Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Poszukuję / kupię instrukcje napraw głównie do silnika 1000.6 P chłodzony powietrzem, albo instrukcje napraw do same lasera 110 która zawierałaby dział z naprawą tego modelu silnika. Najlepiej w PDFie. Ewentualnie jak ktoś mógłby podesłać chociaż samą część serwisówki dotyczącą cylindrów, pomiarów i dobierania uszczelek pod głowice, pomiarów bloku i wszystkiego związanego z wymianą uszczelek cylindrów i głowic z momentami dokręcania

Opublikowano

Uszczelka pod głowice jest jedna dobiera się uszczelki pod cylindrem żeby ustawić komorę spalania. Ja osobiście bym proponował podczas rozbierania dokładnie wszystko po segregować na wszystkie cylindry i zmierzyć grubość wszystkich podkładek pod każdym i na podstawie tych wkładać wstępnie nowe. 

Opublikowano

Segregacja to podstawa, zawsze przy naprawie/remoncie numeruje i segreguje części tak jak to zostało wymontowane. Ale myślę, że tak jak w każdej serwisówce będzie opisana procedura pomiarów/doboru uszczelek itd.  Wolałbym dokonać pomiarów i naprawy według instrukcji, możliwe też że będę zakładał nowe cylindry, tłoki, pierścienie. Pozdrawiam :)

Opublikowano
11 godzin temu, lukasz067 napisał:

Uszczelka pod głowice jest jedna dobiera się uszczelki pod cylindrem żeby ustawić komorę spalania. Ja osobiście bym proponował podczas rozbierania dokładnie wszystko po segregować na wszystkie cylindry i zmierzyć grubość wszystkich podkładek pod każdym i na podstawie tych wkładać wstępnie nowe. 

cześć kolego powiedz mi ile tych silników naprawiłeś ?

Opublikowano

Bo wiesz że pod głowice są 2 różne uszczelki ? Niby są oznaczone że niby 110 i 130 ale różnie z tym bywa ;).

Pod cylinder daje się podkładkę o wymiarze i uszczelkę.

Mierzenie starych nic ci nie da ze względu na to że one już są ściśnięte.

  • Like 1
Opublikowano
9 godzin temu, piotrbm_211320 napisał:

Bo wiesz że pod głowice są 2 różne uszczelki ? Niby są oznaczone że niby 110 i 130 ale różnie z tym bywa ;).

Pod cylinder daje się podkładkę o wymiarze i uszczelkę.

Mierzenie starych nic ci nie da ze względu na to że one już są ściśnięte.

Otóż to 😊

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v