Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM OD PARU DNI MÓJ ROLLER ROBI MI PSIKUSY. :)

Mianowice jak odpalam mam za duzy luz na pedale sprzegła, biegi wchodza normalnie,ale sprzegło szybko bierze.Czy ktoś miał podobne objawy?? pompka sprzegła czy wysprzeglik a moze sprzegło (4000mth)

pozdr

Gość Profil usunięty
Opublikowano

W moim Same Explolerze sprzegło pierwszy raz saidło chyba po 1500mth :) bedzie to najczestsza awarjia Twojego ciągnika, współczuję...

Opublikowano

W moim Same Explolerze sprzegło pierwszy raz saidło chyba po 1500mth :) bedzie to najczestsza awarjia Twojego ciągnika, współczuję...

CIĄGNIK MA 3 LATA i 4000mth padł tylko siłownik skretu a to tylko dlatego ze ciągnik jezdzi w lesie i jest non stop krecone kierą???

:)

Opublikowano

koleg tak jak pisze hubert to sprzeglo poprostu musisz je "podciagnac" z lewej strony kolo pod ciagnikiem kolo zbiornika paliwa znajduje sie dzwignia sprzegla i sruba regulacyjna w razie potrzeby radze ja przyciac do odpowiedniej dlugosci i bedzie ok

pozdrawiam

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ok to będzie na krótką metę :)

Opublikowano

ba ja wiem ze najlepszym rozwiazaniem bylby elektrochydrauliczny rewers i nie byloby problemu ze sprzeglem ale tu takiego nie ma i tyle wiec trzeba z tym zyc :)

 

Mysle ze jesli nie miales problemu ze sprzeglem przez 3 tys godzin to ta regulacja powinna wystarczyc na okolo 1000 godzin (raczej wymiana sprzegla nie bedzie konieczna bo w tym przypadku bylaby to rozpusta hehe)

Opublikowano

koleg tak jak pisze hubert to sprzeglo poprostu musisz je "podciagnac" z lewej strony kolo pod ciagnikiem kolo zbiornika paliwa znajduje sie dzwignia sprzegla i sruba regulacyjna w razie potrzeby radze ja przyciac do odpowiedniej dlugosci i bedzie ok

pozdrawiam

Regulacja jest ale przy pedale,przy zbiorniku jest tgylko wysprzeglik bo to na hydraulice.

I ile kosztuje sprzegło kompletne do tego małego makarona, skoro piszecie ze rozpusta??

pozdr i dzieki za podpowiedzi :)

Opublikowano

nie wiem co sie stalo ale nie moge odpowietrzyc sprzegla w lampku.pompuje sprzeglem a ono nic nie nabija plynu do silowniczka. tylko prosze bez podpowiedzi typu sprawdzenie stanu plynu:)

Opublikowano

nie wiem co sie stalo ale nie moge odpowietrzyc sprzegla w lampku.pompuje sprzeglem a ono nic nie nabija plynu do silowniczka. tylko prosze bez podpowiedzi typu sprawdzenie stanu plynu:)

wyglada na to ze coś blokuje przepływ w aucie odpowietrzałem kiedyś hamulcami sprzegło i dopiero pomogło (gg860480)

a ja mam problem z olejem do układu hamulcowów i sprzegła, mój serwis to kpina wiec trzeba sobie radzic samemu

ten AFT DEXTRON II to podobno to samo co MOBIL ATF 220

czy ktos zmienuiał olej w ukłądzie i może to potwierdzić???

Opublikowano

rozebralem pompke i wymienilem uszczelnienia w niej bo na starych nie zasysala plynu i narazie chodzi. a jesli chodzi o plyn to leje dot4. tak mi mechanik z serwisu kazal lac

Opublikowano

rozebralem pompke i wymienilem uszczelnienia w niej bo na starych nie zasysala plynu i narazie chodzi. a jesli chodzi o plyn to leje dot4. tak mi mechanik z serwisu kazal lac

MOJ ROLEK jezdzi na czerwonym oleju ,wiec to na bank nie dot 4 i wątpie zeby u ciebie był fabrycznie dot

raczej dextron

psgdzie dorwałeś uszczelniacze do pompki????

Opublikowano

no orginalnie nie jest dot 4 ale mozna go mieszac z dotem tak mechanik mowil.zadnych skutkow ubocznych nie zauwazylem.a uszczelniacze pasuja od silowniczka do sprzegla od stara.

Opublikowano

no orginalnie nie jest dot 4 ale mozna go mieszac z dotem tak mechanik mowil.zadnych skutkow ubocznych nie zauwazylem.a uszczelniacze pasuja od silowniczka do sprzegla od stara.

dzieki za podpowiedz :) ja dolałem MOBILA

10820atf20220.jpg

I narazie wszystko jest prawie O.K pomijajać fakt ze sprzegło mam podciagniete na maxa bo brało bardzo szybko,i jeszcze nie zdiagnozowałem przyczyny :)

Opublikowano

Mam problem w SAME ROLLER 70W. Sprzęgło słabo wysprzęgla. Po wciśnięciu nie da się wrzucić żadnego biegu, ani przełączyć rewersu.  Co mogło się stać, bo wcześniej nie było żadnych oznak zużycia wszystko było ok. Sprzęgło nigdy nie ślizgało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v