie zapalał na wszystkie gary, ząbek swoją drogą. U dołu pompy, co pokazałeś jest przyspieszacz albo wyprzedzenie. Tutaj musiałbym się do edukować. Odpowiada właśnie z kąt wtrysku, pośrednio

Edytowane przez tomislawwitow
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, V12 napisał:

Sruba 8 jest w przestawiaczu kąta wtrysku ale co ona zmienia to nie wiem 

A NIE JEST ONA DO SPUSZCZANIA PALIWA Z POMPY? ,bo nic innego mi nie przychodzi do głowy

Edytowane przez witejus
Opublikowano (edytowane)

Uszczelniałem tą pokrywkę, prawdopodobnie śrubka jest od zlewki paliwa właśnie. Tutaj nic nie przestawi po trzpień od kąta w środku pasuje tylko w położeniu środkowym bodajże 

Edytowane przez tomislawwitow
Opublikowano
34 minuty temu, witejus napisał:

A NIE JEST ONA DO SPUSZCZANIA PALIWA Z POMPY? ,bo nic innego mi nie przychodzi do głowy

 

1 godzinę temu, radek997 napisał:

 

Na zegarze jest 7500 ale który raz to nie wiem 😂 w moim posiadaniu 3rok

Jak kupilem 4 cylindówke 9 lat temu to bylo 7900, obroty pokazywalo ale godziny nie szly rozebralem zegar a tak plaskikowe kolo zebate o silniczka godzin zrobilo sie szczerbate 🤣 założem zegar elekroniczny i od tego czasu zrobilem 3000h tyle ze godzin nie zaleznych od obrotów, jedynie co to byly  uszczelki glowic do roboty ale o tym wiedzialem i cena byla dobra, zrobilem i hula prawie 10 lat podobno mwm tak ma ze okolice 10 tys mth uszczelki puszczaja . 

Ukladu wtryskowego nie ruszalem, co do sróby u przestawiaczu wtrysku to nie wiem czy ona zlewa paliwo czy napina spreżyne tłoczka 

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, V12 napisał:

czy ona zlewa paliwo czy napina spreżyne tłoczka 

Ta duża napina ,ta mała niczego nie napina.To kółko zębate można dokupić ,ono występuje w licznikach Ferrari,Bentley i innych luksusowych markach.Ja kupiłem taki trybik bo się rozsypał w w palcach

Edytowane przez witejus
Opublikowano (edytowane)

Ok , ja tych pomp cav to nie lubie , taki fendt w MWM to stosował rzedowe boscha. Można do reno tez taka dać ale skąd ja zdobyc...

Edytowane przez V12
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, witejus napisał:

Ta duża napina ,ta mała niczego nie napina

No a jakby było kręcone duża to mogło coś to zmienić? 

Czyli jak na znakach będzie ok trzeba na fasolkach próbować w jedną lub w drugą stronę dobrze rozumiem? 

I wtedy 1 próba na dzień i próbować aż się uda? 

U mnie też problemy z zębatka w liczniku były ale ktoś tu z forum mi dorobił nowa i działa

💪

Z uszczelkami też miałem przygodę bo po 10/15h się rozwarstwila tzn uszczelka nie była zawijana tylko prasowana i się rozlazła kupiłem z innej firmy i już były zawijane fakt faktem wymieniłem 2 ale na 2 kolejnych nie zauważyłem przedmuchów 

Edytowane przez radek997
Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, radek997 napisał:

 

U mnie też problemy z zębatka w liczniku były ale ktoś tu z forum mi dorobił nowa i działa 💪

Heh no patrz ta jedna to sie mi w palcach , rozpadla taki gownolit chyba celowo kładli 

Pobaw sie na fasolkach a moze trafisz 

Edytowane przez V12
Opublikowano
1 minutę temu, V12 napisał:

Heh no patrz ta jedna to sie mi w palcach , rozpadla taki gownolit chyba celowo kładli 

Pobaw sie na fasolkach a moze trafisz 

Te zębatki właśnie z takiego smiesznego materiału właśnie wstawiali chyba że lata swoje zrobiły 

No nic trzeba znowu cały olej zlać i kręcić oby było ok

Przed chwilą, witejus napisał:

Dużą dokręca się do oporu

No duża tak właśnie jest dokręcona 

Opublikowano

Ja mam dwie seri 14, takie serie jak masz też wtedy ogladalem ale stan mi nie pasował 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v