Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. mam problem  z temp w kombajnie john deere  940, wskazówka temp wchodzi na czerwone pole, układ zalany płynem, spuszczony płyn czysty tylko troszkę brazu na samym końcu, pompa wody wymieniona na nową poprawy brak poprawy chłodnica wyjęta przedmuchana powietrzem brak poprawy termostat sprawdzany we wrzątku otwiera się praca bez termostatu rowniez brak poprawy 😣 pozatym dodam ze silnik nawet bez termostatu szybko łapie temp nawet na postoju na pełnych obrotach po około 10 minutach pracy wskazówka na czerwonym polu. co moze byc przyczyną takiego szybkiego sie grzania silnika? pozdrawiam  

Opublikowano

No właśnie może jak tu kolega radzi włóż  termometr w chłodnie a jak nie to wykręć czujnik zagotuj  wodę w czainiku i termometr włóż i czujnik ok. 90 stopni powinno być na zielonym 

Opublikowano (edytowane)

Przyczyną może też być zakamieniona chłodnica,blok,naciąg paska może ślizga ,ponadto za wczesny kąt wtrysku lub za mały luz zaworowy szczególnie ssące też będzie przyczyną przegrzewania, oraz jakość i ilość oleju w silniku.

Edytowane przez wieslaw16
Opublikowano

Panowie więc tak zawory wyregulowane, poprawy brak chłodnia bez termostatu rozgrzewa się w miare równo wiadomo u gory bardziej ciepła niz u dołu więc przepływ wody przez chlodnicę raczej jest, ojej zmieniony na nowy wtryski sprawdzone ok pasek naciągniety bo podczas wymiany pompy był zdejmowany więc mozliwe ze zapłon ale tego juz sam nie ogarne, chyba ze jeszcze jakies pomysły?

Opublikowano

a co myslicie o srodkach do czyszczenia chlodnic takich co sie wlewa do chlodnicy i sie rozgrzewa silnik  i spuszcza płyn  stosował ktos ?

 

pozatym kombajn na płynie wiec raczej kamien odpada, chyba chodz moge sie mylic

Opublikowano

Z tymi środkami do chłodnic to też jest różnie bo nie wiem jak w tym silniku ale np w takiej c360 na tulejach są oringi no i jak po latach zparcieją a są zakamienione to ni cieknie a po wlaniu tego specyfiku może zacząć się płyń dostawać do oleju chyba żeby chłodnice osobno próbować przemyć ale też mogą wyniknąć nieszczelnosci w najgorszym  wypadku 

Opublikowano

witam ponownie, wzmagan z rosnąca temp ciąg dalszy, silnik sprawdzony na obecnosc spalin w chlodnicy nic nie wykazł czyli uszczelka pod glowicą na 90 procent ok, płukany blod silnika wodą z weza przez otwor czujnika temp przez waz chlodnicy oleju woda przepływa wiec blok raczej nie zamulony, załozony nowy termostat silnik szybko łapie temp i dopiero jak wskazówka temp jest przed czerwonym otwiera sie termostat i wtedy góra chłodnicy robi się ciepła a dól chlodny, co ciekawe włozylismy zegar z pieca do do chlodnicy i wskazówka była na czerwonym a zegar w chlodnicy pokazywał 70 stopni !!! takze cos chyba nie tak z czujnikiem chodz jeszcze dól chlodnicy był tylko delikatnie ciepły, jutro trza kupic nowy czujnik i oby to było to chodz dziwnie to wszystko wyglada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v