robert1226

Valtra G

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
grys    279

głębokość to jakies 23 25 cm płycej się nie da ustawić te ograniczniki sa całkiem wykręcone musze założyć szerszą i wyższą oponę ta się zapada jakies 5- 8 cm. czasami się martwica wyorywała nowa dzierżawa telefon nie oddaje głębokości

co do obrotów to na takich pracuje 1800-2000 i ostatnio DPF sprawdzany i żadnego zapchania nigdy jeszcze nie wypalany 530h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1589

Wywnioskowałem że płytko po szybkości,  a to chyba jakaś nie za mocna ziemnia na c3 orka to ja u siebie chwilowo musiałem na b5 zchodzic i to w 3ech skibach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grys    279

zgadza się V klasa piasek dlatego tak lekko dało sie C4 ale to już nie wygodnie jechać na 3 prędkość 11,3 spalanie chwilowe 16 18 l czyli żadne obciążenie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrys2305    2

Witam wszystkich użytkowników G . Nie jestem właścicielem ale użytkownikiem, w ubiegłym roku zrobiłem nia ponad 500 godzin.

IMG_20230120_104825.jpg

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grys    279

Witam też się podpinam pod pytanie kolegi jakie są twoje odczucia pracy na tej maszynie jakie są plusy minusy pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1589

Ale dużo napisał, ale to są tacy np dziś .

Agrolmrt często wstawia zdjęcia jak ludzie odbieraja zamówione ciągniki i nie tylko i wczoraj się taki pokazał to napisałem w komentarzu do tego gościa co odbierał bo identyczny jak mój chciałem popytać jak teraz to wychodzi to jak die zaczął zucac że to jego sprawa co mnie to obchodzi nawet nie przypuszczałem że można tamim burakiem być. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grys    279

może się boi ludzie są skryci i nie ufni albo po postu taki kryjok że nic nikomu nie powie bo jeszcze nie chcacy by komuć coś dobego doradził 

zeby nie było potem że będzie skamlał na forum zeby my powiedzieć co do czego itd

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1589

Pewnie masz rację,  ale poprostu byłem ciekawy ile teraz jest droższy,  ale kij mu w uszy przeżyje bez takich jak on.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    6

Możecie sprawdzić czy w menu zawsze widoczna jest pozycja dot. DPF? Wydaje mi się, że była cały czas, a teraz zniknęła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    6

Może uaktywnia się tylko w określonych momentach, przy określonych parametrach silnika. Wydawało mi się, że jest cały czas. Dzięki za sprawdzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grys    279
Dnia 2.03.2023 o 15:55, Winio napisał:

Możecie sprawdzić czy w menu zawsze widoczna jest pozycja dot. DPF? Wydaje mi się, że była cały czas, a teraz zniknęła.

chodzi ci o ikone wypalenia DPF ? , ona jest tylko dostępna przy określonych temperaturach silnika jak jest za zimny albo za gorący to jej nie ma 

ja jade na b 0 i jest 500 coś godzin i dpf nie wypalany 

wypalał ktoś z was DPF ?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    6

Chodzi mi o pozycję menu w wyświetlaczu. U mnie też jeszcze się nie wypalał, a przynajmniej nie sygnalizował tego. Też leję robi B0.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grys    279
23 godziny temu, Winio napisał:

Chodzi mi o pozycję menu w wyświetlaczu

tak jak napisałem jak silnik jest za zimny albo za ciepły to jej nie ma ona się pokaże jak jest optymalna temperatura do ewentualnego wypalenia dpf.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian44    1

No i rok minął... gwarancja się skończyła i teraz zobaczymy co dalej. Piszcie jak wrażenia urzytkowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian44    1

Wiec moze napisze wiec jak we wcześniejszych postach w których pisałem o problemach z biegami po wymienie"krancowek" problemy zniknęły przy okazji zrobiono upgrade skrzyni( moze jeszcze płynniej zmienia biegi). Parę problemów z wyciekami płynu głównie pękające opaski i jeden plastikowy przewod ktory przez przypadek nie został wymieniony a zmieniono inny z drugiej strony. A i jeszcze wymiana orbitrola bo wyrzucal błędy przy Navi. Ogolnie z Valtry jestem bardzo zadowolony. Mam porównanie z innymi markami i jak mówią każdy chwali swoja ale mnie głównie obchodzi by był jak najmniej awaryjny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1589

Jest panowie problem wyłączą wom jest ustawiony np 500obr po chwili pokazuje a to 600 a to 900 i tak skacze oczywiście obroty walka się nie zwiększają,  i po tych skokach wyłączą,  a dzieje się to w prasie  w kosiarce chodzi dobrze nie wyłączą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxima95    3

Pozwolę sobie  zadać pytanie tutaj. Dlaczego wybraliście Valtre G a nie MF 5S,  czy chodziło tylko o kwestie gustu (wygląd zew i wew), o większy prestiż marki Valtra, bliskość dealera?  Bo w środku ( silniki, części itd), to te same ciągniki.
Ja jestem w momencie wyboru dla siebie nowego ciągnika, Wszystko fajnie z tymi Valtrami cz MF ale blokuje mnie w nich : filtr pow, podobno żeby go wyciągnąć trzeba odczepić ładowacz, i ten cylindryczny filtr źle się czyści. Nieruchome chłodnice ciężko się czyści. Nawiewy wentylacyjne w podsufitce ( zimą trzeba jeździć w koszulce i najlepiej w relaksach na stopach :D

Jakie inne ciągniki braliście pod uwagę. Claas Arion ma wszystko jak trzeba, tylko maska może utrudniać prace z ładowaczem i ten joystic - jeden do wszystkiego. boje się, że może się okazać do ....sami wiecie.

JD jakoś mnie nie jara . NH zrażony jestem do tej marki z powodu TD5

 

Będę wdzięczy za podpowiedzi i Wasze zdania. Jak źle wyskoczyłem z tym zapytaniem, to powiedzcie a skasuje post. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian44    1

O stary... Pytanie takie ze jeszcze myślę co mnie skierowało ku 125G... Szczerze... chyba wygląd bo juz jechałem po JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    6

5s był sporo droższy, t5DC za mało zwrotny a na Ariona długo trzeba było czekać. Chłodnice czyści się całkiem nieźle. Do wyjęcia filtra powietrza nie trzeba odczepiać ładowacza. Nawiewów rzeczywiście mogłoby być więcej szczególnie w dolnej części kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maniek0987
      Poszukuje opini o skrzyni direct, czy jest ona wytrzymała? Mało jest opini w internecie na temat tych skrzyń. Może lepiej sobie ja odpuścić i brać versu? 
    • Przez Sławomir111
      Dzień dobry Mam problem z Valtrą 6850 hi wyświetla mi błąd h 118 i nie podnosi tylni podnośnik . Kable są całe i mają prąd. Nie moge znaleźć przyczyny,  proszę o pomoc 
       
       
    • Przez Adam35
      Witam, przychodzę z problem podczas postoju kontrolka temperatury oleju w skrzyni świeci się a podczas jazdy miga, oraz kontrolka stopu miga cały czas niezależnie czy na zaciągniętym ręczny czy nie przed tem migala tylko na pozycji P a po wrzucenie rewersem kierunku gasła. Obstawiam że oznacza to jakiś bład lecz nie mam dostępu do instrukcji. Pacjent valtra c110

    • Przez dominik96
      Witam, 
      podpowie ktoś, gdzie szukać przyczyny Valtra t174E, wywala dwa błędy 6010 02 03 i 6010 10 03. Nie można załączyć WOM.
    • Przez cslukasz
      Mam problem z ciągnikiem znajomego. Otóż w tamtym roku dwa razy przetarły się kable od przedniego TUR'a i wyleciał cały olej. Ostatnim razem przetarły się z prawej strony i zdążył zjechać z pola na podwórko (ok 100m), poprzednim razem wyleciało tyle oleju że skrzynia nie działała. Teraz problem taki że w garażu zanim zaczeliśmy wymieniac przewody, tylni podnośnik podnosił baaaardzo powoli (około 2 minut by podnósł do samej góry, gaz mało daje) pomyślałem że mało oleju więc bierzemy się do roboty, po wymianie przewodów podnośnik nadal bardzo powoli idzie do góry. Cała reszta hydrauliki działa wzorowo razem z wywrotem. Ale zauważyłem że jak ustawi się podnośnik w pozycji by podnosił i użyje się dzwigni od tura w którym kolwiek kierunku to ponosnik idzie jak szalony do góry, ale pod obciążeniem i tak słabo, na pusto w góre idzie. Przewody są na odpowienim miejscu więc to odpada. Średnica przewodów też odpowiednia. Przy podnoszeniu podnośnika przyciskiem na konsoli (recznie) zapala się dioda pod książką, a czasami miga. Pomóżcie, i czy obędzie się bez komputera ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj