Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

Mam następujący problem w C 330. Nie działają mi światła STOP. Żarówki obydwie i czujnik stopu wymieniłem. Co może być przyczyną?

Z góry dzięki!

Pozdrawiam!

Opublikowano
9 minut temu, Gabrys05 napisał:

Cześć!

Mam następujący problem w C 330. Nie działają mi światła STOP. Żarówki obydwie i czujnik stopu wymieniłem. Co może być przyczyną?

Z góry dzięki!

Pozdrawiam!

źle podłączyłeś

Opublikowano
2 minuty temu, pafnucy napisał:

źle podłączyłeś

Co może być źle podłączone? One działały, poźniej nie chciały gasnąć przy włączeniu hamulca i w koncu przestały swiecić

7 minut temu, akmaly napisał:

Wymień jeszcze cała instalację lub poszukaj kogoś ogarniętego

Żarówki były spalone razem z czujnikiem tak dla twojej wiadomości😉

  • Haha 1
Opublikowano

trzeba patrzeć po kabelkach. nikt przez internet raczej nie znajdzie gdzie jakieś zwarcie.

Opublikowano

to za duży

nie dokładałeś jakiś świateł, ledów? tak nagle sie popaliły te żarówki?

Opublikowano
5 minut temu, pafnucy napisał:

to za duży

nie dokładałeś jakiś świateł, ledów? tak nagle sie popaliły te żarówki?

Żarówka była spalona w lewej lampie, w prawej nie jest spalona i wszystko w lampach świeci oprócz stopu. Nie dokładałem żadnych świateł. Po wymianie instalacji w lutym świeciły, później tylko 1, później po jakimś czasie znowu świeciły jak poprawiłem wkładki w lampie, następnie sie zaświecały i nie chciały gasnąć po puszczeniu hamulca aż w końcu padły po przypadkowym złączeniu obydwóch kabli idących do czujnika stopu.

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, Gabrys05 napisał:

aż w końcu padły po przypadkowym złączeniu obydwóch kabli idących do czujnika stopu.

To jak kable styknęło to:

a) bezpiecznik przytopiło

b) gdzieś instalację stopiło, jeżeli nie wywaliło bezpiecznika

Wyjmij bezpiecznik i przetrzyj papierem ściernym styki w gnieździe.

Edytowane przez kris91
  • Haha 1
Opublikowano

trza patrzeć do którego miejsca prąd dociera, a do którego nie. tam za wiele kabelków nie ma.

Opublikowano

U mnie bardzo często śniedzieje na złączce która jest pod lewą podstawą akumulatora. Tam są łączone wszystkie kable do oświetlenia

Posprawdzaj tam , odczyścić.

Opublikowano
9 minut temu, bergman31 napisał:

Kupiłeś gotową instalację w sklepie? Teraz robią te instalacje z cienkich kabli, że się szybko przerywają lub topią.

Tak w sklepie. W porównaniu cieńsze o połowę od tej starej a zapewniają że soełnia standardy oryginalnych części...

45 minut temu, kris91 napisał:

To jak kable styknęło to:

a) bezpiecznik przytopiło

b) gdzieś instalację stopiło, jeżeli nie wywaliło bezpiecznika

Wyjmij bezpiecznik i przetrzyj papierem ściernym styki w gnieździe.

Ok dam znać co udało mi się zrobić

35 minut temu, Agrest napisał:

U mnie bardzo często śniedzieje na złączce która jest pod lewą podstawą akumulatora. Tam są łączone wszystkie kable do oświetlenia

Posprawdzaj tam , odczyścić.

Ok dam znać

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
20 godzin temu, kris91 napisał:

To jak kable styknęło to:

a) bezpiecznik przytopiło

b) gdzieś instalację stopiło, jeżeli nie wywaliło bezpiecznika

Wyjmij bezpiecznik i przetrzyj papierem ściernym styki w gnieździe.

No i co że kable się stykały ?  Przecież czujnik też je łączy żeby zamknąć obwód , tak to działa ,
Nie napisał że dotknęły masy

Edytowane przez Andrz_

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v