Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A patrzyliscie na spalanie chwilowe na zakresie B6 pokazuje mi w pełnym obciążeniu 19,5 l/h a na zakresie C1 tą samą prędkość jest 22,9 l/h i to jest to całe podniesienie mocy dawkę paliwa zwiększa 

 

Opublikowano

A mnie mówili że wszystkie to mają przecież to tylko komputer steruje dawka paliwa więc nic nie trzeba dokładać a G125 ma Eco bieg czyli pełna prędkość przy chyba 1450rpm i biorą je do komunałki częsty ale ponoć w polu sobie gorzej radzą tak diler mówił

Opublikowano

ja mam znowu info, że dodatkowa moc tzw. boost jest w standardzie i dostępny jest od biegu B5 górę. Sigma Power natomiast to opcja, która nie działa na prędkościach ekonomicznych WOM

Opublikowano
6 godzin temu, Nik5456 napisał:

Witam czy podzieli się ktoś opinią o tym ciągniku jestem przed zakupem i zastanawiam się czy warto ?

napisz do czego chcesz go używać jakie ma prace wykonywać u mnie na razie ok 300h a z ciekawości ile teraz za taka trzeba dać

Opublikowano

Ciągnik jako główny około 40ha głównie do cięższych prac typu belownica , wóz asenizacyjny, kosiarka możliwe i przednia jeśli zdecydujemy się na przedni tuz wom, rozrzutnik 8-10t i może jeszcze w przyszłości jakąś przyczepa samozbierajaca 

Cena 300 netto w miarę dobre wyposażenie do negocjacji 

Opublikowano

Moc to kwestia wgranej mapy u mnie też jako główny koń na 33ha brona wirowa 2,5 opryskiwacz 1600+200pluczki i balast 850kg pług 4 Niemeyer są zdjęcia daję radę 

Opublikowano
7 godzin temu, grys napisał:

Moc to kwestia wgranej mapy u mnie też jako główny koń na 33ha brona wirowa 2,5 opryskiwacz 1600+200pluczki i balast 850kg pług 4 Niemeyer są zdjęcia daję radę 

No co ty .

Chyba jest różnica w cenie inna za 105 i inna za 135 .

Opublikowano

Valtra g105 hitech opony continental 440 65/38 tył 540/65/38 , 3 pary hydrauliki ,przedni tuz + wom + jedna para hydrauliki z przodu cena 330 netto 

Opublikowano

Jak tam panowie wasze valtry jakieś spostrzeżenia awarie newsy u mnie zepsuł się włącznik od wom ten pod kciukiem nie wyłącza walka i podobno jakaś krańcowka czasami nie chcę włączyć zakresu D  trzebakilka razy próbować które łka razy po za tym śmiga 350h

Opublikowano

mam pytanie do użytkowników serji G a mianowicie gdzie u was się wylewa woda z klimatyzacji bo o mnie wezyk wchodzi w błotnik a potem ta woda wycieka po błotniku wszedzie kapie czy u was jest tak samo mnie to strasznie złości bo wszystko obrośniete kurzem napiszcie jak jest u was 

Opublikowano

czyli trzeba wprowadzić usprawnienie już to obczajałem trzeba odkrecić ten czarny błotnik z lampą i przedłużyć ten wężyk bo to jest nie do pomyślenia wszędzie kapie wszystko obrasta kurzem 

Opublikowano

Tak jak odkecisz ten czarny panel pod błotnikiem to będziesz miał wszystko na wierzchu . My już to mamy zmodyfikowane poprostu zrobiliśmy otwór w tym panelu i wężyk jest wsunięty przez ten otwór i kapie na koło , chciałem dać go gdzieś w inne miejsce po przedłużeniu , ale w pobliżu to zawsze by na coś kapało i wybraliśmy najprostsze  rozwiązanie.

Opublikowano
3 godziny temu, robert1226 napisał:

Tak jak odkecisz ten czarny panel pod błotnikiem to będziesz miał wszystko na wierzchu . My już to mamy zmodyfikowane poprostu zrobiliśmy otwór w tym panelu i wężyk jest wsunięty przez ten otwór i kapie na koło , chciałem dać go gdzieś w inne miejsce po przedłużeniu , ale w pobliżu to zawsze by na coś kapało i wybraliśmy najprostsze  rozwiązanie.

A koło nie zachlapie błotem tego wężyka też tak myślałem bo to najprostsze tylko czy go nie zatka błoto 

Trochę to irytujące że w nowej maszynie trzeba poprawić coś niby banał ale denerwuje że wszystko ukapane i obrośnięte kurzem a wystarczyło dać metr wężyka więcej i po problemie 

Opublikowano

Tak ogolnie po 270h nie jest zle. Jedynie z ta skrzynia to troche kicha od dwuch zakresow A i B wymienione teraz tez czasami tez nie chce na D wskoczyc ale chyba u mnie servis to troche kicha...

Opublikowano
2 godziny temu, Damian44 napisał:

Tak ogolnie po 270h nie jest zle. Jedynie z ta skrzynia to troche kicha od dwuch zakresow A i B wymienione teraz tez czasami tez nie chce na D wskoczyc ale chyba u mnie servis to troche kicha...

u mnie ostatni zaczeło coś się dziać nie chce przejść z C na D i czasami kicha bo trzeba na pole jechać na C6 jak jej odbije raz załącza a raz nie w poniedziałek mają do tego przyjechać 

ciekawe co zrobią a gwarancji miesiąć został 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v