Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Cześć, 

Ciągnik jak w temacie, rocznik 2009, 2000 Mth. Kilka dni temu pojawił się problem ze sprzęgłem, po puszczeniu pedału ciągnik rusza ale z opóźnieniem, 10-20 sekund, tak jakby sprzęgło się ślizgało, albo  z opóźnieniem  dociskało. Wersja 3 cylindrowa, sprzęgło jednak suche jednotarczowe (mokre jest do WOM) Może ktoś miał coś podobnego i wie gdzie szukać przyczyny ?

 

pozdrawiam

Paweł

Edytowane przez lutek781
błąd
Opublikowano (edytowane)
Dnia 15.02.2022 o 17:08, lutek781 napisał:

Cześć, 

Ciągnik jak w temacie, rocznik 2009, 2000 Mth. Kilka dni temu pojawił się problem ze sprzęgłem, po puszczeniu pedału ciągnik rusza ale z opóźnieniem, 10-20 sekund, tak jakby sprzęgło się ślizgało, albo  z opóźnieniem  dociskało. Wersja 3 cylindrowa, sprzęgło jednak suche jednotarczowe (mokre jest do WOM) Może ktoś miał coś podobnego i wie gdzie szukać przyczyny ?

 

pozdrawiam

Paweł

Zauważyłem jednak że to jest ślizganie się, jak ma ciężej , wjazd pod górkę, to się ślizga jednak. Biegi wchodzą bez zarzutów. Czyli zjechana tarcza ?

Ciągnik z turem od nowości, prawie 2100 Mth bez rewersu. Możliwe? 

Serwis deutz podlaskie znacie polecicie ?

Edytowane przez lutek781
serwis
Opublikowano
8 godzin temu, piotrbm_211320 napisał:

ehh, tuleja. Czyli tuleja, po której chodzi łożysko dociskowe sprzęgła. Co mam jeszcze napisać, przecież to logiczne. :)

no tak ale jak się ślizga, to już wiadomo co :D

No ślizga się, ale tak dziwnie, jakby na rozgrzanym silniku mniej.  Może nie tuleja a coś z pompką albo wysprzęgnikiem, może zacząć od wymiany oleju od załączania  sprzęgła  albo  odpowietrzenia ?

Opublikowano

Kończąc wątek, informacyjnie dla posiadaczy Same Dorado 66  lub przyszłych posiadaczy, tak, niestety sprzęgło zjechało się przy 2100 MTh. Tarczy jeszcze trochę było, ale docisk już nie dawał rady docisnąć. Duże nierówności na kole zamachowym (trzeba było przetoczyć) jak i na docisku ( wymiana). Niestety docisk do nowej tarczy pełnej nie pasowała z kołem zamachowym i trzeba było wziąć taką samą jak była, czyli 4 łapki. Jak stwierdził mechanik, za mała tarcza jak na taką moc silnika. Części i naprawa około 4,5 k. 

pozdrawiam

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v