Skocz do zawartości

Massey Ferguson 6400 DYNA6 (2007-2013) - kilka pytan


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam MFa 6490 z 2011 (silnik SISU) i mam kilka pytan:

- jak ustawia sie Wam wskazowka temperatury plynu chłodniczego po rozgrzaniu? Moze ktos wie jaka jest temperatura  otwarcia termostatu?

- czy normalne jest ze odpalajac ciagnik z zaciągniętym recznym, po odpaleniu piszczy sygnal ostrzegawczy? Piszczy dopoki nie wylacze recznego albo nie puszcze sprzegla. 

Odnisnie sprzegla to po odpaleniu mam na prawym wyswietlaczu E2, E1 i RL. Co to oznacza? 

Zeby ruszyc po odpaleniu ciagniaka musze puścić sprzego bo dopiero wtedy pojawia sie NN. 

Czy tak powinno byc? Jak u Was wyglada procedura odpalania z recznym i co sie dzieje ze sprzeglem po odpaleniu?

Dzięki za pomoc.

Opublikowano

No właśnie rewers jest na N i piszczy przy zaciągniętym recznym po odpaleniu. Cos chyba nie tak z potencjometrem sprzegla, bo dopiero jak puszcze i nacisne ponownie to na wyswietlaczu pojawi sie NN. Dlatego l pytam czy to NN nie powinno byc od razu.

Opublikowano
7 godzin temu, tomad napisał:

To Nn na bank jest dobrze, pytałem o to w serwisie

To sie domyslamam. Tylko dlaczego mam to dopiero po puszczeniu i ponownym wciśnięciu sprzegla? No i  czy piszczenie po odpaleniu przy zaciągniętym recznym i wcisnietym sprzegle jest normalne? Czy od razu powinno sie pojawiać NN i powinna byc cisza?

Opublikowano
2 godziny temu, tomad napisał:

mam 2 kupione nowe MF i na pewno tak ma być, serwis nazywa to odblokowaniem skrzyni, dlaczego piszczy tego nie wiem

Ale NN pojawia Ci sie po pierwszym wcisnieciu sprzegla? Tzn wsiadasz do ciagnika, wlaczasz zaplon, wciskasz sprzeglo, odpalasz... i co masz na wyswiwtlaczu? NN?

U mnie NN i możliwość ruszenia pojawia sie dopiero jak puszcze sprzeglo i wcisne ponownie.

Opublikowano

Również mam MF z serii 64 i to, że piszczy przy zaciągniętym ręcznym i wciśniętym sprzęgle jest normalne, tak samo jak to, że po odpaleniu dopiero po puszczeniu sprzęgła na pozycji neutralnej dźwigni rewersu pojawia się NN, tak jak koledzy wyżej piszą, jest to tzw. odblokowanie skrzyni.

Opublikowano
1 godzinę temu, Mikos22 napisał:

Również mam MF z serii 64 i to, że piszczy przy zaciągniętym ręcznym i wciśniętym sprzęgle jest normalne, tak samo jak to, że po odpaleniu dopiero po puszczeniu sprzęgła na pozycji neutralnej dźwigni rewersu pojawia się NN, tak jak koledzy wyżej piszą, jest to tzw. odblokowanie 

 

Mam tez MFa 5430 z DYNA4 i tam przy zaciagnietym recznym i wcisnietym sprzegle nie piszczy. Piszczy dopiero jak rewers dam przod lub tyl. Na neutralu jest cisza.  Dlatego pytam bo to troche glupie rozwiązanie w 6400... odpalasz z zacignietym recznym i wyje. Jedyna opcja na cisze to przed odpaleniem puscic reczny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v