Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ukasz

Luz przedniej osi C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-330
ukasz    58

Dziś zauważyłem że cała przednia oś ma dość spory luz, jednak nie jest o luz osiowy a cała oś przesuwa się do przodu i do tyłu.W instrukcji widzę tylko że z każdej strony jest jakiś pierścień ale wygląda on na dość gruby wiec raczej nie służy do kasowania luzu. i nie wiem czy można dokupić podkładki do kasowania tego luzu czy trzeba kombinować i samemu dorabiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

Raczej nic nie kupisz pod wymiar luzu jaki masz na osi. Nie ma większego problemu zrobić to samemu... wystarczy dostęp do tokarki i po sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

liczyłem że może są podkładki 1mm czy coś takiego, no nic trudno jakoś trzeba będzie sobie poradzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    582

Możesz ewentualnie wyciąć z blachy. Nieduży luz osiowy nie jest szkodliwy i nie wpływa na prowadzenie czy trwałość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Takie podkładki kupisz w każdym sklepie z częściami do ciągników,są o grubosci około 1.5mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez crystal169
      Witam, mam taki problem od jakiegoś czasu, a chodzi o wyciekający olej podczas jazdy z większą prędkością przez pewien czas lub podczas jazdy w polu z jakimiś maszynami, najlepiej widoć to po zatrzymaniu przez następne jakieś 15 min, olej wycieka przez śrubę odpowietrzającą, niezależnie czy jest włączony przedni napęd czy nie.
      Ciągnik miał robiony na wiosnę remont skrzyni lecz wyciek był też przed remontem , wtedy przypuszczalną przyczyną była uszkodzona skrzynia. Niestety po remoncie dalej ten problem jest. Sprawdzany był poziom oleju w skrzyni bo jednak te węże się łączą z tą ośką. Niestey również przy poziomie naprawdę minimalnym wyciek oleju był. Dodam , że olej z tej ośki był spuszczony za pierwszym razem kiedy wyciek był. Ale potem sam się napełnił spowrotem po nie za długiej jeździe. Niestety nie wiem już co i jak można z tym zrobić. Ciągnik to Crystal 169 ale jest to identyczne rozwiazanie co w ursusach , na przykład 1634.
      Proszę o pomoc. Jest to uciążliwe ponieważ po zatrzymaniu tego oleju jeszcze trochę ucieka.



    • Przez ROBERTO0808
      witam ukrecil mi sie walek atakujacy zaraz za frezem agroma kalisz spszedaje z kolem i kosztuje 2450 moze ktos to robil i od czego moglo sie ukrecic
    • Przez adhock
      Czołem koledzy,
       
      Tak jak w temacie, przy szybszej jeździe na drodze ciapek zaczyna mi wpadać w wibracje, ewidentnie od przedniej osi. Ale pojawiają się one tylko przy pewnej prędkości. Powyżej i poniżej niej drgań nie ma.
      Oś była regenerowana: wymienione tulejki miedziane na osi i na zwrotnicach.
       
      Z czego to może wynikać? Zła zbieżność? Luzy w ukł. kierowniczym?
       
       
    • Przez Gazda999
      Ma problem z osią ,luzy niemiłosierne wiadomo tulejki nowe sworzeń też mam nowy ,ale niestety otwór w osi płaskiej też wyrobiony ,myślałem kupić koszt ok 150 pln ,ale sprzedawca mi odradził i poradził regenerować starą.Moje pytanie jak zregenerować ?w jaki sposób ?może ktoś już to robił ?
       
    • Przez wrobelek02
      Witam, czy ktoś mógłby mi pokrótce napisać jak wymienić tulejki sworznia( oś płaska), od czego zacząć.
×