Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z ciągnikiem Deutz agroplus 100 , a mianowicie brakuje mu mocy , filtry , przewody paliwowe pompka zasilająca sprawdzone , dodam tylko że wygląda na to że dostaje mniejszą dawkę paliwa bo wcześniej gdy miał moc to temperatura cieczy chłodzącej była powyżej normy , a teraz gdy niema mocy temperatura jest w normie
Opublikowano

chodzi o membranę Lda ciśnienia doładowania na regulatorze ? , dodam tylko że motor bf6m1012e 99r gaz na linkę czyli w tym silniku jednak jest ta membrana ?

Opublikowano

Próbowałeś na krótko podać paliwo? U mnie kiedyś w Agrotronie filtr siatkowy został zniszczony przez złej jakości paliwo (odbarwiona czerwona na stacji paliw...), czyszczenie nic nie dało. Filtr wyglądał ok, ale jednak nie przepuszczał odpowiedniej ilości paliwa.  Objawy takie same jak u Ciebie.

Opublikowano

ton16 napisał:

Próbowałeś na krótko podać paliwo? U mnie kiedyś w Agrotronie filtr siatkowy został zniszczony przez złej jakości paliwo (odbarwiona czerwona na stacji paliw...), czyszczenie nic nie dało. Filtr wyglądał ok, ale jednak nie przepuszczał odpowiedniej ilości paliwa.  Objawy takie same jak u Ciebie.

chodzi o ten filtr siatkowy , co jest w odstojniku w tej szklance ? Myślę jeszcze tę pompkę zasilająca co na pasku chodzi wymienić

Opublikowano

Jak odpowietrzyć układ paliwowy w df agroplus 100? Wyciągnąłem wczoraj ten filtr w tym szklanym odstojniku żeby go wyczyścić i teraz w ogóle nie moge go odpalic a paliwo nawet nie dochodzi do tego odstojnika. Kręcenie rozrusznikiem nic nie daje a żadnej ręcznej pompki tam nie ma.

Opublikowano
martin0000 napisał:

Jak odpowietrzyć układ paliwowy w df agroplus 100? Wyciągnąłem wczoraj ten filtr w tym szklanym odstojniku żeby go wyczyścić i teraz w ogóle nie moge go odpalic a paliwo nawet nie dochodzi do tego odstojnika. Kręcenie rozrusznikiem nic nie daje a żadnej ręcznej pompki tam nie ma.

jak wcześniej chodził dobrze to źle złożyłeś z powrotem tą szklankę albo słabo masz skręcony docisk samo skręcenie palcami nie wystarczy jak stara jest uszczelka , co do odpowietrzenia polecam zdemontować pompkę ( co chodzi na pasku ) i kręcić tym kołem pasowym zakrętarką bo szkoda rozrusznika i akumulatora


zacx18 napisał:

martin0000 napisał: Jak odpowietrzyć układ paliwowy w df agroplus 100? Wyciągnąłem wczoraj ten filtr w tym szklanym odstojniku żeby go wyczyścić i teraz w ogóle nie moge go odpalic a paliwo nawet nie dochodzi do tego odstojnika. Kręcenie rozrusznikiem nic nie daje a żadnej ręcznej pompki tam nie ma. jak wcześniej chodził dobrze to źle złożyłeś z powrotem tą szklankę i masz nieszczelność przez słabo skręcony docisk samo skręcenie palcami nie wystarczy jak stara jest uszczelka ja dopiero jak żabą skręciłem dopiero zaciągnął , co do odpowietrzenia polecam zdemontować pompkę ( co chodzi na pasku ) i kręcić tym kołem pasowym zakrętarką bo szkoda rozrusznika i akumulatora


zacx18 napisał:

martin0000 napisał: Jak odpowietrzyć układ paliwowy w df agroplus 100? Wyciągnąłem wczoraj ten filtr w tym szklanym odstojniku żeby go wyczyścić i teraz w ogóle nie moge go odpalic a paliwo nawet nie dochodzi do tego odstojnika. Kręcenie rozrusznikiem nic nie daje a żadnej ręcznej pompki tam nie ma. Jak wcześniej chodził dobrze to źle złożyłeś z powrotem tą szklankę i masz nieszczelność przez słabo skręcony docisk samo skręcenie palcami nie wystarczy jak stara jest uszczelka ja dopiero jak żabą skręciłem dopiero zaciągnął , co do odpowietrzenia polecam zdemontować pompkę ( co chodzi na pasku ) i kręcić tym kołem pasowym zakrętarką bo szkoda rozrusznika i akumulatora

Opublikowano

Kręciłem wiertarka tak jak mówisz i tez zero efektów, a wcześniej normalnie chodził wszystko zaczęło się jak wyczyściłem ten odstojnik. Ten filterek ma być sprężynka do dołu bo już zglupialem? Podokrecam jeszcze wszystko może jak mówicie jest jakaś nieszczelnosc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v