Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Robert36 napisał:

Wady i zalety. Jak się sprawuje 

Jak kupisz coś sensownego , to jakością i przebiegiem przeżywa to 3 ursusy zetory  typu 1200. o komforcie pracy nie wspominam bo nie wypada porównywac do demoludów 

Reno do seri 14 były bardzo solidne przymyślane , od serii 54 sie zaczeły oszczednosci i udziwnienia  ale też sporo te serie robiły MTH 

Ale jesli trafisz trupa , lub drutowanego przez partaczy to szkoda zdrowia , ekonomicznie nie opłacalne to ratować 

10 lat temu szło znaleźć ja mam seri 14 i nie zamierzam sie pozbywać bo nic sensownego z nowszych nie ma , a ceny to prosto z marsa na ciągniki ogólnie są 

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

Zgadza się , ale dokładnie wiem o czym piszę , bo seria 14 mechanicznie , głownie skrzynia i hydraulika to prawie to samo .

w seri 14 sa troche inne silniki , oraz biegi w podlodze wygodniejsza kabina 

w 54 juz jest napęd na tarczkach , wadliwy podnośnik (nie chce opuszczać )  silniki MWM z turbo na mokrym bloku (cieknące tuleje ) , ogolnie zeszli z jakością 

Nawet ten starszy model ma wał napedu przodku na przegubach , nie jak 14 i 54 na mufach gdzie jak ktoś zaniedba tuleje to zetnie wypust na wałku 

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, V12 napisał:

głownie skrzynia i hydraulika to prawie to samo .

 

23 minuty temu, V12 napisał:

seri 14 sa troche inne silniki

To w końcu to samo czy jednak nie????

@sylwek23111 ma rację, to już staroć, I jak dobry by nie był, to wieku już mu nie ubedzie

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano (edytowane)
43 minuty temu, bratrolnika napisał:

 

To w końcu to samo czy jednak nie????

 

patrzyłem w dane techniczne i jednak silnik jest ten sam co w 145-14 która jest następcą  tego modelu 

ja w szczególy sie nie zagłebiam , jestem przekonany że lata od 70-90 w zachodnim sprzecie to złoty wiek (chodzi mi o jakość i konstrukcje) po 90 r do teraz to już trzeba miec dochodowe gospodarstwo , albo spac na kredytach 

Oczywiscie stan maszyn , z tamtego okresu w 80% jest agonalny i nadaje sie na przetop . dało by sie to odratować ale co zrobic jak kawałek wałka i para koł zebatych to czasem kilkanascie tyś zł i często tez juz nie dostepne cześci 

Ja sam nie wiem jak mi się zjadą te zachodnie zabytki co dalej , bo te hektary nie zarabiaja na wspołczesny sprzet , a z roboty innej która wykonuje do gospodarki nie dokładam nawet 1 zł . I mimoże dbam o nie na ile ekonomia napraw pozwala to czuć juz że sa wiekowe i troche zmęczone , aczkowiek w sezonei zawsze sprawne nie to co demoludy że ciągle cos niespodziwanego wyskoczyło ale tez nie ma co psioczyć bo polskie małe rolnictwo stoi Ursusem i Zetorem i tragedi nie ma . Ja akurat kupiłem zetora zmęczonego i dużo w nim pracy było aby stał sie mało awaryjny 

A jak mam znów sie przesiąśc na demoludy typu zetor 7745 , albo te wieksze to już mnie nosi :D

 

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Z tego co wiem to jest na podzespołach zf. Bardzo podobny jest do fendt 614s. Przedni i tylny most. skrzynia jest taka sama jak w fendt 614 s. 16 do przodu 7 do tyłu. 6 biegów głównych. L S R i reduktor  żółw zająć. Dźwignie umieszczone centralnie. WOM ma 1000 obr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v