wojak999

Władimirec T-25 - Grzeje się i nie ma mocy/obroty falują

Polecane posty

APPACZ1    17

trzeba przyglądnąc się silnikowi  bo widać że kompresja się traci mogą być też też pierścienie lub tuleje wydarte, jaka uszczelka pod głowicą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046
19 minut temu, wojak999 napisał:

Mój władek jest słaby w robocie, kopci na czarno, grzeje się i obroty falują. Czy to może być wina nagaru w kolektorze ssącym i co za tym idzie zapchane głowice ?

Kompresja do sprawdzenia i pewnie pompa + wtryski do roboty. 

4 minuty temu, APPACZ1 napisał:

jaka uszczelka pod głowicą

O czym ty?🤔

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo1970    51

na  początek    powymieniaj       lub   wyczyść    wszystkie    filtry      poza  tym   zwróć   uwagę  na     rurkę  od   odmy    jak   poszły    pierścienie   to   będzie    nią    walił   niebieski    dym     awaria   wystąpiła    nagle   czy    robiło   się   gorzej   przez   dłuższy     czas     poza tym  zwróć    uwagę    na  to  czy   pije     olej  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andpol    949

Pomocnicy wleli mi za dużo oleju do silnika jest trochę ponad stan jeździć tak czy spuścić dodam że bierze olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    517

Brudne cylindry , zawory podparte , popękane pierscienie za luźny pasek to główne przyczyny grzania się Władka , najbardziej obstawiam zawory do regulacji


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    517

Odkręcić  przewód paliwowy wtryskiwacza na pompie daj gazu na max i powoli pokrecaj wałem gdy pojawi się paliwo na króćcu pompy to ustawiaj zawory


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj