Skocz do zawartości

New holland TS 100 brak mocy pod wzniesienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem z new holland ts 100,2001rok. brak mocy pod górkę nawet jak jadę samym ciągnikiem. poprostu traci moc i trzeba redukować do 6. nie kopci może ktoś miał taki przypadek??? co należy sprawdzić??? dodam ze dopiero go mam 3miesiące i narazie nie mogłem go sprawdzić oprócz pracy z turem i łyżką 2metry, było wszystko ok

Opublikowano

Ja mam starszego brata z tym samym silnikiem, skrzynią itd - new Holland 7740. Silnik 5.0 w nich na pompie można podnieść spokojnie dawkę na te 120 koni.  Wstawisz kilka zdjęć z zamontowanej pneumatyki ? Muszę to ogarnąć. U mnie tak to wygląda: 

Sitko powinno być jak zdemontujesz króciec od przewodu paliwowego z filtra co idzie

20200901_175341.jpg

Opublikowano

dzięki kolego za pomoc. u Ciebie to wszytko widać chociaż. ja mam z turem mailleux i masakra nic tam nie widać, robię zdjęcie i dopiero patrzę w telefonie co tam jest. po twoich podpowiedziach pooglądałem trochę filmów i u mnie chyba jest pompa delphi ale też w tym samym miejscu jest to sitko.

sorry ale z pneumatyką nie wiem czy się dogadaliśmy, o co dokładnie Ci chodzi, o jakie zdjęcia

dopiero ten ciągnik mam 3 miesiące a przesiadłem się z zetora 5211 i tu jest wszystko inaczej, napisz dokładnie gdzie mam zrobić Ci zdjęcie,których elementów

straszny ze mnie nowicjusz:)

Opublikowano

Być może Delphi bo te i te były montowane. U mnie Lucas akurat. Też mam tura w moim ale z intertechu, dojście super jak go podniosę. Maileux ma chore te wzmocnienia, zero dojście do silnika. Ja w moim chcę założyć pneumatykę. Potrzebuję zdjęcia wszystkiego. Sprężarki typu, jak jest zamontowana, skąd ma napęd, skąd smarowanie itd. jak będziesz miał jakieś błędy na wyświetlaczu to daj znać, mam serwisowke to pomogę trochę ;)

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Wiało u nas i prądu nie było. U Ciebie jest pompa Lucasa, ja mam to samo w Case. Jeżeli ciągnik odpala bez problemu zima czy lato, to moc da się uratować bez regeneracji pompy. Szkoda, że w Twoim NH jest z prawej strony, ale dla kumatego do ogarnięcia. Mój Case miał objawy jak Twój NH, moc tylko w pewnym zakresie a potem bieda. Mało ludzi te pompy zna, a ten który je zna, nie bardzo chce się bawić w ustawianie na silniku itp. Zazwyczaj diagnoza jest do regeneracji i 5 koła w plecy. Ja tę pompę rozgryzłem na tyle, że teraz mój ciągnik śmiga jak burza i nie zdejmowałem jej z silnika. Oczywiście zanim się do niej dobrałem, posprawdzałem wszystko inne związane z mocą i paliwem: sitka, filtry, pompkę zasilającą, turbo, wtryski itd. Napisz na pw jak nie boisz się trochę w tej pompie pogrzebać, albo masz kogoś kto Ci to ogarnie. Ja trochę czasu poświęciłem na to, ale podzielę się wiedzą jeżeli chcesz.

Pod tym gdzie zaznaczone jest śruba regulacji dawki.

lucas.jpg

Edytowane przez Rafik
Dodanie zdjęcia
Opublikowano

Witam

Też posiadam od 3 lat TS100 z taka samą pompą jak u marj01234 (1 fotka) wydaje mi się trochę słaby jak na te 100km, wszystkie filtry zmienione.  Odpala perfekcyjnie nawet w mrozy, nie puszcza praktycznie żadnego czarnego dymka a pod górki da się go zadusić bez redukcji tak jakby brakowało mu paliwa (np zetor zanim zdechnie to widać chmurę dymu). Porównywany był a talerzówce z nowym New Hollandem 75km to mój był delikatnie tylko mocniejszy. Jak trochę podkręcić dawkę paliwa aby przybyło z 10 koni. Ile obrotów  i w która strony pokręcić śrubą zaznaczoną na drugim zdjęciu? Kto ma z tym jakieś sprawdzone  doświadczenia to proszę pisać.

20220217_142954.jpg

 

lucas.jpg

Opublikowano

Jeszcze jedno mam pytanie czy ktoś z Państwa wie czy możliwe jest aby przyspieszyć reakcje ciągnika na rewers?

W moim ciągniku rewers jest przy kierownicy. 

Pozdrawiam 

Opublikowano (edytowane)

Witam cię Foxy211, czy rozwiązałeś problem z czasem reakcji rewersu w NH?. Mam ten sam problem z moim ciągnikiem (TS110), a może ktoś inny podpowie co jest nie tak 

Edytowane przez Gpio4
Opublikowano

Mam ten sam problem

ciągnik nie ma mocy, na pusto nie może złapać 35km/h (wcześniej 39)

nawet pod górkę ma problem i mocno zwalnia.

nie ma problemów z odpalaniem, wymieniłem filtr i pompkę elektryczną. wyczyściłem sitko w pompie paliwowej (było czyste). 

Dmuchałem w bak sprężonym powietrzem. 

Proszę o pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v