Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Apropo regeneracji możesz spytać w firmie "Hydrotor" z Tucholi. Tani nie są ale dobrze robią.

 

 

 

Serwis jedno co mówi to wymienić pompę zewnętrzną, że ja mam ją nową to każą przyjechać na warsztat.

Jak człowiek sam nie dojdzie to żaden serwis nie powie ci co jest.

kolego sprawdz najpierw czy doladowana jest pompa glowna. Na wolnych obrotach 850 zbiornik nad pompa ma byc przepelniony olejem czyli jakbys zalozyl przezroczysty przewod (pasuje od dojarki) na krocce chlodnica oleju-zbiorniczek (powrot zasilania) to tam ma byc olej jak nie ruszasz zadna funkcja. Ale jezeli swieci ci kontrolka od skrzyni na wolnych obr to problem jest w srodku.

Edytowane przez deerepiotrek
Opublikowano

Ja posiadam 3050 jak go kupiłem było wszystko OK. Po zrobieniu około 400 mth zaczęło kapać z okolić pompy hydraulicznej nie miałem na to czasu więc jeździłem do końca sezonu. Problem narastał zaczęło się zacinać wspomaganie kierownicy. Po sezonie zdjąłem te siatki boczne, wszystko wymyłem i okazało się że pompa nie leci tylko spadł z niej taki mały wężyk igelitowy był problem skąd on spadł, praktycznie z niego nic nie leciało, ale było miejsce na takim zbiorniku wyrównawczym który znajduje się w okolicach pompy hydr założyłem go tam i teraz nic nie kapie i przestało się zacinać wspomaganie.

też mam problem ze wspomaganiem i drgającym podnośnikiem z tyłu w moim JD, ale u mnie raczej przyczyną jest pompa, bo już ją bardzo głośno słyszę, teraz nie bede z tym robił bo jeszcze da się jeżdzić a ciągnik chodzi praktycznie co dziennie dlatego że zajmuje sie też odsnieżaniem dróg, ale mam mały problem chodzi o ten wężyk igielitow co kolega pisze wcześniej, mianowicie do zbiornika wyrównawczego jest zamocowany ten wężyk o długości 20cm po czym jest urwany, trochę z niego kapie... i nie wiem gdzie on powinien być zamocowany z drugiej strony,jeżeli ktoś wie to proszę o pomoc,

Opublikowano

też mam problem ze wspomaganiem i drgającym podnośnikiem z tyłu w moim JD, ale u mnie raczej przyczyną jest pompa, bo już ją bardzo głośno słyszę, teraz nie bede z tym robił bo jeszcze da się jeżdzić a ciągnik chodzi praktycznie co dziennie dlatego że zajmuje sie też odsnieżaniem dróg, ale mam mały problem chodzi o ten wężyk igielitow co kolega pisze wcześniej, mianowicie do zbiornika wyrównawczego jest zamocowany ten wężyk o długości 20cm po czym jest urwany, trochę z niego kapie... i nie wiem gdzie on powinien być zamocowany z drugiej strony,jeżeli ktoś wie to proszę o pomoc,

Ten cienki wezyk wychodzi z dolu pompy idzie do gornego korka zbiorniczka oleju i idzie do skrzyni a wlasciwie do gornej pokrywy tam gdzie sa dziwignie od walka i hi-lo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v