Skocz do zawartości

Władimirec T-25 - Grzeje się i nie ma mocy/obroty falują


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
19 minut temu, wojak999 napisał:

Mój władek jest słaby w robocie, kopci na czarno, grzeje się i obroty falują. Czy to może być wina nagaru w kolektorze ssącym i co za tym idzie zapchane głowice ?

Kompresja do sprawdzenia i pewnie pompa + wtryski do roboty. 

4 minuty temu, APPACZ1 napisał:

jaka uszczelka pod głowicą

O czym ty?🤔

Opublikowano

na  początek    powymieniaj       lub   wyczyść    wszystkie    filtry      poza  tym   zwróć   uwagę  na     rurkę  od   odmy    jak   poszły    pierścienie   to   będzie    nią    walił   niebieski    dym     awaria   wystąpiła    nagle   czy    robiło   się   gorzej   przez   dłuższy     czas     poza tym  zwróć    uwagę    na  to  czy   pije     olej  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v