V12

Members
  • Ilość treści

    337
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

17 Good

3 obserwujących

O V12

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 02.02.1989

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    east wlkp
  • Zainteresowania
    motocykle motoryzacja sprzęt audio

Ostatnio na profilu byli

3054 wyświetleń profilu
  1. A skrzynia jak z trwałością oraz te pompy wałek też jest hydrauliczny
  2. Poszperałem i tak jak jest rewers to nie ma połbiegu , skrzynia 4 fajnie jak by sie ktos wypowiedział kto ma taki model z rewersem czy to tak luźno sie przełancza Pompa jest bez regulatora do turbo wiec pewnie nie ma turbo on ma cos 75km Naj jakiej zasadzie działa to pneumatyczne włączanie napedu psuje sie to ?? Ogólnie jakie bolaczki ma ten ciagnik , ??
  3. Witam Oglądałęm żeby kupić taki ciągnik i mam kilka niewiadomych Czy ten ciągnik ma wzmacniacz momentu/półbieg sprzedający twierdzi że nie ma Czy przy zmianie rewersu czuć dane położenie bo w tym co oglądałem to dzwignia pracuje tak bardzo lekko Czy ma turbo bo ten nie ma Czy jest regulacja szybkości unoszenia tylnego TUZ bo podnosi dośc wolno Pytam dlatego o na stronie Konedata pisze że ma on turbo i połbieg Ale też zastanawia mnie czy ten rewers nie jest wyrobiony Dzieki
  4. V12

    100 godzin

    Na wyjściu czujnika oleju
  5. V12

    100 godzin

    od 6 lat wymieniam co 300h zrobiłem tak 2000 h i kondycja silnika nie spadła nic ! Mam zegar ciśnienia oleju mysle że te 500 by zrobił ale problem jest w zapyleniu Olej nawet nie brudzi skóry po tych 300h jak sie na dłoni go rozetrze Wlewam Polskie oleje . jak nie ma sie turbo to olej ma sielankę Jako ciekawostke dodam że samochód w naszych realiach drogowych robi 10 tys km w 200h przy sredniej prędkości 50km/h wymiana co 30 tys to juz norma od 10 lat
  6. To co nie ktorzy tu pisza to śmiech TURDUS nie trzyma parametrów ?? W MWM w Renault ma po 260-300 godzinach cisnienie takie samo jak po wlaniu ( mam zegar ) kolor czarny ale jak sie rozetrze na skórze to nie zostawia brudu od sadzy Problem jest z wysłuzonym silnikami albo olejem w podróbie jeśli zaczyna gubić cisnienie albo go brać Ja bym ten olej zostawił na 500mth ale dochodzi kwestia że ciagniki pracuja w zapyleniu ziemią a filtr oleju ma tez ograniczoną pojemnośc i tak raz w roku te 10L przeleje Ogólnie do takich starych nie wysilonych gniotów jak MWM czy IVECO bez turbo od 6 lat je mam i kazdy zrobił 2000 MTH , nie wlał bym nic innego jak ULTOR i TURDUS bo nie ma sensu , przebiegi juz mi to potwierdziły że nie dzieje sie z nimi zupełnie nic . A i czystość silników mam taką że widać farbę na misach olejowych i pokrywie rozrządu pozdr
  7. A a talerz jak sie zdejmuje z wałka ?? Potem trzeba w nia napchać smaru ??
  8. Witam Jak smarowana jest ta przekładnia ?? nie ma korka oleju ani też smarkowniczki czy jest nasmarowana raz na całe zycie ?? Mam lekki luzy na łozyskach i troche ja słychac ogólnie da sie wyremontować ?? Jak zdjąc talerz wysiewajacy z przekładni ?? Pozdr
  9. V12

    Renault moc

    Pojemność 4.2 litra 4 gary realnie 70-85 km zaleznie od wtryskiwaczy i ustawień pompy wtryskowej . Ogólnie mówie o wyrsji bez turbo to szału z mocą nie ma bo sam taki mam . ale jest w miare elastyczny
  10. Cena nowych i to rosyjskich to ponad 500 zł za sztuke to 2/3 warosci przyczepy która jest mało ladowna i średnim stanie . Cena polskich albo zachodich to już dramat Opony kupiłem z wozów strażackich pracowały z tyłu na bliźniakach zawsze w gażaru bieżnik jak w nowych nie mają żadnych skruszeń w przeciwieństwie to moich Wozu strażakiego nie można przecięzyć bo wiecej wody nie wejdzie a były to zabytowe wozy które nie jeźda na akcje być może te moje jeszcze by pociągneły ale jedne maja 42 lata a drugie 38 i ciągle na dworzu i zewętrze skuszenie liczne pęknięcia na gumie , jednak żadna z nich nie ma jaja i w tym roku przewiozły sporo ,
  11. To dobrze . te moje 7.50 mają 42 lata i sa skruszałe chociąz starsi rolnicy twierdza ze jeszcze wytrzymają ale wole być ostrożny jak ktos jeździ tylko po polach to ok ale po drogach publicznych to lipa . Chociaż te co kupiłem to maja 32 lata ale nie są skruszałe i zawsze były w pomieszeniu i więcej stały jak jeździły a jak juz to po asfalcie. Jak to jest z tymi radialnymi ile ja pompować bo to obecnych to 4-5 bar dawałem
  12. Witam Mam pytanie zamierzam zmienić opony w d44a są z 1976 bardzo juz pokruszałe 7.50-20 natomiast w d47a z 1980 8.25-20 też stan kiepski Ogólnie to bałem sie już na nich jeździć ze względu na wiek i ogólnie szlag je trafił przez to że cały rok na dworzu Zakupiłem Stomile 8.25-20 z 1986 i Belshina 8.25R20 (radialne) z 2001 . zdjęte z wozów strażackich które wyjeżdzały tylko na pokazy (zabytkowe wozy ) Opony są bardzo ładne nie pokruszałe bieznik jak nowy , mają 12 płócien , moje stare opony maja 8 i 12 płocień wiec te są mocniejsze I teraz mam pytania czy zamiast 7.50-20 podejdzie 8.25-20 ?? I drugie pytanie czy radialne opony te młodsze białoruskie dać na bardziej obciązona przyczepę d47a ?? A może ten starszy diagonalny Stomil jest bardziej sprawdzony ??
  13. Ten opis wskazuje ze to ciagnik jest juz ładnie kombinowany . Skrzynia ma być cicha jak w aucie , humulce najprawdopodobniej są suche taczowe ja takie mam , blokoda nie moze być włączona na zakrętach , ja mam blokade miedzy sprzegłem a hamulcem W lato kazdy ładnie zapala Ja posiadam 75-14 TS wiec biegi po bokach i rewers przy kierownicy blokada między sprzegłem i hamulcem Za dobra sztuke trza dac 35-40 tys te do poprawek to walka z cieniem wystarczy jeden wałek , łozysko , synchronizator i mozna bez efetku utopic w 30 latka 15 tyś
  14. I dało sie bez problemy zjechać ?? , jakies wskazówki jak ustwić tarczę żeby trafiło w wielowypust i łożysko ?? Mnie tez czeka rozbiórka
  15. Tak jest taki markowej firmy rózni się wewnątrz 1mm . Kwestia jest taka czy się nie wytrze albo przegrzeje Nie polecane jest termiczna obróbka tych wałków tym bardziej że mam złe doświadczenia z tegu typu zakładami . Niestety partaczą robote , miejsce pod uszczelniacz musi być polerowane inaczej po obróbce toczeniem bardzo szybko go szlag trafia . Jak tak przeliczam to brak opłacalnosci tym bardziej że juz tez inne podzepoły są zurzyte a dokładać ze 10 tyś do tego słabego traktora to bezsens Kwestia taka czy te wałki są na tyle miękkie że uszczelniacz je niszczy , nie było mnie przy naprawie sprzegła i w sumie nikt nie wie jaki był ich stan , uszczelniacze , tarcza , łozysko wyciskowe zostało wymienione i miało byc dobrze ba oprócz tego wycieku jest dobrze bo sprzegło działa poprawnie ponoszę tylko ryzyko zniszczenia tarczy , ale wszesniej od 4 lat mi tam leciało i rozbierałem że względu że rozleciał się tłumik drgań w tarczy a do tego były już cienkie okładziny , co ciekawe mimo że była upaprana olejem to sie nic nie slizgało jedynie to sprzegło zawsze szarpało .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj