Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

No w czasie remontu no to może, może, ale dzisiaj chciałem sprawdzić ile cos takiego kosztuje w sklepach to mi powiedzieli że to jest trudno dostępne a ceny to nawet nie wiedzą, cos słyszeli tylko że jest to droga rzecz, to jak ja miałbym cos takiego założyć a niech się rozp.......li i szukaj wiatru w polu bo jesli niema kompletnego to i częsci też pewnie nie ma a na zwykłą pompę wrócić też pewnie tak łatwo by nie było no to dziękuje bardzo za takie udogodnienie, ale nikomu nie odradzam :D

Edytowane przez MAT912
Opublikowano (edytowane)

Ursus co miał to montował. Dużo zachodnich dilerów doposażało jeszcze po swojemu te ciągniki. Dzisiaj można zamawiać róźne dostępne opcje. Wracając do jednostki ,to do typu kadłuba bez niej raczej nie da się tego zamontować.

Wymiana wałków i łożysk to koszt około 700 pln, gorzej z pompą bo jest zabudowana w korpusie i trzeba to regenerować. Widocznie przewidziano że powinna wystarczyć do czasu regeneracji całego mechanizmu.

 

http://agrorami.pl/files_pl/header/22942/162691.JPG

Edytowane przez zts
Opublikowano

zdemontowanie w razie awarii i założenie zwykłej pompy to nie jest chyba duży problem szczegolnie jeśli ja się ma natomiast problemem jest koszt regeneracji pompy która jest w tym mechanizmie.

 

@zts - wiesz czy ktoś wogóle takie coś regeneruje?

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Dobrze tylko czy te pompy pasują do tego mechanizmu?no pewnie że nie przed chwilą sprawdzałem w katalogu on ma swoją pompę.

Nie żle skojarzyłem wiem o co Wam chodziło o wielkosc kół :P

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Ciężko powiedzieć kto dziś to regeneruje. Trzeba by popytać ludzi z serwisu ursusa co robili na ciężkich. Co do kół to i tak nie ma to znaczenia, w silniku z jednostką nie ma tej szerokiej obudowy panewki do której mocuje się zwykłą pompę tylko takie jak środkowe. A teraz zapożyczone z sieci kilka słów o tym co daje wyważanie:

 

- zmniejszenie drgań i wstrząsów silnika,

- niedopuszczenie do przyspieszonego zużycia łożysk i czopów wału korbowego oraz

innych elementów ruchomych silnika i elementów mocujących silnik w pojeździe,

- likwidacja do minimum drgań i wstrząsów, które mogą być przenoszone na

zawieszenie silnika a dalej na konstrukcję pojazdu,

- niedopuszczenie do rezonansowych drgań elementów nadwozia i w konsekwencji ich

uszkodzenia o charakterze zmęczeniowym itp.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Pisałem już o tym że jest inna pierwsza stopa i blok musi być honowany, a jak by chciał z powrotem wrócić do zwykłej pompy to znowu inna stopa i znów pewnie honowanie.

Opublikowano

Kiedyś rozmawiałem z jednym sprzedawcą używanych ciągników, na początku kupował jednostki do ciągników które wymagały remontu. Później przerabiał na zwykłą pompę bo przestawało się to opłacać. Głowny problem to pompa olejowa w korpusie, nie zawsze sama wymiana kół zębatych pomoże. O ile jeszcze uda się nam je kupić. Sama idea jest dobra tylko niewiele tego zrobiono więc nie ma co oczekiwać że części będą od ręki. Pozostaje pytać na Słowacji.

Opublikowano

no ja jeden taki mechanizm już znalazłem ale koszt 1,5 tys za używkę i nie wiem ile regeneracja.

 

@zts - jak dobrze złożyć silnik bez tego mechanizmu? Bo nie wiem czy wcześniej był założony czy nie?

Dawać blok do przestrzelenia i wał do szlifu? O szlif wału się boję bo ciśnienie trzyma a u nas ciężko z o dobrego fachmana żeby zrobił wał.

Opublikowano

Wystaw gdzieś zdjęcie spodu kadłuba to okarze się czy miał jednostkę. Przestrzał w używanym lepiej zrobić, a wał zostawić jak jest.

Opublikowano

serdeczne dzięki.

Jak nie patrzył przy składaniu wyszło że przed przestrzeleniem bloku gość założył złą podstawę. Daliśmy podstawę od starego bloku i jeszcze raz do przestrzelenia i jutro zakładamy wał i będzie wiadomo co i jak.

Opublikowano

Witam.

Podepne się pod temat żeby nie zakładać nowego. Mianowicie mam zetora 10145 z taką jednostką wyważającą i u mnie zacioł się zaworek, tłoczek czy jak to inaczej nazwać który reguluje ciśnieniem oleju w silniku.Teraz putanie czy ktos się orientuje gdzie to można dostać bo wszędzie pytam i niestety nie można tego kupić.

Opublikowano

witam! jestem tu nowy, ale mam problem ze swoim ursusem 914, a widzę tu że koledzy mają doświadczenie. problem polega na tym ze mój ursus ma tą jednostkę wywazajacą,która już nie dziala tak jak powinna, zaworek mimo że zamknięty puszcza olej,piasta(która była założona 6-mc temu) na ktorej jest kolo napedzające wałki jest wytarta i jest duży luz co skutkuje mniejszym ciśnieniem na magistrale! silnik pół roku po remącie, ciśnienie trzymał 6-na gorącym. Pewnego dnia po odpaleniu , ciśnienie oleju drastycznie spadło do 2 at. na zimnym. w oleju pełno opilków z tej piasty, panewki lekko porysowane., wał ok, chciałbym założyć zwykłą pompę olejową. PYTANIE; CZY JEST TO MOŻLIWE?? CO TRZEBA ZROBIĆ? dodam że ciągnik jest z 87r.

Opublikowano

Witam! Przeprowadziłem przeróbkę. Dość wszystko skomplikowane. Stopa pierwsza zmieniona, silnik przeszedł osiowanie a i przy okazji wał zaliczył szlif! Przeróbka się udała, silnik pracuje ładnie,ciśnienie na gorącym ina nowej pompie 4,5 at. Muszę dodać że bez mechanizmu wyważającego są wyczuwalne lekkie drgania,tak jak w typowej 914 bez mechanizmu. Jeśli ktoś z was to będzie robił to niech pamięta o ty że: wymieniając stopę główną trzeba dobrac do tego silnika,tj nowy typ silnika i stopa również z nowego typu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v