Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
13 minut temu, KoneserOporu napisał(a):

Dodać jeszcze tego co narzekał na upadłego Fendta na yt i się okazuje że nie ma czego kupić na tym świecie.

Handlarze mówią że mechaniczne stare najlepsze 

Opublikowano
2 godziny temu, krzychu121 napisał(a):

Znam. Miał ciągniki z cnh. Kupił valtre jak zaczęła robić ,,show” z reklamą i dizajnem. A teraz wrócił znowu do cnh bo jak twierdzi valtra muł i co chwila coś tam jej dolega. 
Drugi ma takie same opinie o valtrze. 

U nas dwie świeże T po gwarancji awarie skrzyni , żadnej akcji serwisowej ani nawet rabatu na części ze strony AGCO. Żenada. Wiem u mnie i u znajomych mniejsze i większe tematy zaraz po gwarancji w Kubocie i Steyr i tu i tu udało się fajnie te sprawy rozwiązać. A w tych valtrach zero zainteresowania od producenta

Opublikowano

No właśnie. A wziąć np pod uwagę ze np  z cnh (pumy, impulsa, t7) sprzedaje się 4-5 raza więcej niż valtry t to inaczej ta awaryjność wygląda jak np z 500 sztuk stoi na serwisie z poważnymi awariami 20-30 ciągników a inaczej jak ze 100 sprzedanych ciągników stoi na serwisie taka sama ilość albo więcej. ( tak na szybko sprawdziłem dane sprzedażowe ) 

2 godziny temu, alfa napisał(a):

Mówiłem tu już nie raz że tak ujowych koni jak w valtra nie ma nigdzie a ludzie tu w tym temacie biorą pod uwagę jeszcze valtra g a ten sprzęt jest mocy zetora 7211  tyle że ładny. A w takiej samej kasie bedzie 6120 m gdzie to naorawde ciągnie przyspiesza i chce się tym robić 

Znam osobiście 3 którym się sp***doliła skrzynia u jednego z nich po aferach agrotechnik odkupił z rozwalona skrzynia było tu zrobione z 170 210 km. Wrócił do jd. Powiem tak traktor bardzo ładny bez mocy. Nie znam się na cnh ale robią tym ludzue też. Ale od valtry wolałbym claas i jd sto procent. Massey za żadne pieniądze 

Czemu masseya nie ? 

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)
W dniu 1.02.2025 o 18:27, krzychu121 napisał(a):

To musiała być dużo lepsza cena niż w agrotechniku w takim razie. 
Dlatego nie powinno być rejonizacji. Wtedy by byli bardziej skorzy do negocjacji 

możesz kupić ciągnik gdzie chcesz, nawet sobie ściągnąć z USA ja nie widzę problemu 

W dniu 1.02.2025 o 18:27, krzychu121 napisał(a):

 

 Widget blockquote

Edytowane przez suffeks
Opublikowano
2 godziny temu, marcianjargit napisał(a):

 

Heh sory ja mam z 2024 i podają 155 km tak diler dawał mi na karteczce 😃  moc zwiekszona przez przeniesienie liczników na słupek 

Oj może i mulasta ale powoli ciągnie, widzę i df po 160 koni powoli ciągną te skiby 5 skib może z 6 na godzinę przyjrzyjcie się każdy wolno robi ciągnikami teraz one wszystkie są słabe 

Taka ciekawostka. W uk musi producent musi podawać oprócz swojej mocy względem nie wiadomo jakiej normy moc na wałku. Pare przykładów:

marka - ile na wałku

puma 150/nh t7.190 - 125km

mf7s155 -115km

valtra t155-125km

Tak powinno być w każdym katalogu. 

CNH ma tą zalete że jak wpisze się numer błędu w Internet to jest szansa że już ktoś z tym walczył.

Godzinę temu, ursus914 napisał(a):

U nas dwie świeże T po gwarancji awarie skrzyni , żadnej akcji serwisowej ani nawet rabatu na części ze strony AGCO. Żenada. Wiem u mnie i u znajomych mniejsze i większe tematy zaraz po gwarancji w Kubocie i Steyr i tu i tu udało się fajnie te sprawy rozwiązać. A w tych valtrach zero zainteresowania od producenta

ile godzin? 

Opublikowano
36 minut temu, kibix napisał(a):

Taka ciekawostka. W uk musi producent musi podawać oprócz swojej mocy względem nie wiadomo jakiej normy moc na wałku. Pare przykładów:

marka - ile na wałku

puma 150/nh t7.190 - 125km

mf7s155 -115km

valtra t155-125km

Tak powinno być w każdym katalogu. 

CNH ma tą zalete że jak wpisze się numer błędu w Internet to jest szansa że już ktoś z tym walczył.

ile godzin? 

Jak to znalazłeś w tej Anglia 

Opublikowano

Brał ktoś  pod modernizację i 50% wkładu własnego było brane z agencji, a reszta na finansowanie ? Jest to do przejścia ? 

Opublikowano
Opublikowano
Boles napisał:

Brał ktoś  pod modernizację i 50% wkładu własnego było brane z agencji, a reszta na finansowanie ? Jest to do przejścia ? 

A to nie normalne? 😅 U mnie wkład własny to VAT plus niecały zwrot z agencji, wiadomo, że najlepiej robić jak największy wkład własny, bo np w claasie za każdą nadpłate raty liczą 5%

Opublikowano
2 minuty temu, SamaPrawda napisał(a):

A to nie normalne? 😅 U mnie wkład własny to VAT plus niecały zwrot z agencji, wiadomo, że najlepiej robić jak największy wkład własny, bo np w claasie za każdą nadpłate raty liczą 5%

To miałeś odroczoną wpłatę pierwsza  o czas zwrotu Vat-u ? 3-4 miesiące ? i ile czasu czeka się na kase z armir ? 

To trochę słabo, że nie można nadpłacać, a jakie miałeś finansowanie na 0% ?  na jaki okres, kiedy brane ?

Opublikowano
9 godzin temu, suffeks napisał(a):

możesz kupić ciągnik gdzie chcesz, nawet sobie ściągnąć z USA ja nie widzę problemu 

 Widget blockquote

Kupić możesz tylko potem gdzie bo będziesz serwisował. Najbliższy Dealer zawsze będzie robił ci pod górkę i najpierw dbał o swoich klientów a później o resztę. 

 

8 godzin temu, kibix napisał(a):

Taka ciekawostka. W uk musi producent musi podawać oprócz swojej mocy względem nie wiadomo jakiej normy moc na wałku. Pare przykładów:

marka - ile na wałku

puma 150/nh t7.190 - 125km

mf7s155 -115km

valtra t155-125km

Tak powinno być w każdym katalogu. 

CNH ma tą zalete że jak wpisze się numer błędu w Internet to jest szansa że już ktoś z tym walczył.

ile godzin? 

To chyba moc na wom przy obciążonym silniku poprzez pompę hydrauliczną i np sprężarkę i alternator. 
Oglądając filmiki na yt czy nawet na stronach firm podnoszących moc te ciągniki wykręcają dużo większe wartości na wom 

Opublikowano
Boles napisał:

2 minuty temu, SamaPrawda napisał(a):

A to nie normalne? 😅 U mnie wkład własny to VAT plus niecały zwrot z agencji, wiadomo, że najlepiej robić jak największy wkład własny, bo np w claasie za każdą nadpłate raty liczą 5%

To miałeś odroczoną wpłatę pierwsza  o czas zwrotu Vat-u ? 3-4 miesiące ? i ile czasu czeka się na kase z armir ? 

To trochę słabo, że nie można nadpłacać, a jakie miałeś finansowanie na 0% ?  na jaki okres, kiedy brane ?

Tak, w kalkulacji jest vat w 3/4 miesiącu i zwrot z agencji w 6/7 chyba. Nadpłacać można, tyle, że za opłatą, nie pamiętam tylko czy wtedy nie zmniejszy się kwota procentu, więc i tak wyjdzie podobnie a finansowanie będzie szybciej spłacone. Mam ciągnik zamówiony, jeszcze nie spłacam 😅 miałem kalkulacje na 5 i na 7 lat, na 7 lat jest mniejszy procent niż obecny wibor, na 5 lat tak naprawdę kwota do oddania na miesiąc jest wyższa o niecały tysiąc od tego co na 7 lat, poniżej 3 lat są już chyba zerowe oprocentowania, najlepiej jedź do dealera i się dopytaj, w większości placówek siedzi ktoś od finansowania

Opublikowano
9 godzin temu, kibix napisał(a):

 

CNH ma tą zalete że jak wpisze się numer błędu w Internet to jest szansa że już ktoś z tym walczył.

Czy ja wiem czy zaleta?  Jak ktoś walczył tzn., że się psuje.

  • Haha 1
Opublikowano
21 minut temu, SamaPrawda napisał(a):

Tak, w kalkulacji jest vat w 3/4 miesiącu i zwrot z agencji w 6/7 chyba. Nadpłacać można, tyle, że za opłatą, nie pamiętam tylko czy wtedy nie zmniejszy się kwota procentu, więc i tak wyjdzie podobnie a finansowanie będzie szybciej spłacone. Mam ciągnik zamówiony, jeszcze nie spłacam 😅 miałem kalkulacje na 5 i na 7 lat, na 7 lat jest mniejszy procent niż obecny wibor, na 5 lat tak naprawdę kwota do oddania na miesiąc jest wyższa o niecały tysiąc od tego co na 7 lat, poniżej 3 lat są już chyba zerowe oprocentowania, najlepiej jedź do dealera i się dopytaj, w większości placówek siedzi ktoś od finansowania

Czyli pierwszą ratę masz dopiero po wpływie z Vatu, czy dopiero po zwrocie z agencji ?

Gdzie brałes i jakiego Claas-a, skąd? 

Opublikowano
17 minut temu, jacek1296 napisał(a):

Czy ja wiem czy zaleta?  Jak ktoś walczył tzn., że się psuje.

Tylko jak napisałem wcześniej. Takiej pumy 150 się sprzedaje po 150 sztuk rocznie jak nie więcej, doliczyć inne modele tej pumy , odpowiedniki steyr i nh to robi się ładna liczba. Samo przez się się rozumie że jak sprzeda się 500 czy 600 ciągników to coś gdzie może się zdarzyć. Przez kilka lat robi się kilka tys sprzedanych sztuk z różnymi przebiegami i różnych warunkach w których pracują i jakoś złych opinii się nie słyszy bardzo dużo mimo iż tego jeździ od groma wszędzie. A jak ktoś usłyszy słowo o fińskim ciągniku   to praktycznie każdy zna przypadek że się skrzynia posypała albo coś się z nim dzieje. Mało jest zadowolonych użytkowników. Mimo iż jezdzi tego bardzo nie dużo w porównaniu do grupy cnh. To chyba coś daje do myślenia które modele są mniej awaryjne. Podobnie jak John. W ostatnich latach sprzedaje się tego masa a cenowo jest drożej niż valtra. Większość ludzi kupuje to czego już dużo pracuje od dawna i ma dobrą opinię i jest w miare przystępne cenowo. Jakby ciągnik z Finlandii był przystepny cenowo i mial bardzo dobra opinię to i dużo by tego jeździło. Niestety wystarczy jeden czy dwa egzemplarze na gminę i więcej chętnych nie ma. Może to bolączki wieku dziecięcego i to dopracują ale opinia się robi 

  • Like 2
Opublikowano
Boles napisał:

Czyli pierwszą ratę masz dopiero po wpływie z Vatu, czy dopiero po zwrocie z agencji ? Gdzie brałes i jakiego Claas-a, skąd?

Ogólnie to mam stałe raty miesięczne, więc pierwsze raty są "normalne" tyle, że większość kwot tych kilku pierwszych rat to będą odsetki ze względu wysokiego kapitału. Zamówiony w Kalchemie, Arion 430

Opublikowano
19 minut temu, SamaPrawda napisał(a):

Ogólnie to mam stałe raty miesięczne, więc pierwsze raty są "normalne" tyle, że większość kwot tych kilku pierwszych rat to będą odsetki ze względu wysokiego kapitału. Zamówiony w Kalchemie, Arion 430

To pierwszą ratę, w którym masz miesiącu ?

Opublikowano
Godzinę temu, krzychu121 napisał(a):

Tylko jak napisałem wcześniej. Takiej pumy 150 się sprzedaje po 150 sztuk rocznie jak nie więcej, doliczyć inne modele tej pumy , odpowiedniki steyr i nh to robi się ładna liczba. Samo przez się się rozumie że jak sprzeda się 500 czy 600 ciągników to coś gdzie może się zdarzyć. Przez kilka lat robi się kilka tys sprzedanych sztuk z różnymi przebiegami i różnych warunkach w których pracują i jakoś złych opinii się nie słyszy bardzo dużo mimo iż tego jeździ od groma wszędzie. A jak ktoś usłyszy słowo o fińskim ciągniku   to praktycznie każdy zna przypadek że się skrzynia posypała albo coś się z nim dzieje. Mało jest zadowolonych użytkowników. Mimo iż jezdzi tego bardzo nie dużo w porównaniu do grupy cnh. To chyba coś daje do myślenia które modele są mniej awaryjne. Podobnie jak John. W ostatnich latach sprzedaje się tego masa a cenowo jest drożej niż valtra. Większość ludzi kupuje to czego już dużo pracuje od dawna i ma dobrą opinię i jest w miare przystępne cenowo. Jakby ciągnik z Finlandii był przystepny cenowo i mial bardzo dobra opinię to i dużo by tego jeździło. Niestety wystarczy jeden czy dwa egzemplarze na gminę i więcej chętnych nie ma. Może to bolączki wieku dziecięcego i to dopracują ale opinia się robi 

Rejestracje ciągników 6 cylindrów za rok 2024 - obok marki liczba sztuk 6 cylindrów, poniżej 3 najlepiej rejestrujące się modele

image.png

  • Thanks 2
Opublikowano
Godzinę temu, krzychu121 napisał(a):

Tylko jak napisałem wcześniej. Takiej pumy 150 się sprzedaje po 150 sztuk rocznie jak nie więcej, doliczyć inne modele tej pumy , odpowiedniki steyr i nh to robi się ładna liczba. Samo przez się się rozumie że jak sprzeda się 500 czy 600 ciągników to coś gdzie może się zdarzyć. Przez kilka lat robi się kilka tys sprzedanych sztuk z różnymi przebiegami i różnych warunkach w których pracują i jakoś złych opinii się nie słyszy bardzo dużo mimo iż tego jeździ od groma wszędzie. A jak ktoś usłyszy słowo o fińskim ciągniku   to praktycznie każdy zna przypadek że się skrzynia posypała albo coś się z nim dzieje. Mało jest zadowolonych użytkowników. Mimo iż jezdzi tego bardzo nie dużo w porównaniu do grupy cnh. To chyba coś daje do myślenia które modele są mniej awaryjne. Podobnie jak John. W ostatnich latach sprzedaje się tego masa a cenowo jest drożej niż valtra. Większość ludzi kupuje to czego już dużo pracuje od dawna i ma dobrą opinię i jest w miare przystępne cenowo. Jakby ciągnik z Finlandii był przystepny cenowo i mial bardzo dobra opinię to i dużo by tego jeździło. Niestety wystarczy jeden czy dwa egzemplarze na gminę i więcej chętnych nie ma. Może to bolączki wieku dziecięcego i to dopracują ale opinia się robi 

no widzisz @shreck jakie dobre zestawienie dał. nie tak dużo tych case więcej niż valtr. obstawiam też ze z 30% czas wychodzi na CVX. więc faktycznie valtr na powershofcie jeździ więcej niż case

Opublikowano
13 godzin temu, ursus914 napisał(a):

U nas dwie świeże T po gwarancji awarie skrzyni , żadnej akcji serwisowej ani nawet rabatu na części ze strony AGCO. Żenada. Wiem u mnie i u znajomych mniejsze i większe tematy zaraz po gwarancji w Kubocie i Steyr i tu i tu udało się fajnie te sprawy rozwiązać. A w tych valtrach zero zainteresowania od producenta

NH to tania plastykowa zabawka z silnikiem Iveco. Szkoda kasy na pompowanie kasy serwisom i dealerom. 

  • Confused 2
Opublikowano

Szukam czegoś w podstawowej wersji bez udziwnień najlepiej 6cyl  ok 160KM, chciałbym sie zbliżyć jak najbardziej do 400 netto. jest to do przejścia. 

Myślałem, bardziej o Pumie 150, czy w co iśc ?

Opublikowano

łącznie

jd -753

agco-708

cnh-721

w cnh to jest praktycznie kropka w kropke to samo - kosmetyka

w agco - to jednak mf a fendt a valtra to tylko silnika mają wspólne reszta zazwyczaj jest inna.

3 minuty temu, Boles napisał(a):

Szukam czegoś w podstawowej wersji bez udziwnień najlepiej 6cyl  ok 160KM, chciałbym sie zbliżyć jak najbardziej do 400 netto. jest to do przejścia. 

Myślałem, bardziej o Pumie 150, czy w co iśc ?

pod dotacje ? z finansowaniem fabrycznym?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v