Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tu się akurat nie zgodzę. agco czyli mf i valtra silniki 4 cyl to 4,4 i 4,9litra jd to 4m5 litra to samo. Podstawowe 6 cyl to w agco 6,6 w jd 6,8 czyli to samo. Jd pcha do silników r ek po dwie turbosprężarki to może robić robotę i silnik lepiej wchodzi na obroty pod obciążeniem mam w busie taki motor i w aucie na dwóch turbinach i to robi robotę. Problem w tym, że jak się zepsuje a w jd się psuje to jest drogo.

Mnie osobiście valtra nie przekonuje wysoką ceną i czymś co daje w zamian. Może i ma lepsze plastiki ale co jeszcze. Jest tylko droga. Wybrał bym zdecydowanie mf a. Jest tańszy od valtry silnik z jedną turbina może tak nie ciągnie z dołu jak jd o tej samej mocy. Ale jest prosty w budowie ma prostszy niż jd układ oczyszczania spalin i dolot. Natomiast jd po prostu znakomicie wypromował markę większość rolników marzy o jd i to się sprzedaje. Nawet jak trzeba płacić wyższą ratę kredytu wielu się decyduje tylko dlatego, ze to jd. Natomiast firmy czy instytucje dokonujące wyboru innymi kryteriami nie koniecznie wybiorą jd.

Opublikowano
48 minut temu, hubertuss napisał:

Tu się akurat nie zgodzę. agco czyli mf i valtra silniki 4 cyl to 4,4 i 4,9litra jd to 4m5 litra to samo. Podstawowe 6 cyl to w agco 6,6 w jd 6,8 czyli to samo. Jd pcha do silników r ek po dwie turbosprężarki to może robić robotę i silnik lepiej wchodzi na obroty pod obciążeniem mam w busie taki motor i w aucie na dwóch turbinach i to robi robotę. Problem w tym, że jak się zepsuje a w jd się psuje to jest drogo.

Mnie osobiście valtra nie przekonuje wysoką ceną i czymś co daje w zamian. Może i ma lepsze plastiki ale co jeszcze. Jest tylko droga. Wybrał bym zdecydowanie mf a. Jest tańszy od valtry silnik z jedną turbina może tak nie ciągnie z dołu jak jd o tej samej mocy. Ale jest prosty w budowie ma prostszy niż jd układ oczyszczania spalin i dolot. Natomiast jd po prostu znakomicie wypromował markę większość rolników marzy o jd i to się sprzedaje. Nawet jak trzeba płacić wyższą ratę kredytu wielu się decyduje tylko dlatego, ze to jd. Natomiast firmy czy instytucje dokonujące wyboru innymi kryteriami nie koniecznie wybiorą jd.

Valtra od t175 ma silnik 7.4L

Opublikowano

Valtry to takie trochę krowy znajomy ma t174 to samo jak zrobił chipa to zaczęło to chodzić ale twierdzi dalej ze Fendt 716 ją objeżdża z każdej strony tylko masy już mu brakuje , i mieli jakaś sporą awarię w skrzyni przy 3-4 tyś godzin, ostatnio przedstawiciel zachwalał że jak ponad200 koni to valtra q na Vario poniżej miliona netto😀😀😀

Opublikowano (edytowane)

Ile ludzi tyle opinii, widziałem również w tym roku nowe fendy po 300km hamowali w tym roku chłopacy a raczej sprawdzali ile pokażą na wałku to wielkie braki były(ok 30km - nawet afera z tego wyszła ale i tak nic od dealera nie ugrali) a valtry ile miały na papierze tyle było na wałku. 

Edytowane przez lysonzi1
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Zależy wg jakiej normy kto podaje a wg jakiej kto mierzy. Ale oczywiście mogą być i braki. Kiedyś kubota miała z tym problemy.DO połowy lat90 tych i wcześniej byłą norma DIN silnik z osprzętem wszyscy tego samego używali a teraz jest ISO ECE i inne. Kiedyś jd podawał nawet moc z wentylatorem i bez wentylatora.

Edytowane przez hubertuss
  • Thanks 1
Opublikowano

Ja czekam na modernizacja  mam nr ponad 10 tys,  przed skladaniem wniosku doradca mowil, ze pieniedzy wystarczy na wszystkie wnioski. Teraz  nie wiadomo  ile przesunal I kiedy I w ogole czy. Zmiana wladzy pokazuje ile to zamieszanie.

Nie dostane dotacji to kupie uzywany.  I tak w glowie mam massey ferguson,  chociaz w ofertach jest sporo new holland 

Opublikowano (edytowane)

A co ma władza do modernizacji? CI co te wnioski rozpatrują to zwykli urzędnicy pracujący w armir latami bez względu na władze. A bałagan jest zawsze bo są przesunięcia wniosków jedne wypadają w innych kwota się zmienia itd.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Akurat moj wniosek  miala  pani kierownik biura  powiatowego, juz kierownikiem nie jest...

Nie mowie, ze zmian kadrowych ma nie byc, wielu te stanowiska  kierownicze  objelo  po poprzedniej zmianie. 

Dla mnie jest potrzebna konkretna informacja, lista obejmuje  ponad 13 tys wnioskow z co najmniej 1,5 punkta.

Niech policza  Kase z wnioskow I odejma od puli przyznanej I okresla na ile wnioskow starczy. 

Wyglada, ze tam nik nic nie  wie pilnuje stanowiska 

 

Opublikowano
Dnia 19.06.2024 o 09:31, robert1226 napisał:

Ten dzon oczywiście. 

Dzon jest najlepszy bo ma ramę!!1! Pozdro dla starszych rocznikow bo powinni to pamiętać 

Nie mówię że jd to zły traktor, ale w porównaniu do innych marek nie rozumiem skąd taka różnica w cenie.

Opublikowano
16 godzin temu, vodz napisał:

Dzon jest najlepszy bo ma ramę!!1! Pozdro dla starszych rocznikow bo powinni to pamiętać 

Nie mówię że jd to zły traktor, ale w porównaniu do innych marek nie rozumiem skąd taka różnica w cenie.

Bo jeleń i tak przyjdzie i za jelenia wybuli.

  • Haha 1
Opublikowano

Dzisiaj za wszystko się buli a wszystko i tak plastelina fendt jd czy valtra to już lipa i to bardzo droga lipa. Inne to samo. Na wsiach jeżdżą stare fendty 600 to już po 50 lat ma. A te nowe p[o 20 to już będzie szrot.

6 godzin temu, marcianjargit napisał:

Co sądzicie o mccormick x 7 170 km tuz Mieka os  za 410 netto ? Warte są coś te ciągniki ?

Cena atrakcyjna ale kiedyś mogą być problemy z częściami. Pooglądaj Mariusza Zdanowskiego na yt nie ma dobrego o nich zdania.

Opublikowano

Ja bym go pajacem nie nazwał koleś na prawdę wie co robi i widać, że się zna. Zresztą do tego by odkryć, ze części nie ma są drogie lub trzeba długo czekać nie trzeba wiele mądrości to życie pokazuje.

Opublikowano

Na FB oferta na MF 6S.135 za 399 netto

 -Dyna 6, amortyzowana oś, amor kabina mechanicznie, komplet zaczepów, 3 pary hydr wydajność 110l/min, pneumatyka, udźwig 7100kg kat III, koła 600/65 r38 tył - 480/65 r28 

Za Case Maxxuma 125 gdzieś pisałem tutaj już powiedzieli 380 w podobnym wyposażeniu, fakt miał przedni TUZ, ale skrzynie 17/16

To cena za MF chyba fajna nie ?

  • Thanks 1
Opublikowano

Case Puma 150  - 440 netto dobra cena ? amortyzowana ośka, tuz, nie mam jeszcze pełnego wyposażenia

DF 6170 RCSHIFT- 457 netto

który lepiej wychodzi wg Was ? a może Steyr 145  ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v