Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich 

Deutz-fahr agroplus ecoline 315 trapi go problem błędu M13 jak zimny wszystko jest dobrze jak tylko złapie temperaturę to mruga kontrolka mem zapala się czerwony stop obroty max 1600 i swieci błąd M13 jak zgaszę i zapale błąd znika wszystko wraca do normy i losowo dwie godziny dziala albo co minute wywala błąd ponoć jest to wina cewki elektrochydraulicznej podmieniłem z innego i jest to samo podmieniłem czujnik obrotu wału jest to samo podmieniłem potencjometr recznego gazu zrobiłem kalibrację nic to nie zmieniło 

Obroty silnika prędkość jazdy obroty wom wszystko jest dobrze nie kopci ładnie odpala czujnik siedzenia recznego sprzęgła wszystko działa dobrze temperaturę pokazuje 

Jak spotkał się ktoś z takim błędem proszę o pomoc bo nic nie da się zrobić jak to wyskakuje

Opublikowano

Podmieniłem licznik sterownik silnika potencjometr gazu w nodze znowu kalibracja i nic wymieniłem przekaznik od elektrozaworu wszystkie bezpieczniki przekazniki

Blad zawsze gdy temperatura dobiją do pierwszej kreski nigdy wcześniej

 

Opublikowano

ZKDU0402W0TD26156 cześć podmieniałem bo miałem z czego a co serwis i podpowiedź to inne pierdół do wymiany a sprzęt zaprzyjaźnionej firmy jeden i drugi a ja nie lubię wymieniać na nowe jeśli nie jestem pewny bo to takie trochę drogie i trzeba się tłumaczyć poza tym podmiana tych czesci to nic strasznego (a ja tubie grzebać przy tych grzmotach

)

Opublikowano (edytowane)

koś podpowie co oznacza kod m214 w deutz 4080e? objawia się tym żę na rozgrzanym silniku kręci ale nie odpala

co to może być?

Edytowane przez rafmax
Opublikowano

Myślę że to będzie czujnik obrotu wału korbowego tak właśnie się objawia na zimnym pali na rozgrzanym nie

Ale jutro w pracy wklepie ten błąd może pokaże to napisze

Opublikowano
17 godzin temu, sivvy08 napisał:

ZKDU0402W0TD26156 cześć podmieniałem bo miałem z czego a co serwis i podpowiedź to inne pierdół do wymiany a sprzęt zaprzyjaźnionej firmy jeden i drugi a ja nie lubię wymieniać na nowe jeśli nie jestem pewny bo to takie trochę drogie i trzeba się tłumaczyć poza tym podmiana tych czesci to nic strasznego (a ja tubie grzebać przy tych grzmotach

)

Blokada HRT, Statusy logiczne HRT, El.zaw. popychaczy/popychacze

Opublikowano

Cześć dzięki za pomoc jeśli to ten zawór to jeśli go już zmieniłem to może to być wina oleju? Mam wrażenie że jest dość wodnisty w sensi rzadki a jak dostanie temperatury to będzie jeszcze bardziej wodnisty i może nie utrzymywać cisnienia? Jego sterowanie jest sprawne po włączeniu zapłonu cewka trzyma

Opublikowano

Tak ale kabel po kabelku przeleciałem od zaworu po silniku przez licznik podłogę do samego sterownika 

W tym zmieniłem licznik i sam sterownik

Opublikowano

Cześć dziś zainteresował mnie ten czujnik temperatury olej miał tak ładnie zasylikonowany kabelek w środku nie zauważyłem wcześniej że ktoś tu kombinował i nie jestem pewny czym on steruje ale jest tak blisko zaworu wpięty w magistrale olejowa że może pomoże? Nie mam już traktorka na podmianę bo wszystkie pracują 

20210712_120131.jpg

Opublikowano

Troszkę mnie zdziwiło że jak wypadł z niego kabelek nic na desce się nie pojawiło a cisnienie oleju pokazuje normalnie przed odpaleniem swieci po odpaleniu gasnie wiedz musi odpowiadać za ten błąd bo inaczej znajdę płonący kombajn na polu i zaparkuje go obok

Dzięki że odpisujesz moja burza mózgu dostaje napędu he dzięki pozdrawiam czujnik przyjdzie w środę dam znać tobie albo strażakom czy zadziałało 

Opublikowano

I jednak działa maszyna po przejechaniu 30 godzin z kosiarka bijakowa śmiga jak złoto teraz czas na 5080d ecolajn złamany wał i pytanko czy to się zdarza w innej marce? Np john deere? 

20210728_132210.jpg

Jaki sklep prowadzisz ? Podaj jakiś namiar

 

Opublikowano

Cześć, 

Mam ten sam problem w swoim Lamborghini r3 105, mianowicie wyskakuje mi błąd m13. Czy może to być wina czujnika, który został podany wyżej? czy może coś innego?

 

 

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v