Skocz do zawartości

Zetor 5211 - Sprężarka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, pawel100474 napisał:

Pozycja rozrządu jest tylko jedna bo są znaki na kołach i muszą się pokryć wszystkie znaki

Trzeba przód rozebrać, to nie ma tematu. Wtedy będzie wszystko widać. Czy znaki się pokrywają, czy nie…

Wtedy tez zrobię foto, i się podzielę jak wyglada zaraz po ściągnięciu przodu.

Opublikowano
4 minuty temu, jacus napisał:

tu bylo zatarcie ,przegrzanie wiec moze latwo nie byc.

Waśnie! A zauważyłem że klin jest poszarpany. Jakby rozerwany na pół. Druga połówka klina została w tym rowku na wałku. Wiec lekko nie będzie. Dam foto abyście widzieli jak to wygląda.

Opublikowano
Przed chwilą, pawel100474 napisał:

Lepiej odkręć pompę wtryskową i wybij wałek do tyłu bo wałek może być do wymiany.

 

Lepiej aby nie był wałek. Prędzej myśle koło rozrządu. Wszystko mam rozebrane, tylko nie zdążyłem zdjąć dzisiaj koła rozrządu. Jak zdejmę, to będzie wiadomo dokładnie.

Opublikowano
1 godzinę temu, pawel100474 napisał:

Jeszcze kręć wałem dopuki się nie pokryją znaki w prawo kręć 

A jak się nie pokryją, to co?

Jak będę wybijał wałek pompy wtryskowej, to muszę zdjąć ten seger co jest za widełkami od sprężarki tam w środku?

Opublikowano

To odkręć te trzy śrubki nasrodkowym kole zdejm to koło i  ustaw tak jak założysz to koło żeby znaki się pokryły i będzie dobrze segeranie trzeba wyjdzie z łóżkiem tylko trzeba zdejm żeby klin nie trzymał o łóżko z przodu jakby był nie równo z cięty 

Opublikowano
17 minut temu, pawel100474 napisał:

To odkręć te trzy śrubki nasrodkowym kole zdejm to koło i  ustaw tak jak założysz to koło żeby znaki się pokryły i będzie dobrze segeranie trzeba wyjdzie z łóżkiem tylko trzeba zdejm żeby klin nie trzymał o łóżko z przodu jakby był nie równo z cięty 

Musiałem kupić klucz elastyczny. Zwykła przedłużka do nasadek, nie szło dojść z tylu aby odkręcić pompę wtryskowa. Po mału sobie działam, nie pali się. Jest roboty jakby nie powiedzieć. 
Załączam foto uszkodzonego tłoka od sprężarki.

7C461D6D-1EB3-42DA-A728-C491EDD31D4E.jpeg

Opublikowano

Witam. 

Wałek pompy, jak i koło rozrządu założyłem nowe. Tak zerwało klin, i narobiło bałaganu. A w tłoku od sprężarki porobiło takie dziury normalnie. I rysy na 4mm głębokie. I pierścień olejowy zmasakrowało!

Opublikowano
1 godzinę temu, jacus napisał:

miales wylaczona sprezarke ?? daje jakis dym ?? najprostsza sprawa, paliwo letnie i zatkalo filtry. albo zapowietrzony.

Daje biały dym. Odpowietrzanik odkręciłem, i nie idzie dokręcić. Mimo dokręcania, to spod korka się sączy piana z ropa. Ale tez wcale nie podaje ropy do wtrysków.

Opublikowano

czyli -dobrze jest, bo tylko zapowietrzony 🤣, musisz dokrecic,nowa podkladka,inna sruba, to zetor........5 lat nie pompowalem i po remoncie skrzyni biegow -musze, kurna wchodz jak zawsze i wychodz podpompowac ,bo czlowiek sie oduczyl..

Opublikowano
3 godziny temu, jacus napisał:

czyli -dobrze jest, bo tylko zapowietrzony 🤣, musisz dokrecic,nowa podkladka,inna sruba, to zetor........5 lat nie pompowalem i po remoncie skrzyni biegow -musze, kurna wchodz jak zawsze i wychodz podpompowac ,bo czlowiek sie oduczyl..

Pół godziny pompowalem ręczna pompka. Wyleciało co miało wylecieć. I nadal nie odpala. Może przy pompie sprzęgiełko się mogło popsuć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendt614
      Witam ,szukam pomocy z racji tego że założyłem rozdzielacz nieco do tura stoll robusty F35 podłączyłem go bezpośrednio z pompy  T1 jako szeregowo do podnośnika jako drugiego rozdzielacza a T2 wolny spływ w skrzynia,.Pierwsze podpięci i kombinacje podpięcia tura pod 4 gniazda powinno być złącze Faster, moje pytanie jest takie czy przez źle wpięcie od tura moglem rozerwać pompę A1,A2,B1, B2 , czy po prostu ktoś podkręcił zawór ciśnieniowy na maksa że pompa nie wytrzymała? Jak logiczne i tanio sprawdzić rozdzielacz bez uszkodzenia kolejnej pompy, założyć kolejny zawór ciśnieniowy zabezpieczający odrazu za pompą?


    • Przez grzechu17
      Witam,sprawa wygląda następująco sprężarka chodzi ale nie bije powietrza. Co może być przyczyną?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam do czego służą te pokrętła
    • Przez rolnikus21
      Witam, wczoraj zaczęły mi wariować wskaźniki na desce rozdzielczej. Temperatura spadała i podnosiła się, paliwo oraz powietrze spadało do zera.
      A teraz mam jeszcze problem że piszczy pod wskaźnikami na desce rozdzielczej.
      Sprawdzałem alternator, naciągałem pasek, sprawdzałem przewody pod deską i wszystkie wydają się w porządku.
      Czy ktoś wie jak to naprawić?
       
    • Przez Radek221
      Hej. Zetor proxima 7441 zgasł w trakcie jazdy, podczas rozebrania silnika były połamane 2 laski popychaczy reszta wygięta, po wymianie popychaczy i kreceniu kluczem wału zawór blokuje o tłok, rozrząd ustawiony prawidłowo. Wałek rozrzadu jak nowy głowica dwa lata po naprawie co może być przyczyną ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v