Skocz do zawartości

Ursus- jak pomalowac?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
polecam:

maska i błotniki - czerwony

korpus i felgi- czarny nie widać przecieków ;)

wygląd super prawdopodobnie seryjnie wyszły takie C-330M

tesz polecam sam kiedyś tak ciapka odpicowałem no i jeszcze nowa kabinka

Opublikowano
tesz polecam sam kiedyś tak ciapka odpicowałem no i jeszcze nowa kabinka

Ja mam m-ke i orginalnie miala zółty ( ciemny ), szary silnik i przedni grill, kola - kosc sloniowa

Opublikowano
polecam:

maska i błotniki - czerwony

korpus i felgi- czarny nie widać przecieków ;)

wygląd super prawdopodobnie seryjnie wyszły takie C-330M

Durnoty. Nigdy nie widziałem takiej oryginalnie malowanej C-330.

Opublikowano

Chcę pomalować mojego ursusa C-330 i nie wiem na jakie barwy oryginalnie ;) Wie ktoś skąd wziąć taki znaczek (szablon do odrysowania) jak w załączniku? (najlepiej do wydrukowania) :D

Opublikowano

mi pomalowali ciapka na morelowo(pomarańczowo),felgi kość słoniowa,silnik szary, łądnie wygląda nikt w okolicy takiej nie ma:-) a 3603p pomalowali na żółto ,ale bardzo jaskrawo i już nie tak ładnie. Polecam kolory orginalne,albo całkowicie fantazyjne!

Opublikowano

No nie wiem... Ja będę malował swojego na jego fabryczne barwy czyli żółto niebieski. Tak nawiasem mówiąc najbardziej podobały mi się taki URSUSY bo tylko URSUS malował na te kolory.

Opublikowano

mi kupował farbe mechanik,bo to on robił cały remont.Na początku miał być na żułto ,ale u tego mechanika stala już czyjaś inna 330 pomarańczowa i bardzo ładnie wyglądała no to czemu nasza miała być gorsza?-dawaj jo na pomaranczowo :rolleyes: . A twoja 330 quercus ma płaską oś,czy okrągłą?

Opublikowano

Ja w oryginale miałem:

- zielona blacharka (grill kość słoniowa)

- silnik siwy

- korki, gałki, oznaczenie biegów czerwone

- felgi kość słoniowa

 

Ja też mam zamiar go odrestaurować bo blacharka u mnie jest w opłakanym stanie. Oczywiście wracam do źródła (1970) czyli będzie pomalowany tak jak był w oryginale. :rolleyes:

Opublikowano

a ja dołączę się do pytania jak by najlepiej wyglądała moja trzydziecha??? Mam nową plandekę na dachu koloru niebieskiego.... jakie kolory byście polecili??? Mam również możliwość pomalowania ursuska w metaliku ale to chyba głupi pomysł..... Co byście doradzili???

Opublikowano

ale takto troche ten dach nie będzie pasował.... Ja myślałem ją pomalować tak.... maska, błotniki na niebieski metalick taki w miarę jasnawy...silnik na szaro, felgi kosc sloniowa, kabina czarna....

Opublikowano

Nie maluj na niebiesko czy też błękitno chyba, że Ci się to podoba to już inna bajka ale ja myślę, że w orginalnych kolorach najładniej wygląda. Blachy na orginalny żółty pomaluj, kadłub na szaro a kabinke czarny lub szary.

Opublikowano

Racja nie maluj na jakies wymyslane kolory tylko na orginal bo zawsze to ladnie wyglada....jak chcesz zobaczyc to wejdz w moja galerie na ciapka i zobacz jak dobrze wyglada

Opublikowano

Tylko że ty masz plastykowy dach a ja mam niebieską (nową) plandeke... Kposy ładna twoja trzydziestka

Opublikowano
Tylko że ty masz plastykowy dach a ja mam niebieską (nową) plandeke... Kposy ładna twoja trzydziestka

no to qrde nie dobrze ....dobierz tak kolory zeby bylo ladnie i dawaj fotki ...albo zmien tą plandeke bądz dorób (kup) metalowy dach

PS: dzieki

PZDR

Opublikowano

Pomaluj ma pomarańczowo albo na zółto to są orginalne kolory 330

Silnik na szaro a felgi kremowe.

Ja pomalowałem 360 w pomarańczowym koloże i ładnie wygłąda felgi też malowałem na kremowo ale silnik na czarno.

Jak chcesz zobaczyć jak to wygląda to są zdjęcia na AG

Opublikowano
jaki podkład użyć pod autorenolak <_<

 

Chyba każdego podkładu, który nadaje się pod lakiery samochodowe i do powłok metalowych. Najlepiej taki, aby pozostawiał matową powierzchnię, wtedy łatwiej będzie można nanieść grubsza warstwę lakieru (nie będzie tak spływał z powierzchni i robił zacieków).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mlody_rollo
      Witam chciałbym się dowiedzieć jak mógłbym zacząć  rolnictwo siejąc zboze mam:ursus c-360 Pług 3 skibowy LEJEK  Opryskiwacz Kultywator Brony  i przyczepę 4,5t
      I mieszkam w Lubuskim nie mam nic innego do powiedzenia 
      Dziękuję za odpowiedź 
    • Przez Zoy
      Witam. Jakiś czas temu zakupiłem używanego tura do C-330. 
      po zakupie przystąpiłem do montażu i ogólnie wszystko szło bezproblemowo aż do momentu montażu poprzeczy trzymających wysięgniki ramienia z wspornikiem przedniej belki. Po założeniu poprzecza na wysięgnik to ta flansza, którą przykręca się do wspornika wydaje się przesunięta w przód tak jakby te poprzecza były zbyt długie. I teraz pytanie czy te poprzecza skracać czy popuścić te dwie śruby wysięgnika i na sztywno to wszystko skręcić. Bo jak popuszczę te wysięgniki to myśle ze będę w stanie to naciągnąć ale kwestia czy można tak zrobić aby w przyszłości nic nie strzeliło od naprezen 
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w Ursus 7524 jaka przyczyna? Czy ktoś miał już taki przypadek i jak sobie z tym poradził?
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w ursus 7524
    • Przez 60tka
      Witam mam problem z 60tką zacznijmy od początku. Czyściłem filtry powietrza razem z miską w filtrze ropą i pod moją nieuwagę ojciec wlał tą brudną ropę do baku i ciągnik od tego czasu zaczął przerywać. Wymieniłem filtry palowa na nowe stare paliwo spuściłem i płukałem bak odstojnik czysty paliwo dochodzi nie ma nieszczelnosci pompka zasilająca sprawna słychać przelew. Zdejmowałem wąż od filtra powietrza nic sie nie zmieniło zalałem srodek do czyszczenia wtrysków i poprawilo sie ale to nie było jeszcze to dałem ciągnik do mechanika mechanik zdemontował pompę wyczyścił ją w środku i wymienił jakąś sprężynę bo była pęknięta nie wiem jaką ciągnik przestał przerywać ale nadal gaśnie gdy chce sie ruszyć na jałowych obrotach np. Przy ruszeniu z 2 qlbo 3 ciągnik przygaśnie a na 4 potrafi zgasnąć. Ma moc nie przerywa tylko jakby od dołu go dławi a poniżej 800obr strasznie nie równo chodzi co myślicie to pompa do regeneracji czy wtryski do regulacji lub końcówki do wymiany 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v