Skocz do zawartości

Case 5120 uszcelka pod głowica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć wam . Mam problem z case 5120

3 lata temu dostał sie olej do wody.  Wymieniłem uszczelke,spalowalem głowice, Wymieniłem  szpilki I chłodnice oleju a po trzech latach :

Teraz stało się  tak ze woda ucieka ma zewnątrz z okolicy rogu glowicy za filtrami paliwa.  Pękła głowica? Blok? Wystarczy wymienić uszczelkę? Zastosowac jakiś klej?nie chciał bym demontowac bloku do szlifowania 

Edytowane przez 5120CASE5120
Opublikowano
5120CASE5120 napisał:

Cześć wam . Mam problem z case 5120

3 lata temu dostał sie olej do wody.  Wymieniłem uszczelke,spalowalem głowice, Wymieniłem  szpilki I chłodnice oleju a po trzech latach :

Teraz stało się  tak ze woda ucieka ma zewnątrz z okolicy rogu glowicy za filtrami paliwa.  Pękła głowica? Blok? Wystarczy wymienić uszczelkę? Zastosowac jakiś klej?nie chciał bym demontowac bloku do szlifowania 

U mnie też po kupnie i po konkretnym rozgrzaniu zaczeło ciec spod uszczelki konkretnie w prawym przodnim rogu przy alternatorze , po wymianie uszczelki narazie spokój

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Ja Ci powiem jak ja zrobiłem, wiem że tak się nie powinno ale...

Wziąłem mały punktak, znalazłem skąd leci, jako że uszczelka ma aluminiowy rant dookoła to zaklepałem. Dodatkowo odtłuściłem i zaciapałem silikonem. Od roku mam spokój, obiecałem sobie że ostatni raz nie smaruje  uszczelki pastą do uszczelek. W ursusie i w drugim case-e posmarowałem pastą i mam spokój już bardzo długo. 

Wiem że instrukcje i serwis i całe grono przemądrzałych ludzi będzie mówiło że tak się nie robi i się zgodzę z tym pod warunkiem że zaczną produkować uszczelki na jakimś sensownym poziomie bo nawet oryginały są różnej jakości. Pozdrawiam

 

Edytowane przez gustaww

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v