Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Andriu3006    0

Witam mam problem z zetorem 10145. Podczas szybkiej jazdy sam załącza się przedni napęd.Wyłączy się dopiero jak się prawie zatrzymam. Jaka może być Tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MatiRol92    24

albo coś na załączaniu napedu sie dzieje, są dwa rodzaje załączania na kły i tarczki. może coś tam jest nie tak. mikropompe też można sprawdzić, ale jak żółw/zając chodzi to raczej wszystko ok z nią

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez BARTOLA
      Witam mam problem z zetorem 8145 a mianowicie po włączeniu dźwigni wom pod siedzeniem wom kręci się cały czas nie reaguje na ruchy dźwigni pod kierownicą , rozkręciłem osłony kierownicy i podłogi i wszystkie cięgła są podłączone 
    • Przez Kamil250
      Witam mam problem z zetorem forterra otóż na zimnym silniku strasznie dymi na niebiesko pompa wtryskowa i wtryski po regeneracji i dalej to samo, gdy się rozgrzeje przestaję dymić, proszę o jakieś wskazówki może się ktoś z tym spotkał dodam że ma 4tys mth.
    • Przez rolkam72
      Witam .
      Otóż taki problem ciągnik chodził zapalał wszystko było ok.Mialem mały przegląd instalacji elektrycznej i drobne poprawki i wszystko było ok.
      Wieczorem chce zapalić ciągnik i niestety nic .
      Wskaźniki działają oprócz voltomierza i nie odpala.Gdy odlacze  jeden Aku jest tak samo jakby go nie było .Przekaźnik nie okopcony bezpieczniki ok .
      Prosiłbym o drobne podpowiedzi i z góry dziękuję za wszystkie sugestie .
      Ciągnik to Zetor 10245 odpowiednik polskiego 1014
    • Przez rolkam72
      Witam. Otóż sprawa wygląda tak ciągnik zetor 10245 ma słabe ciśnienie na wale a mianowicie 1.8 wolne obroty zimny 5 wysokie. 0,5 wolne obroty rozgrzany 3 wysokie rozgrzany. Obawiam się że będzie wał do szlifu i nowe panewki jednakże na czas żniw chcielibyśmy odkręcić misę w razie co założyć nowa pompę oleju i jeśli się da to wymienić panewki od bez odjezdzania silnikiem. I tu moje pytanie czy da się wymienić panewki bez odkręcania silnika bo korbowodowe to ok ale główne? Z góry dziękuję za wszelakie sugestie i podpowiedzi
    • Przez Zetix
      Witam... mam pytanie Pacjent to zetor12011 deluxe rocznik 1980. Rozchodzi się o ten numer 8600060202465P6 i od czego jest ten numer? Możecie mi podpowiedzieć gdzie szukać tego w ciągniku ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj