Skocz do zawartości

Kalibracja EHR / podnośnika de lux w CASE MX - opis


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam. Coraz więcej osób wysyła mi zapytanie o kalibrację ehr w casie mx dlatego wrzucę zdjęcia skrenów które posiadam.  Wydaje się to trudne ale trzeba na spokojnie kilka razy to przeczytać i robić krok po kroku.  Pytania o serwisówkę - mam na iso także cięzko coś przesłać dalej i kopiować.

 

1 (Copy).jpg

2 (Copy).jpg

C.D> kalibracji

3 (Copy).jpg

4 (Copy).jpg

5 (Copy).jpg

Edytowane przez rafyo
  • Thanks 2
Opublikowano

hej . to do mnie , jesli tak to bez problemu. Nawet mam zrobiona kalibracje na jeden bolec. choc za drugim czy trzecim razem bo to zatwierdzanie przyciskiem od podnoszenia dosc upierdliwe i raz chyba cos zle zrozumiałem po angielsku.

Opublikowano (edytowane)

Yes- to przycisk żółty i powrót do środkowej pozycji rozumiem

a No ? Przycisk na dół czyli "podnoszenie" i zaraz spowrotem środkowa pozycja "opuszczanie" ?

Edytowane przez Matnik
Opublikowano
23 godziny temu, Matnik napisał:

Pytanko do kroku 7 de luxe. Skąd mogę wiedzieć czy akurat mój ma kontrolę poślizgu ? 

do kontroli poslizgu musi miec radar, taka skrzyneczka przy akumulatorze z prawej strony

 

Opublikowano (edytowane)

Próbowałem kilkanaście razy. Dojdę do kroku 20 i muszę przerwać bo boje się o siłowniki podnoszenia. Zatem 19 opuszczam na dół jak trzymam na sam dół wyskakuje mi H na wyświetlaczu ale jak zatrzymuje się zaraz przed mogę kontynuować. Wyskakuje 6 ustawiam duży pierścień na 5 duże pokrętło na maksa w prawo daje yes- i podnośnik dźwiga na maksa ramiona już są na maksa ,pompa rzezi że maks i muszę przerwać bo boje się że coś strzeli ktoś wie o co chodzi?  Testowane na dwóch potencjometrach od wysokości ramion 

Czy znalazła by się tu dobra duszyczka która zmierzyła by mi opór u siebie na wtyczce potencjometra wysokości ramion na kablu czerwonym i niebieskim na podniesionych maks ramionach i opuszczonych ? 

 

Edytowane przez Matnik
Opublikowano

pomiar rezystancji nic ci nie da to nie jest zwykły potencjometr rezystancyjny tak do regulacji głosnosci, tam nie ma elementu ciernego tylko przetwornik tak jak w osi amortyzowanej. Zwykły potencjometr nie wytrzymał by tak czestego uzytkowania 

Opublikowano

Wysokość ramion sterownik zaczytuje właśnie z oporu który ma rosnąć równo z podnoszonymi ramionami. W serwisowce pisze że ma maleć i miałem kable na odwrót,(kupiony potencjometr używany bez wtyczki) sytuacja opanowana ale trochę się namyslilem naliczyłem różnic oporów, na potencjometrach i doszedłem wkoncu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v