Polecane posty

sivvy08    0

Witam wszystkich 

Deutz-fahr agroplus ecoline 315 trapi go problem błędu M13 jak zimny wszystko jest dobrze jak tylko złapie temperaturę to mruga kontrolka mem zapala się czerwony stop obroty max 1600 i swieci błąd M13 jak zgaszę i zapale błąd znika wszystko wraca do normy i losowo dwie godziny dziala albo co minute wywala błąd ponoć jest to wina cewki elektrochydraulicznej podmieniłem z innego i jest to samo podmieniłem czujnik obrotu wału jest to samo podmieniłem potencjometr recznego gazu zrobiłem kalibrację nic to nie zmieniło 

Obroty silnika prędkość jazdy obroty wom wszystko jest dobrze nie kopci ładnie odpala czujnik siedzenia recznego sprzęgła wszystko działa dobrze temperaturę pokazuje 

Jak spotkał się ktoś z takim błędem proszę o pomoc bo nic nie da się zrobić jak to wyskakuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sivvy08    0

Podmieniłem licznik sterownik silnika potencjometr gazu w nodze znowu kalibracja i nic wymieniłem przekaznik od elektrozaworu wszystkie bezpieczniki przekazniki

Blad zawsze gdy temperatura dobiją do pierwszej kreski nigdy wcześniej

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a kto ci kazał tyle rzeczy wymieniać  ?? podaj numer vin


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sivvy08    0

ZKDU0402W0TD26156 cześć podmieniałem bo miałem z czego a co serwis i podpowiedź to inne pierdół do wymiany a sprzęt zaprzyjaźnionej firmy jeden i drugi a ja nie lubię wymieniać na nowe jeśli nie jestem pewny bo to takie trochę drogie i trzeba się tłumaczyć poza tym podmiana tych czesci to nic strasznego (a ja tubie grzebać przy tych grzmotach

)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafmax    16
Napisano (edytowany)

koś podpowie co oznacza kod m214 w deutz 4080e? objawia się tym żę na rozgrzanym silniku kręci ale nie odpala

co to może być?

Edytowano przez rafmax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sivvy08    0

Myślę że to będzie czujnik obrotu wału korbowego tak właśnie się objawia na zimnym pali na rozgrzanym nie

Ale jutro w pracy wklepie ten błąd może pokaże to napisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, sivvy08 napisał:

ZKDU0402W0TD26156 cześć podmieniałem bo miałem z czego a co serwis i podpowiedź to inne pierdół do wymiany a sprzęt zaprzyjaźnionej firmy jeden i drugi a ja nie lubię wymieniać na nowe jeśli nie jestem pewny bo to takie trochę drogie i trzeba się tłumaczyć poza tym podmiana tych czesci to nic strasznego (a ja tubie grzebać przy tych grzmotach

)

Blokada HRT, Statusy logiczne HRT, El.zaw. popychaczy/popychacze


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sivvy08    0

Cześć dzięki za pomoc jeśli to ten zawór to jeśli go już zmieniłem to może to być wina oleju? Mam wrażenie że jest dość wodnisty w sensi rzadki a jak dostanie temperatury to będzie jeszcze bardziej wodnisty i może nie utrzymywać cisnienia? Jego sterowanie jest sprawne po włączeniu zapłonu cewka trzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

błąd się tyczy zaworu a dokładnie jego sterowania od strony elektrycznej jak nie zawór to kable jak nie kable to centralka


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sivvy08    0

Tak ale kabel po kabelku przeleciałem od zaworu po silniku przez licznik podłogę do samego sterownika 

W tym zmieniłem licznik i sam sterownik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sivvy08    0

Cześć dziś zainteresował mnie ten czujnik temperatury olej miał tak ładnie zasylikonowany kabelek w środku nie zauważyłem wcześniej że ktoś tu kombinował i nie jestem pewny czym on steruje ale jest tak blisko zaworu wpięty w magistrale olejowa że może pomoże? Nie mam już traktorka na podmianę bo wszystkie pracują 

20210712_120131.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jest czujnik ciśnienia i tak może mieć wpływ


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sivvy08    0

Troszkę mnie zdziwiło że jak wypadł z niego kabelek nic na desce się nie pojawiło a cisnienie oleju pokazuje normalnie przed odpaleniem swieci po odpaleniu gasnie wiedz musi odpowiadać za ten błąd bo inaczej znajdę płonący kombajn na polu i zaparkuje go obok

Dzięki że odpisujesz moja burza mózgu dostaje napędu he dzięki pozdrawiam czujnik przyjdzie w środę dam znać tobie albo strażakom czy zadziałało 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten czujnik jest po to aby komputer wiedział czy zawór podał ciśnienie czy nie (części też sprzedajemy)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sivvy08    0

I jednak działa maszyna po przejechaniu 30 godzin z kosiarka bijakowa śmiga jak złoto teraz czas na 5080d ecolajn złamany wał i pytanko czy to się zdarza w innej marce? Np john deere? 

20210728_132210.jpg

Jaki sklep prowadzisz ? Podaj jakiś namiar

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

509500422 tylko telefonicznie prowadzę sprzedaż części i pełny serwis

co do wału to 5080D farmotion to się rożne cuda dzieją

tych silników się nie na naprawia tylko wymiana kompletne


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbych6622    0

Cześć, 

Mam ten sam problem w swoim Lamborghini r3 105, mianowicie wyskakuje mi błąd m13. Czy może to być wina czujnika, który został podany wyżej? czy może coś innego?

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bartek392
      Witam, zaświecił mi się błąd t101, czy może mieć to powiązanie ze słabym akumulatorem lub woda w filtrach paliwa?
       
    • Przez StawiaR
      Witam, dopiero co kupiłem sprowadzonego Deutz'a Fahra DX 92 i potrzebuje do przeglądu tabliczki znamionowej z masą całkowitą. Problem jest w tym że nie mogę jej znaleźć, a te które znalazłem nie zawierają masy całkowitej. Stąd moje zapytanie gdzie ona się znajduje. Dzięki za pomoc 🙂
    • Przez badboy27
      Witam. Mam w domu ciągnik deutz k 90 z 2006 roku na próbie przed zakupem i zauważyłem że półbiegi M i H działają dobrze ale po zmianie z M na L nie ma różnicy w prędkości tylko szarpie , zwalnia tak jakby sie ślizgał. Dzwoniłem do sprzedawcy mówił że cewka od półbiegu ale sam niewiem. Może ktoś miał podobne objawy
       
    • Przez arturwojtowicz
      Witam, w same silver wciskając półbieg lub wałek napęd blokade nie działa nic a na wyświetlaczu zapalają sie wszystkie kontrolki, po przekręceniu zapłonu powinna palić się kontrolka od środkowego półbiegu a nic sie nie pali, 2 razy w tym roku stało sie tak na kilka sekund i działało, teraz kaput, może domyśla się ktoś co to może być lub miał taki przypadek ? Bezpieczniki i wszystkie kostki wstępnie przejrzane i wydaje sie być dobrze, poniżej foto jak to wygląda gdy np. wcisne guzik od wałka wom czy półbiegu. Dzięki 

    • Przez Rafal1807
      Witam, 
      Bardzo proszę o pomoc , rozleciał się mi koło stożkowe mechanizmu różnicowego mostu tylnego i nigdzie nie mogę tego dokupić . Jeśli ktoś może to niech podrzuci info gdzie można to dostać i ewentualnie instrukcje napraw do tych ciągników .  Za wszelkie informacje serdecznie dziękuję. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj