Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z pronarem 82a po podłączeniu agregatu, czy opryskiwacza ciężko ma je podnieść, a później nie trzyma podnośnik. Najpierw Uszczelniliśmy tłok, później kupiliśmy regulator pod siedzeniem, kupiliśmy tez ramiona i dodatkowe dwa Silowniki wspomagające, niestety cały czas to samo. Nakrętka w regulatorze Pod siedzeniem odkręcona do maksa, w te stronę, w która najlepiej podnośnił. Od spodu rozdzielacza pod kierownica probowałem wyjąc zawór, niestety dochodził do pewnego momentu i nie chciał wyjść, wiec go po Prostu trochę poruszałem w górę i w dół, ale bardzo ciężko on chodzi. Wie ktoś gdzie szukać przyczyny?

Opublikowano

Gdyby problem był tylko z podnoszeniem to można obwiniać ten zawór ale do opadania podnośnika on już nic nie ma. Tak w ogóle czy u Ciebie rozdzielaczem pod kierownicą da się sterować podnośnikiem?

Opublikowano
13 godzin temu, Y635 napisał:

jeśli masz taki rozdzielacz

to po odkręceniu tego dekielka zawór powinien sam wypaść.

Bardzo ciężko on chodzi w środku, włożyłem haczyk w ten Niecentryczny otworek tłoczka, Ale dochodzi do pewnego momentu i nie mogę go wyszarpać 

5 godzin temu, mani51 napisał:

Gdyby problem był tylko z podnoszeniem to można obwiniać ten zawór ale do opadania podnośnika on już nic nie ma. Tak w ogóle czy u Ciebie rozdzielaczem pod kierownicą da się sterować podnośnikiem?

Agregat Podnosi tylko do pewnego momentu, nawet nie można zapiać zabezpieczenia, co najlepsze hydraulika zewnętrzna działa bez zarzutu. Przyczepę z Prawie 7 tonami zboża kieruje bez dodania gazu. 

Opublikowano
3 godziny temu, mani51 napisał:

Masz źle wyregulowane cięgno od regulatora pod siedzeniem albo wyrobioną tulejkę od dźwigni.

Problem w tym, ze na pusto i z lekkimi rzeczami podnosi Ok 

Opublikowano

Nie wiem dokładnie jak to jest w dużej kabinie bo u mnie było inaczej a poza tym już dawno pozbyłem się regulatora spod siedzenia. Ty masz typowe objawy złej regulacji. Kręć tak żeby dźwignia przesuwała się do przodu. Teraz pewnie masz tak że dźwignia opiera się o obudowę a wałek w regulatorze jeszcze musi dalej się przekręcić żeby dobrze podnosił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v