Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie do użytkowników 1634 lub 1614 chodzi dokładnie o zwiększenie dawki paliwa czy robił ktoś już coś takiego?Wiem że pod tylnym dekielkiem jest śrubka ale nigdy tego nie robiłem i troche boje się tam zaglądać.

Opublikowano

Jak boisz się zaglądać to lepiej nie ruszaj, bo tylko coś zepsujesz.

A tak w ogóle to po co chcesz w nim zwiększać dawkę paliwa? One na fabrycznej dawce palą jak powalone. 

Opublikowano
2 godziny temu, Sadownikx2 napisał:

A tak w ogóle to po co chcesz w nim zwiększać dawkę paliwa? One na fabrycznej dawce palą jak powalone. 

tak chyba nie miałes nigdy 16 stki 

  • Haha 1
Opublikowano

Chcę mu troche zwiększyć dawki bo wydaje mi się że troche słabo zbiera się z dolnych obrotów.

Nie miałem 16 dopiero w zimę kupiłem.Jak jeździłem u kolegi to jego zbiera się dobrze od samego początku A mója wydaje mi się że jest troche mułowat.Szybko idzie go zaduśić.

 

Opublikowano

Sprawdź ciśnienie w cylindrach, bo może silnik wymagać remontu. Warto też sprawdzić turbosprężarkę.

 

W tym roku byłem świadkiem, jak pod obciążeniem Ursus 1614 zamiast go zadusić, to silnik "odbił" w drugą stronę i zaczął powietrze zasysać z tłumika a spaliny wydmuchiwał przez filtr powietrza.  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v