Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Teraz, krzychu121 napisał(a):

Nie mogą być nowe. Są to demowki zarejestrowane na dealera 99%.  Steyr ma 3 lata gwarancji a Kubota też chyba 3 z możliwością na 5 lat. Zresztą w steyr też można chyba na 5 lat przedłużyć. Lub mogą być nowe ale zarejestrowane na dealera i gwaranacja uciekaka

Kubota ma dwa lata gwarancji lub pięć.

A demowki na pewno to nie są bo handlowiec mówił że na steyr można brać kredyt 0%.

Opublikowano
9 minut temu, krzychu121 napisał(a):

Nie mogą być nowe. Są to demowki zarejestrowane na dealera 99%.  Steyr ma 3 lata gwarancji a Kubota też chyba 3 z możliwością na 5 lat. Zresztą w steyr też można chyba na 5 lat przedłużyć. Lub mogą być nowe ale zarejestrowane na dealera i gwaranacja ucieka 

Możliwe że są zarejestrowane na dealer bo rzeczywiście chyba steyr nie ma gwarancji 2 lata...

Spytam dealer i później napisze

Opublikowano
13 minut temu, krzychu121 napisał(a):

Jakie masz dokładnie wyposażenie ? 

170A ALTERNATOR

AUTOMATYCZNY WOM

BEZ AUTOMATYCZNEGO PROWADZENIA

BEZ ELEKTRONICZNIE ZAŁĄCZANEGO HAMULCA POSTOJOWEGO

DYNAMICZNE BŁOTNIKI PRZEDNIE 540 

SZEROKIE BŁOTNIKI TYLNE Z Poszerzeniami

BEZ GNIAZDA SYGNAŁOWEGO ABS PRZYCZEPY

AKUMULATOR O WIĘKSZEJ POJEMNOŚCI 176 AH Z ELEKTRONICZNYM ODŁĄCZNIKIEM I URZĄDZENIEM WSPOMAGAJĄCYM ROZRUCH SILNIKA

170A ALTERNATOR

AUTOMATYCZNY WOM

BEZ AUTOMATYCZNEGO PROWADZENIA

BEZ ELEKTRONICZNIE ZAŁĄCZANEGO HAMULCA POSTOJOWEGO

DYNAMICZNE BŁOTNIKI PRZEDNIE 540 MM

SZEROKIE BŁOTNIKI TYLNE Z POSZERZENIAMI

BEZ DODATKOWEJ INSTRUKCJI OBSŁUGI

DODATKOWE UMIESZCZONE WYSOKO REFLEKTORY, NIEZBĘDNE PRZY PRACY Z TUZ LUB ŁADOWACZEM CZOŁOWYM

WENTYLATOR WISKOTYCZNY

FOTEL DELUXE Z AMORTYZACJĄ PNEUMATYCZNĄ

AUTOMATYCZNE FUNKCJE PRZEKŁADNI

HAMULCE TARCZOWE STANDARDOWE

HAMULCE PNEUMATYCZNE PRZYCZEPY

BEZ HAMULCA HYDRAULICZNEGO PRZYCZEPY

STANDARDOWE PRZEŁĄCZNIKI NA PODŁOKIETNIKU

BEZ GNIAZDA ISOBUS

KABINA AMORTYZOWANA

KABINA WYSOKA - Z OKNEM DACHOWYM W KOLORZE STANDARDOWYM

KIERUNKOWSKAZY SAMOWYŁĄCZALNE

KLIMATYZACJA

LED ROTARY BEACON LHS FOR RHS DRIVING

2 DUŻE TELESKOPOWE LUSTERKA OGRANICZAJĄCE MARTWĄ STREFĘ

NOWE WZORNICTWO MASKI - 2x HALOGENOWE ŚWIATŁA DROGOWE + 2 X HALOGENOWE

ŚWIATŁA ROBOCZE

STANDARDOWA DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA 9500 kg

BEZ ZAWORÓW MIĘDZYOSIOWYCH

BEZ MONITORA NA PODLOKIETNIKU

Szyna na monitor

r. Zawiera gniazda ładowania USB, uchwyt na telefon i jeden uchwyt do mocowania RAM.

BEZ OBCIĄŻNIKÓW KÓŁ TYLNYCH

AMORTYZOWANA OŚ PRZEDNIA KLASY 3 Z ELEKTROHYDRAULICZNĄ BLOKADĄ MECHANIZMU RÓŻNICOWEGO

OŚ TYLNA KOŁNIERZOWA

SKÓRZANA KIEROWNICA I MATERIAŁOWA WYKŁADZINA

PAKIET

ELEMENT

MECHANICZNE ZAWORY HYDRAULIKI ZEWNĘTRZNEJ (2 NIEKONFIGUROWALNE + 2 KONFIGUROWALNE)

TYLNY TUZ Z HAKOWYMI KOŃCAMI TUZ KAT. 2/3

TYLNY WOM 540/540E/1000 + DODATKOWY WAŁ 21-WPUSTOWY DOSTARCZANY LUZEM

Opublikowano
Godzinę temu, krzychu121 napisał(a):

Jakie masz dokładnie wyposażenie ? 

170A ALTERNATOR

AUTOMATYCZNY WOM

BEZ AUTOMATYCZNEGO PROWADZENIA

BEZ ELEKTRONICZNIE ZAŁĄCZANEGO HAMULCA POSTOJOWEGO

DYNAMICZNE BŁOTNIKI PRZEDNIE 540 

SZEROKIE BŁOTNIKI TYLNE Z Poszerzeniami

BEZ GNIAZDA SYGNAŁOWEGO ABS PRZYCZEPY

AKUMULATOR O WIĘKSZEJ POJEMNOŚCI 176 AH Z ELEKTRONICZNYM ODŁĄCZNIKIEM I URZĄDZENIEM WSPOMAGAJĄCYM ROZRUCH SILNIKA

170A ALTERNATOR

AUTOMATYCZNY WOM

BEZ AUTOMATYCZNEGO PROWADZENIA

BEZ ELEKTRONICZNIE ZAŁĄCZANEGO HAMULCA POSTOJOWEGO

DYNAMICZNE BŁOTNIKI PRZEDNIE 540 MM

SZEROKIE BŁOTNIKI TYLNE Z POSZERZENIAMI

BEZ DODATKOWEJ INSTRUKCJI OBSŁUGI

DODATKOWE UMIESZCZONE WYSOKO REFLEKTORY, NIEZBĘDNE PRZY PRACY Z TUZ LUB ŁADOWACZEM CZOŁOWYM

WENTYLATOR WISKOTYCZNY

FOTEL DELUXE Z AMORTYZACJĄ PNEUMATYCZNĄ

AUTOMATYCZNE FUNKCJE PRZEKŁADNI

HAMULCE TARCZOWE STANDARDOWE

HAMULCE PNEUMATYCZNE PRZYCZEPY

BEZ HAMULCA HYDRAULICZNEGO PRZYCZEPY

STANDARDOWE PRZEŁĄCZNIKI NA PODŁOKIETNIKU

BEZ GNIAZDA ISOBUS

KABINA AMORTYZOWANA

KABINA WYSOKA - Z OKNEM DACHOWYM W KOLORZE STANDARDOWYM

KIERUNKOWSKAZY SAMOWYŁĄCZALNE

KLIMATYZACJA

LED ROTARY BEACON LHS FOR RHS DRIVING

2 DUŻE TELESKOPOWE LUSTERKA OGRANICZAJĄCE MARTWĄ STREFĘ

NOWE WZORNICTWO MASKI - 2x HALOGENOWE ŚWIATŁA DROGOWE + 2 X HALOGENOWE

ŚWIATŁA ROBOCZE

STANDARDOWA DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA 9500 kg

BEZ ZAWORÓW MIĘDZYOSIOWYCH

BEZ MONITORA NA PODLOKIETNIKU

Szyna na monitor

r. Zawiera gniazda ładowania USB, uchwyt na telefon i jeden uchwyt do mocowania RAM.

BEZ OBCIĄŻNIKÓW KÓŁ TYLNYCH

AMORTYZOWANA OŚ PRZEDNIA KLASY 3 Z ELEKTROHYDRAULICZNĄ BLOKADĄ MECHANIZMU RÓŻNICOWEGO

OŚ TYLNA KOŁNIERZOWA

SKÓRZANA KIEROWNICA I MATERIAŁOWA WYKŁADZINA

PAKIET

ELEMENT

MECHANICZNE ZAWORY HYDRAULIKI ZEWNĘTRZNEJ (2 NIEKONFIGUROWALNE + 2 KONFIGUROWALNE)

TYLNY TUZ Z HAKOWYMI KOŃCAMI TUZ KAT. 2/3

TYLNY WOM 540/540E/1000 + DODATKOWY WAŁ 21-WPUSTOWY DOSTARCZANY LUZEM

Mieliście jakieś doświadczenie z Marko valtro i modelami serii n. Jak myślicie można porównywać ją do Kubota i steyr.

Macię wyceny modeli n175 lub n155?

Opublikowano

N-ka to taka jedna z mocniejszych 4ek. Dosyc ciezka bo bez obciążników z gołym przednim tuzem jakieś 6,5t waży. Mam taką 1,5r zrobione 600godzin i nie miałem sytuacji, że musiałem stać kilka dni i czekać na serwis. Taka dosyć goła wersja z amor kabiną, ośką, tuzem 160l pompa, hydraulika mech. Robi wszystko, od początku dostała w du pe bo wzialem na jesieni to poszła w bezorkowca 2,5m i sianiem zestawem a później w  głębosza 4łapy na górki gliniaste. Spalanie 20-27l na godzinę takich prac tak uśredniając, ale wg mnie dużo adblu podciąga przy tych robotach, ale znajomy serwisant mowil, że pewnie przez to że robi pod dużym obciążeniem. Nie wiem jak odnieść się do porównania do tych marek co wymieniłeś, ja na jesieni 23r dalem 410netto. 

  • Thanks 1
Opublikowano
22 minuty temu, skywalker89 napisał(a):

N-ka to taka jedna z mocniejszych 4ek. Dosyc ciezka bo bez obciążników z gołym przednim tuzem jakieś 6,5t waży. Mam taką 1,5r zrobione 600godzin i nie miałem sytuacji, że musiałem stać kilka dni i czekać na serwis. Taka dosyć goła wersja z amor kabiną, ośką, tuzem 160l pompa, hydraulika mech. Robi wszystko, od początku dostała w du pe bo wzialem na jesieni to poszła w bezorkowca 2,5m i sianiem zestawem a później w  głębosza 4łapy na górki gliniaste. Spalanie 20-27l na godzinę takich prac tak uśredniając, ale wg mnie dużo adblu podciąga przy tych robotach, ale znajomy serwisant mowil, że pewnie przez to że robi pod dużym obciążeniem. Nie wiem jak odnieść się do porównania do tych marek co wymieniłeś, ja na jesieni 23r dalem 410netto. 

Jaki model valtry n?

Opublikowano (edytowane)

Widzę, że nieźle moc podnosicie, ja w swojej t144, podniosłem moc na 188 km i na drugi dzień wysiadł jeden wtryskiwacz.

A miała tylko 1800 mtg

Edytowane przez Fanuel
  • Sad 1
Opublikowano
1 godzinę temu, skywalker89 napisał(a):

N135, podciągnięta już na 170km 🤭

Mozesz kolego powiedziec ile ten model ma wpisane do dowodu rejestracyjnego?

Ja sądziłem ,ze 135 km a "sprzedawca" z agricola twierdził ,że 145 km

Wersja active?

Opublikowano

skywalker89 też tak kiedyś myślałem jak Ty ale obecnie mam większą wiedzę. To taki sam przypadek jak w szeregu 6110-6150r u John deere, a jednak model 110, a 140 i 150 ma zupełnie inny osprzęt silnika i nie tylko.

  • Like 1
Opublikowano

Z silnikami FPT też tak jest??  Chciałbym podkręcić Claasa Ariona 440 ze 125 KM do 155KM ( jak w modelu Arion470). Podkręcał już ktoś Ariona, albo ma taki zamiar? Kilku forumowiczów zakupiło już takowego. 

Opublikowano
2 godziny temu, Fanuel napisał(a):

skywalker89 też tak kiedyś myślałem jak Ty ale obecnie mam większą wiedzę. To taki sam przypadek jak w szeregu 6110-6150r u John deere, a jednak model 110, a 140 i 150 ma zupełnie inny osprzęt silnika i nie tylko.

No dobra, ale to chyba od 4 do 6 cylindrów to co podałeś więc nie wiem czego się spodziewałeś? A w tych 3 modelach serio jest jota w jotę to samo

Opublikowano

NH T5.110 Dynamic Command do produkcji cena 365 netto.

Os i kabina amortyzowana, przedni tuz, gsm2, hts, 4 elektrozawory, jeden miedzyosiowy, przygotowanie pod nawi, skórzana kierownica plus dywanik, isobus kat3, monitor, 16 ledow, odciagi automatyczne, łącznik hydrauliczny + przyciski na błotniku, klimatronik, elektryczne i podgrzewane lusterka, podgrzewacz silnika, okno dachowe, wom 540,540 eko i 1000,

Chyba tyle. Ciężkie negocjacje ale chyba lepszej ceny nie da się uzyskać.

Opublikowano
9 godzin temu, Pronar82a napisał(a):

NH T5.110 Dynamic Command do produkcji cena 365 netto.

Os i kabina amortyzowana, przedni tuz, gsm2, hts, 4 elektrozawory, jeden miedzyosiowy, przygotowanie pod nawi, skórzana kierownica plus dywanik, isobus kat3, monitor, 16 ledow, odciagi automatyczne, łącznik hydrauliczny + przyciski na błotniku, klimatronik, elektryczne i podgrzewane lusterka, podgrzewacz silnika, okno dachowe, wom 540,540 eko i 1000,

Chyba tyle. Ciężkie negocjacje ale chyba lepszej ceny nie da się uzyskać.

Dzwoń po innych dealerach. Napewno coś taniej znajdziesz i będziesz mógł wtedy z tym co masz najbliżej negocjować 

Opublikowano
Pronar82a napisał:

NH T5.110 Dynamic Command do produkcji cena 365 netto.

Os i kabina amortyzowana, przedni tuz, gsm2, hts, 4 elektrozawory, jeden miedzyosiowy, przygotowanie pod nawi, skórzana kierownica plus dywanik, isobus kat3, monitor, 16 ledow, odciagi automatyczne, łącznik hydrauliczny + przyciski na błotniku, klimatronik, elektryczne i podgrzewane lusterka, podgrzewacz silnika, okno dachowe, wom 540,540 eko i 1000,

Chyba tyle. Ciężkie negocjacje ale chyba lepszej ceny nie da się uzyskać.

który dealer?

Opublikowano
29 minut temu, krzychu121 napisał(a):

Dzwoń po innych dealerach. Napewno coś taniej znajdziesz i będziesz mógł wtedy z tym co masz najbliżej negocjować 

U innego dilera cena 400.netto i ani złotówki mniej 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v