Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam panowie ursus 1614 jak zimny silnik po nocy to nie pali na 5 cylinder i dymi z niego, chwilkę pochodzi i dopiero odpala ciśnienie jest niższe na nim o 3 bary jaka może być przyczyna?

Edytowane przez caseihc
Opublikowano

Uszczelka pod głowicą wysłuchania albo skończyły się pierścienie 

Opublikowano (edytowane)

Niższe ciśnienie: nieszczelne zawory, źle ustawiony luz zaworowy, wytarty walłek rozrządu, wygiety korbowód, zużyte pierścienie, uszczelka pod głowicą, wytarta panewka w korbowodzie ( ale pewnie byłoby stuki), pęknięta głowica, czy tuleja.

Mógł też np lać wtryskiwacz i mamy na razie wypalone zagłębienie w tłoku i przez to ciężko pali i jest niższe ciśnienie. 

 

Przy pomiarze ciśnienia wlać kilka kropel oleju albo po ścianie cylindra, albo zakręcić chwilkę, aby olej uszczelnił pierścienie i bedzie widać czy jest lepiej, czy dalej ciśnienie ucieka górą.

Dym jest silnie biały? ubywa płynu chłodzącego?

Edytowane przez Alchemik
Opublikowano (edytowane)

Muszę zmierzyć ciśnienie z olejem. Oleju na 150 mth bierze 1 litr nie wiem czy to dużo czy nie.

Dym jest taki siwo biały a płynu dolewam z 2 litry tak co dwa miesiące.

40 minut temu, Alchemik napisał:

Niższe ciśnienie: nieszczelne zawory, źle ustawiony luz zaworowy, wytarty walłek rozrządu, wygiety korbowód, zużyte pierścienie, uszczelka pod głowicą, wytarta panewka w korbowodzie ( ale pewnie byłoby stuki)

 

Przy pomiarze ciśnienia wlać kilka kropel oleju albo po ścianie cylindra, albo zakręcić chwilkę, aby olej uszczelnił pierścienie i bedzie widać czy jest lepiej, czy dalej ciśnienie ucieka górą

 

Edytowane przez caseihc
Opublikowano (edytowane)

 Jak nie ma przekapów to uszczelkę wydmuchało.  Pęknietą wkleję to bym pominął bo płyn by do oleju szedł. W sumie tak czy siak glowica do zdjęcia.

Edytowane przez gustaww
Opublikowano

Olej czysciutki jak się rozgrzeje to silnik chodzi jak zegarek i zero dymu siłę ma. Tylko jest tak że jak się jeździ  koło dom i nie gazuje dużo tylko pyrkanie to po paru godzinach składa się olej w kolektorze wydechowy i później jak dostanie obroty i temperature to wypala to z kolektora.

Opublikowano
1 godzinę temu, gustaww napisał:

 Jak nie ma przekapów to uszczelkę wydmuchało.  Pęknietą wkleję to bym pominął bo płyn by do oleju szedł. W sumie tak czy siak glowica do zdjęcia.

Do końca nigdy nie wiadomo. Jak jest małe pęknięcie to potrafi gazy pod wysokim ciśnieniem potrafią sie przecisnąć, a plyn pod niskim ciśnieniem przechodzi w niezauważalnech ilościach . Dopiero z czasem się powiększa

 

6 minut temu, caseihc napisał:

Olej czysciutki jak się rozgrzeje to silnik chodzi jak zegarek i zero dymu siłę ma. Tylko jest tak że jak się jeździ  koło dom i nie gazuje dużo tylko pyrkanie to po paru godzinach składa się olej w kolektorze wydechowy i później jak dostanie obroty i temperature to wypala to z kolektora.

Olej silnikowy, czy paliwo? 

Problem z wtryskiwaczem jest wykluczony?

Opublikowano
2 minuty temu, Alchemik napisał:

Do końca nigdy nie wiadomo. Jak jest małe pęknięcie to potrafi gazy pod wysokim ciśnieniem potrafią sie przecisnąć, a plyn pod niskim ciśnieniem przechodzi w niezauważalnech ilościach . Dopiero z czasem się powiększa

 

Olej silnikowy, czy paliwo? 

Problem z wtryskiwaczem jest wykluczony?

W tamtym roku nowe końcówki były zakładane i nie dawno sprawdzałem to pylą ładnie .Prawdopodobnie olej bo długo wypala a ropa by się szybciej wypaliła

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v