Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Zamówiłem właśnie zestaw wspomagania do swojego C360-3P. Jedyna rzecz co do której mam wątpliwości to orbitrol bo jest turecki. Nie wiem czy to będzie działało poprawnie ale jest gwarancje. Cała reszta tj pompa i siłownik są polskie. Ale do rzeczy. Czy ktoś z Was może podpowiedzieć od czego będzie pasowała kierownica? Wydaje mi się że montowanie tej wielkiej do ciągnika który ma wspomaganie, nie ma sensu. Znalazłem fajne miękkie kierownice do nowszych ursusów, 38cm średnicy tylko problem z tym że one są na frez a kolumna jest dopasowana do oryginalnej kierownicy w C360 czyli jest na klin. Może ktoś temat przerabiał i podpowie od czego można taką kierownicę podpasować. Może jakiś zetor? Nie wiem. Nie musi być jakoś strasznie mała. Byle by była grubsza i mniejsza od tej oryginalnej. 

Opublikowano

A orientujesz się może chociaż mniej więcej kiedy ten filmik był wrzucany? Wczoraj przejrzałem kilkadziesiąt filmów na jego kanale. Siedziałem kilka godzin. Nawet wyszukałem takie z C360. Nie mogę znaleźć. Były filmy z remonty 360, były z montowania hydraulicznego wspomagania sprzęgła ale o kierownicy nie mogłem znaleźć nic. Nawet w nowszych filmach z 360 widziałem że ma dalej tą starą oryginalną. 

Opublikowano

możesz poprosić o wymianę wałka na taki z frezem. Kierownica będzie pasować od nowszych ursusów. serio w 60tce jest na klin? Wydaje się być taka sama jak w ursusie 3512

Opublikowano (edytowane)

Niestety, w C360 jest na klin i dalej szukam kierownicy. Pytałem już wcześniej o ten wałek ale to nie taka prosta sprawa bo musieli by go robić dla mnie. Montaż wałka od np 3512 nie wchodzi w grę ze względu na jego długość. Jest inna niż ten w C360. Także lipa. Temat aktualny. Jeżeli ktoś wie od czego można by taką kierownicę dopasować to było by super. Nie musi być jakaś super mała ale żeby była mniejsza od tej oryginalnej bo gałek montować nie chcę a kręcić tą wielką mając wspomaganie to trochę ciężko. Trzeba się namachać. 

Edytowane przez włodek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez MFargo
      Czy jest sens założenia nawigacji jak stacja jest odemnie 40km. Dodam że ciemny jestem w tym temacie.
       
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio postanowiłem założyć do swojego ciągnika wspomaganie złożone własnoręcznie. Wspomaganie zostało skompletowane z orbitrola i siłownika od bizona oraz pompy hydraulicznej od C-330. Podczas gdy kręcę kierownicą kompletnie nie idzie ukręcić. Kręci się tak jakby coś w środku blokowało, czuć lekkie przeskakiwanie. Podczas kręcenia w prawo słychać również z pompy dźwięki jakby coś tarło, chrympało czy jak by to nazwać. Co może być winne w takiej sytuacji?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Chciałbym dać do remontu kolumnę kierowniczą od c-360. Potrzebuję informacji jaki mniej więcej jest koszt części. Zauważyłem że kierownica ma luz przód-tył, luz  1/5 obrotu i ta obudowa kierownicy ( połączona gumową osłoną na zdj) lata sobie góra dół. Daje kilka zdjęć.



    • Przez Mateusz320
      Witam już dwa razy uszczelniam śrubę likwidującą luz kolumny jest tam oring w sklepie z częściami dał mi oring założyłem nowy i dalej wyciek może ktoś zna odpowiedni rozmiar oringu lub inny sposób na uszczelnienie?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v