Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mój problem z traktorem polega na tym, że jak robi się chłodniej to silnik nie odpala jakby akumulator jest rozładowany mimo że był ostatnio ładowany. Zawsze wyłączam izolator baterii (przełącznik), aby nic nie rozładowywało baterii. Bateria ma około 1 roku, więc nie jestem pewien, czy to bateria. Jaką baterię masz w swoim T5000 / TLA (Ah, kręcące ampery)? Czy to może być po prostu uszkodzony alternator lub rozrusznik?

Dziękuję Ci

Opublikowano

To że bateria ma 1rok nie świadczy że nie ma zwarcia i jest na złom. Albo wogóle jakieś dziadostwo.

W jednym ciągniku miałem baterię że przy -2 już nie palił, nawet ładowanie słabo pomagało. Jako że ciągnik sadowniczy to przetrwałem 7 sezonów bo zimą nieużywany. 

Zmieniona bateria i pali z obrotu i w mrozy.

Opublikowano

Podmienić akumulator na inny , bo wygląda że już szrot , jak to nie pomoże szukać przyczyny w rozruszniku 

Jaki to jest akumulator ? 

Opublikowano

Miałem tak, że w nowym akumulatorze zaraz po zakupieniu jedna z cel po ładowaniu nie uzyskiwała właściwej  gęstości elektrolitu. Sprzedawca małego sklepu rozkładał ręce, utwierdzał mnie że reklamacja nic nie da. Męczyłem się z tym akumulatorem ze 4 lata, ciągle go doładowując. Akumulatory stoją u niektórych sprzedawców długo i wiadomo że są nie ładowane, tracą swoje parametry, za siarczają się. Należałoby przed zakupem zbadać gęstość elektrolitu w każdej celi, tam gdzie będzie niska, zasiarczenie płyt akumulatora na pewno już występuje. Tylko który sprzedawca na to pozwoli, trzeba zawsze starać się kupować akumulatory tam gdzie jest duża rotacja - sprzedaż.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v