Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Mam pytanie a raczej problem. Jestem zainteresowany kupnem Renówki 7512Ts z 84r i wszystko jest z nią w miarę w porządku, chociaż jest problem, który Mnie martwi a mianowicie ze skrzynią biegów. Wygląda to tak, że jest w tym ciągniku skrzynia 12 biegowa czyli 3x4 i wyskakuje drugi zakres prędkości czy jak to nazywa się fachowo i podobnie rewers nie trzyma na jeździe do przodu. Co może być problemem czy to może być kwestia jakiejś regulacji czy to będzie jakiś większy problem? Proszę o pomoc i z góry Dziękuje

Opublikowano

Ja mam 77-14 TS z półbiegami jest to taka sama skrzynia jak u Ciebie z tym ze ja mam połówki.U nas działo sie tak ze jak się jechało to drążek strasznie drżał i potem wskakiwał na luz i ciągnik nie jechał.Rozebrałem skrzynie i się okazało że tryb tego zakresu miał zjechane zęby a do tego 4 wybite,co świadczy że ciągnik był przeciążany w moim przypadku i ktoś zmieniał za szybko biegi w polu jak ciężko robił.U ciebie jest to samo musisz wymienić tryb zepsutego zakresu oraz łożyska no i nowy wodzić by się zdał i olej.ja to miałem 2 lata temu a koszt to 2300 złotych.wtedy jeszcze części trudno było dostać ale dziś jest juz łatwiej.Napisz ile ma przejechane ta renatka i ile liczą.

Opublikowano

Dziękuje muszę po orientować się jak jest z częściami i się zobaczy czy kupimy Renatka ile ma mth nakręcone to nie wiem szczerze a ceni się 13tyś netto Jak Mi się uda to dodam jakieś jej zdjęcie

Opublikowano

Kolego "erwin" twoja skrzynia jest inna od opisanej w temacie. Sam mam 75-12 i grzebałem niedawno w skrzyni i przy okazji porobiłem dokumentację fotograficzną, naprawa wymienionych usterek jest prosta ale czasochłonna a części używane dostaniesz za niewielkie pieniądze. Za taką kasę sam bym sobie kupił jeszcze jedną "renię". W razie czego służę zdjęciami i namiarami na części.

Opublikowano

77-14 ts kolego jest to przejściowa wersja miedzy 80-14 a 85-14 i faktycznie skrzynie moga byc inne ale moj egzemplaz ma taka skrzynie jak 75-12 tylko z polowkami wiem bo jak kupowalem czesci u goscia co sprowadza z francji ciagniki na czesci to razem z moim mechanikiem rozkrecalismy skrzynie ze spalonego 75-12 ts i tryba sa te same roznica to ze sa połowki,byly tez wersje 77-14 bez polowek.

Co do renatek to ogolnie dobre sprzęty za tą cen co mówisz jak by srzynia była dobra to bym wziął 13 tys .a jesli chodzi o przebieg to powiem ze jak byłem we francji po swoją renowke to widziałem jedna z przebiegiem 18000 i jakos sie jeszcze kulała

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v