Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie tłoczki zacisku hamulcowego Zetora 11441. Zamówić same uszczelniacze do zacisku czy lepiej komplet z tłoczkami. Tak wyglądają i mam dylemat

Dodam że był duży problem je wyjąć . 

IMG_20220105_111337.jpg

IMG_20220105_111315.jpg

IMG_20220104_084955.jpg

Edytowane przez Mecha
.
Opublikowano

Januszerka na własnym bezpieczeństwie i to w hamulcach? Wszystko na zdjęciach to szrot i do wymiany na nowe Jeśli tłoczki zrysowane nic to nieda że nowe gumki założone będą, rdza od nowa będzie szła i za jakiś czas to samo Chyba że 2 razy chcesz robić to ok.

Opublikowano

No ciągnik nie jest u nas długo. Ale wg opinii wielu osób jestem zbyt pedantyczny pod takim względem (chodzi np o wygląd tłoczków) i miałem zamiar kupić nowe i mieć poprostu spokój. Jedyne co zostało to kupić zestaw za 700 albo tłoczki z BMW widziałem mają takie wymiary i wtedy zestaw by wychodził 160

Opublikowano
Dnia 5.01.2022 o 11:20, Mecha napisał:

Panowie tłoczki zacisku hamulcowego Zetora 11441. Zamówić same uszczelniacze do zacisku czy lepiej komplet z tłoczkami. Tak wyglądają i mam dylemat

Dodam że był duży problem je wyjąć . 

IMG_20220105_111337.jpg

IMG_20220105_111315.jpg

IMG_20220104_084955.jpg

Jak ściągałeś zacisk? Mi się klocki kończą i się zastanawiam jak się za to zabrać. Masz jakieś rady? 

Jak idą przewody od czujników? Do czego są podłączone? U mnie zostały zerwane, są jakoś zmostkowane?  Pytam bo wisi jeden kabel i nie wiem od czego on jest. Macie jakieś zdj poglądowe? 

Opublikowano
Mecha napisał:

No ciągnik nie jest u nas długo. Ale wg opinii wielu osób jestem zbyt pedantyczny pod takim względem (chodzi np o wygląd tłoczków) i miałem zamiar kupić nowe i mieć poprostu spokój. Jedyne co zostało to kupić zestaw za 700 albo tłoczki z BMW widziałem mają takie wymiary i wtedy zestaw by wychodził 160

Bez jaj, tłoczek na allegro 55zł/szt. Za komplet uszczelniaczy też chyba z 50zł płaciłem

Opublikowano

Finalnie wyszło tak że jest poskładane, ale jeszcze układ nieodpowietrzony. Zaglądam wszędzie. Oprócz tego mam nowy wysprzeglik, zregenerowana pompę sprzęgła jak zobaczyłem jak rozmiękły w niej uszczelnienia to wziąłem się też za hamulcową i jestem w trakcie zdobycia tych uszczelnień. Nowe cylinderki tył (1 chwyciło i blokowało koło w sezonie). Wymienię gumowe węże które idą ze zbiorniczka do pompek, przepcham wszystko nowym płynem i chyba spokój. Ktoś poprostu coś tam wlał nie tak, tak wyszło teraz 

@danielhaker rozczaruje cię z tymi tłoczkami. Gościu je tak sprzedaje i mają wymiary fi40x32 ale do tego zacisku i oryginalne mam fi40x30. Wtedy pasują od BMW po 18zł za szt i tokarz bierze 5zł od sztuki. 

 

Zestaw naprawczy pompki sprzęgła to jakaś ściema. 2 gumki wogole z czegoś innego i brakuje 2 szt. Są to uszczelnienia o wymiarach fi 22 po zewnątrz, wewnątrz 1 fi 14 a drugi fi 16, grubość 5.5 dałem 13zł

Do pompy hamulcowej nie mogę nigdzie dostać. Fi 19 po zewnątrz i 14 wewnątrz 1szt i fi19 po zewnątrz i 13 wewnątrz. Powinno podejść od c385 co patrzyłem po wymiarach albo z auta.

Robię też inne rzeczy ale chyba lepiej nagrać film pokazać co jak się demontuje.

Opublikowano

@robert1226 w nowym wysprzegliku mam otwory na mocowanie go tak jak byk czyli odpowietrznik z góry i mam jeszcze otwory tak że mogę go przekręcić o 90 stopni. Ma to znaczenie? Nie będzie problem z odpowietrzaniem? Mam tą pompkę do kompresora na odpowietrzanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v