Skocz do zawartości

Renault 90 34 ciężko pali przy niższych temp.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany mam problem z moją renowka 90 34 mianowicie jak temperatura spada koło 0 ciężko pali. Na mrozach to już całkiem. Trzeba długo kręcić ale odpali dodam że jak już odpali zgaszę ja i odrazu jak chce odpalić pali na strzała 

Naprawiana była pompa wtryskowa założona jest nowa pompka. Dodam że problem pojawił się gdzieś po zrobieniu pompy układ przejzany wygląda że jest ok. Ktoś wie gdzie szukać przyczyny czy raczej zgłaszać reklamację na pompe i niech szukają 

Opublikowano
16 minut temu, radek997 napisał:

. Dodam że problem pojawił się gdzieś po zrobieniu pompy

No to trop, jakis jest 

Zapytam, jak kręci to leci biały dym ?? 

Opublikowano (edytowane)

A na wszyskie gary juz jak złapie to chodzi czy przerywa chwile ?? 

Może warto sprawdzić kąt wtrysku, jest pewność że pompa w mocowaniach  ustawiona tak samo jak przed naprawą ?? 

Edytowane przez V12
Opublikowano (edytowane)

Wygląda że na wszystkie. Może takie minimalne przerywanie jest musiałbym się wsłuchać jeszcze. Dodam też że 4 końcówki wtrysków nowe 😁

Kat wtrysku też tu myślałem ale złożony tak samo jak wyjęte i do tego z tego co mi się wydaje to jakby był kat wtrysku przestawiony to w sumie przy każdym paleniu on by kulał a już na pewno po zgaszeniu zaraz po odpaleniu i ponownym paleniu 

Chociaż mogę się mylić 😁

 

Ale też jak pisze jak jest cieplej to rakieta pali na szczala 

Edytowane przez radek997
Opublikowano
20 minut temu, sylwek23111 napisał:

U mnie w 133.54 mimo szczerych chęci i tak się pompa przestawiła minimalnie. 

Czyli szedlbys w kat wtrysku mimo że kolejne i jak cieplej pali dobrze? 

Opublikowano

Jak kąt wtrysku jest źle ustawiony to tak się może dziać. Olej napędowy jeśli jest za późno wtryskiwany, to w cylindrze jest już zbyt niska temperatura żeby doszło do zapłonu. Gdy silnik jest nagrzany to nie ma bata musi zapalić. Nie jestem w tym temacie specjalistą, są tu ludzie z naprawde dużą wiedzą:)

Mogą też lać wtryskiwacze , albo pompa daje za słabe ciśnienie. Jak lały wtryskiwacze w mjej Reni to musiałem na Placku zapalać. 

Opublikowano (edytowane)

Właśnie też się na tym do końca nie znam dlatego wolę dopytać żeby ktoś doradził a nie chce odrazu dzwonić na firmę co pompe robiła z pretensjami. Jeszcze do głowy przyhodzi mi pomysł żeby wyjąć wtrysk na zewnątrz pokręcić nim i na 2 dzień zobaczyć czy jest tam paliwo odrazu na wtrysku czy nie. Bo jak nie będzie to wina wtedy już chyba w pompie ze schodzi gdzieś ciśnienie a jak by było ok to chyba faktycznie ten kąt. Sam nie wiem co gdzie szukać 😁😁

Wtryski nowe więc raczej nie leją a pompa zrobiona w zakładzie i dostała nowa głowice więc i ciśnienie raczej ma książkowe 

Edytowane przez radek997
Opublikowano

Regulowaliscie kiedyś ten kąt wtrysku samemu? Na ucho? U mnie w MF silnik Perkinsa po regeneracji pompy paliwa i wymianie końcówek wtryskiwaczy podobnie jest

Opublikowano (edytowane)

Pompa tego typu ma tez regulator kata wtrysku nie wiem czy jest jego regulacja wewnatrz pompy ale pewnie tak . i teraz pytanie jak został ustawiony po regeneracji... nie stety te regeneracje juz takie sa, cos za coś

Co ustawiania na fasolkach co za problem zaznaczyć i od tego miejsca przestawić zapłon w przod ?? ja bedzie poprawa to doregulować dokladnie, a wczesny kąt to tłucze po tłokach twardy hałas 

Z moich doswiadnczen to wiem ze trzeba nawet porównywać dlugosci koncówek wtryków wzgledem oryginałów, i grubosci podładek (o ile wystepuja ) pod wtryskiwacz . zmiana odleglosci rozpylacza od komory też powoduje takie cuda 

Edytowane przez V12
Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, witejus napisał:

Ciężko pali ze świecą czy bez świecy?

Bez ale przed naprawa w największe mrozy bez świecy palił bez zająknięcia. 

 

Czyli próbować nią pokręcić na fasolkach mówicie? I mówimy o tych fasolkach na zewnątrz czy w środku na kole bo tam też jest delikatna możliwość 

Edytowane przez radek997
Opublikowano (edytowane)

Miałem dokładnie teraz ten sam problem po kapitalnym remoncie. Myśleliśmy, że silnik stracił kompresje, rozrusznik, akumulator, świeca. Okazało się, że trzeba było rozrząd przestawić o jeden ząbek, regulacja na fasolkach, mało dała. Jeżeli nic innego nie pomoże to proponuje dać koło rozrządu o jeden ząbek, odsuwając od silnika i przekręcić pompę na otwory. Pasuje tylko w 1 położeniu

Edytowane przez tomislawwitow
Opublikowano (edytowane)

 Napisałem, w razie jakby wszystko inne wykluczył. Remont był skutkiem właśnie wyjęcia pompy do regeneracji około 2 lat temu. Przed remontem, było to samo. Też myślałem, że się nie przestawi rozrząd a jednak tak się stało. Jeżeli przestawi o 1 a nie o 5, nic sie nie stanie a sprawdzi, przynajmniej czy to coś dało 

Edytowane przez tomislawwitow
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, radek997 napisał:

mówimy o tych fasolkach na zewnątrz czy w środku

A masz na pompie na zewnątrz?pompa CAV czy inna?

Edytowane przez witejus
Opublikowano
34 minuty temu, witejus napisał:

A masz na pompie na zewnątrz?pompa CAV czy inna?

Tak cav pompa 

 

A z remontu silnika w sumie też były i głowice robione i założone nowe pierścienie ale to już było wszystko kręcone w sumie po przykręceniu pompy 

Opublikowano
radek997 napisał:

Pany mam problem z moją renowka 90 34 mianowicie jak temperatura spada koło 0 ciężko pali. Na mrozach to już całkiem. Trzeba długo kręcić ale odpali dodam że jak już odpali zgaszę ja i odrazu jak chce odpalić pali na strzała 

Naprawiana była pompa wtryskowa założona jest nowa pompka. Dodam że problem pojawił się gdzieś po zrobieniu pompy układ przejzany wygląda że jest ok. Ktoś wie gdzie szukać przyczyny czy raczej zgłaszać reklamację na pompe i niech szukają 

rano przed odpaleniem jak będzie chłodno polej pompę gorącą wodą przed odpaleniem

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, V12 napisał:

To nie jesteś pewny jaka kompresja ??

Kompresja była mierzona i jest ok. Przed remontem nie było kompresji bo było tam chyba 15 na jednym bo pierścieni nie było 😁 ale mimo to palił elegancko i chodził też ok

 

Czyli najszybszy sposób na sprawdzenie i ewentualne wyeliminowanie wszystkiego to przestawić mu rozrząd o zabek do przodu 

Edytowane przez radek997
Opublikowano (edytowane)

Jeżeli słabo pali, rozrusznik nie może się zebrać, kopci na biało i ma dziwny metaliczny dźwięk to tak. Silnik powinien cykać i stabilnie pracować na niskich obrotach, tym bardziej po regeneracji pompy. Kąt trzeba opóźnić 

Edytowane przez tomislawwitow
Opublikowano

O polewaniu gorącej pompy nieraz słyszałem ,choć u mnie nigdy nie było takiej potrzeby,ale o polewaniu zimnej pompy gorącą wodą pierwszy raz słyszę .Możesz to dokładniej wyjaśnić na

6 minut temu, slawek74 napisał:

sprawdzenie pompy

czym polega sprawdzenie pompy gorącą wodą?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v