V12

Members
  • Ilość treści

    346
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

17 Good

3 obserwujących

O V12

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 02/02/1989

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    east wlkp
  • Zainteresowania
    motocykle motoryzacja sprzęt audio

Ostatnio na profilu byli

3378 wyświetleń profilu
  1. Witam Na wstępie powiem że alternator i regulator jest sprawny , testowany w warsztacie napraw alternatorów , regulator był podmieniany to samo Problemem jest to że kiedy akumulator jest naładowany to pełna wtedy napiecie jest około 15,1V , wystarczy włączyć postojówki bądz radio i napięcie jest 14.5V Fachowcy tłumaczą tym że alternator nie ma odbioru prądu i napecie rośnie Kiedy akumulator jest choć troche rozładowany to jeż jest ok , problem pojawia sie kiedy po kilku godzinach pracy naładuje sie do pełna i nie pobiera juz prądu W tym ciagniku kiedy nie ma włączonych świateł to jedynym odbiornikiem prądu jest akumulator wskaźnik temperatury i paliwa Problem jest od 7 lat ale teraz myśle na wymiana alternatora na inny typ po w ciągu 7 lat dziś załozyłem 3 akumulator W innym ciągniku mam alternator Valeo ale 6 diodowy i tam ładowanie nie przekroczy 14,5V nawet po 10h pracy a tam tak samo kiedy nie włączonych świateł to jedynym odbiornikiem prądu jest akumulator Alternator we fiacie jest prawie takie jak jak we Fiacie Cinqecento 900 , regulator napięcia pasuje , jest 9 diodowy , mostek prostowniczy stojan i wirnik był sprawdzany . A ciekawostką jest że kiedy napecie skacze ponad 15V to delikatnie żarzy sie kontrolka ładowania , wystarczy włączyć postojówki albo radio i wtedy gasnie i napięcie wraca do normy
  2. No dokładnie wskazówka jest na zielonym polu , a może to też służy żeby pokazywało obciążenie silnika ?? patrzyłem na ogłoszenia i było zdjęcie tego koła pasowego na pas płaski i tez był napęd licznika wiec raczej musi tak być A ogólnie to warto kupić ten taki kombajn ?? silnik forda 5.9L . Jak tesotowalismy to nic nie puka żadne łożysko ani się nie grzeje , pracował na luzie tylko 15 min troche sie obawiam czy jak sie rozgrzeją łożyska to nie zacznie któreś pukać włąsnie na tym dużym kole na pas płaski bo chyba ono ma najcieżej a zdjąc to koło i wymienic to chyba wyższa szkoła z tego co patrzyłem pozdr
  3. Witam Chce kupić taki kombajn , ale zastanawia mnie obrotomierz młocarni , na całym gazie pokazuje około 900 regulacja młocarni nie zmienia obrotów Ale zauważyłem że podłaczony jest do tego głównego koła z pasem plaskim a przecież ono ma stałe obtroty od silnika , zastanawiałem się czy aby ktos nie podłaczył inaczej linki ale w którymś temacie kolega napisał że ma to być podłaczone pod odrzutnik Ale z drugiej strony to po co mi znac obroty silnika ?? ogólnie pokazuje jakies głupoty bo 900 obr na pełnym gazie , nie zalezynie od regulacji młocarni a wariator działa bo średnica koł sie ładnie zmienia pozdr
  4. Witam Co sezon sprawdzam olej w przekładni , nigdy go nie wymieniałem ale w tym sezonie stwierdziłem że ma dość . Zalałem olej API: GL-5 Lepkość: SAE: 85W-140 Czy jest to odpowiedni olej ?? Stary olej był tez dość lepki (gęsty) ale szukałem w necie i nie moge znaleźć specyfikaji oleju do tej przekładni w prasie jd 550 Pozdr
  5. V12

    Silniki ford

    właściwie na ten rok to wątpie że cos kupie , poszukiwania przez swatowe zawirowania zaczołem za poźno pułap cenowy tez mały (do 25 tyś) ze względu na stopę zwrotu na areale który będzie obsługiwał , najbardziej pasował by mi Deutz 922 silnik 4 cyl mały gabarytowo no i prostota , oglądałem takiego i gdyby nie przesadzona cena to bym brał Silnik deuzt brak chłodnicy , pojedyncze głowice, w bardzo starym silniku wodym rózne cuda sie dzieją , silnik mercedesa w mercatorze to rzadkość Ogólnie ceny są przesadzone nie adekwatne do stanu i wieku , i to widać bo nie które maszyny po 3 lata stoja i stać będą I nie tylko za 50 latki , za 30 latki po 60-70 tyś które na dzień dobry wymagaja 30 tys wkładu i miesiecy pracy kilku osób ...
  6. V12

    Silniki ford

    ale mówimy o perkinsie , mam przypadek gdzie po przegrzaniu zaczeło pukac prawdopodobnie tłok sie przytarł od tego czasu 6 sezon i jak pukało tak puka i 50 ha rocznie a moze więcej . ale mi sie trafił względny ford ale raczej odpuszczę bo widze że to egzotyka do tego bardzo przestarzała (uszczelniania na sznurze , wypluwa panewki , pompa też nie typowa mimo że sekcyjna ) Chociaż stare NH to głownie Ford ale w moej okolicy to tego nie widać tylko Class i Bizon ale Bizona to nie chce Generalnie troch by był smiech jak na 15ha kupić takiego co 2 sezonów może nie wytrzymać gdzie u mnie w okolicy takie 45 latki robią po 50 ha i nikt za bardzo grubo nie grzebie A co troche już nie czas na kupno takiej maszyny 10 lat temu to tak teraz co coraz bardziej stalowe zabytki na przetop , remonowac nie zamierzam bo jestem właściwie sam a samemu to wiadomo co można zrobić... z drugiej strony na 20 ha wydawać 50-70 tys to głupota bo czasy nie pewne a zyski wiadomo jakie są dzieki pozdr
  7. V12

    Silniki ford

    O pyrkaniu to wiem ale nie pojawia się ono od tak wiec za taki złom od razu dziękuje . u nas na wsiach takie mercatory z perkinsem robia po 50 ha od 10 lat i nic sie nie dzieje Własnie na dupnięcie nie ma czasu i kto tego robić dlatego się obawiam tego silnika bo zdjęć dziur w bloku trochę jest a wymiana uszczelniaczy jest nie opłacalna Tyle co wiem o tym silniku to rozmowa z właścicielem starego NH gdzie był przeważnie Ford ale od znalazł Z Deutzem bo forda na oczy nie chce widzieć
  8. V12

    Silniki ford

    własnie stary kombajn na 15Ha class ale sie trafił akurat z takim silnikiem a przeważnie jest perkins który jest dośc bez awaryjny a o tym nic nie wiem jakie ma bolączki trwałość , po oględzinach widać ze podłoga pod silnikiem troche ulana , pytanie ile i gdzie leci ( podobno maja problem z dziwymi uszczelniaczami ze sznurka ?? ) Reszta maszyny w miarę względna , bedzie robił max 18 ha , w mojej okolicy usługi to fuszerka i doprosić sie nie mozna , do tego wiadomo własny to sie robi kiedy chce , nie spiesząc sie . Dlatego zastanawiam sie czy ten silnik to nie ryzyko ,
  9. V12

    Silniki ford

    Witam Na co zwrócić uwagę przy tym silniku , 2704E co prawda nie jest on w NH ale w NH było ich najwięcej dlatego szukam opinie jak on wypada w porównaniu do perkinsa z pompa stojącą Słyszałem o ciagłych wyciekach i urywającej korbie Może lepiej jednak szukać z perkinsem ??
  10. A skrzynia jak z trwałością oraz te pompy wałek też jest hydrauliczny
  11. Poszperałem i tak jak jest rewers to nie ma połbiegu , skrzynia 4 fajnie jak by sie ktos wypowiedział kto ma taki model z rewersem czy to tak luźno sie przełancza Pompa jest bez regulatora do turbo wiec pewnie nie ma turbo on ma cos 75km Naj jakiej zasadzie działa to pneumatyczne włączanie napedu psuje sie to ?? Ogólnie jakie bolaczki ma ten ciagnik , ??
  12. Witam Oglądałęm żeby kupić taki ciągnik i mam kilka niewiadomych Czy ten ciągnik ma wzmacniacz momentu/półbieg sprzedający twierdzi że nie ma Czy przy zmianie rewersu czuć dane położenie bo w tym co oglądałem to dzwignia pracuje tak bardzo lekko Czy ma turbo bo ten nie ma Czy jest regulacja szybkości unoszenia tylnego TUZ bo podnosi dośc wolno Pytam dlatego o na stronie Konedata pisze że ma on turbo i połbieg Ale też zastanawia mnie czy ten rewers nie jest wyrobiony Dzieki
  13. V12

    100 godzin

    Na wyjściu czujnika oleju
  14. V12

    100 godzin

    od 6 lat wymieniam co 300h zrobiłem tak 2000 h i kondycja silnika nie spadła nic ! Mam zegar ciśnienia oleju mysle że te 500 by zrobił ale problem jest w zapyleniu Olej nawet nie brudzi skóry po tych 300h jak sie na dłoni go rozetrze Wlewam Polskie oleje . jak nie ma sie turbo to olej ma sielankę Jako ciekawostke dodam że samochód w naszych realiach drogowych robi 10 tys km w 200h przy sredniej prędkości 50km/h wymiana co 30 tys to juz norma od 10 lat
  15. To co nie ktorzy tu pisza to śmiech TURDUS nie trzyma parametrów ?? W MWM w Renault ma po 260-300 godzinach cisnienie takie samo jak po wlaniu ( mam zegar ) kolor czarny ale jak sie rozetrze na skórze to nie zostawia brudu od sadzy Problem jest z wysłuzonym silnikami albo olejem w podróbie jeśli zaczyna gubić cisnienie albo go brać Ja bym ten olej zostawił na 500mth ale dochodzi kwestia że ciagniki pracuja w zapyleniu ziemią a filtr oleju ma tez ograniczoną pojemnośc i tak raz w roku te 10L przeleje Ogólnie do takich starych nie wysilonych gniotów jak MWM czy IVECO bez turbo od 6 lat je mam i kazdy zrobił 2000 MTH , nie wlał bym nic innego jak ULTOR i TURDUS bo nie ma sensu , przebiegi juz mi to potwierdziły że nie dzieje sie z nimi zupełnie nic . A i czystość silników mam taką że widać farbę na misach olejowych i pokrywie rozrządu pozdr
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj